Gå til innhold

Etter at DU fikk barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du fortsatt som før utseendemessig?

Orket du å dolle deg opp hver dag?

Jeg har alltid vært opptatt av å se bra ut, stylet håret hver dag, sminket meg å gikk med høye hæler bestandig.

Hadde alltid nylagt lakk på neglene og stusset tuppene på håret hver 2 mnd.

Er 9 mnd siden fødsel og jeg gidder ikke! Har jo tid, barnet sover jo en del, men..

Orker rett og slett ikke. Tar alltid uker (!) før jeg fjerner lakk fra neglene som ikke ser ut. Håret mitt er blitt tørt og jeg tar på meg det første jeg finner.

Hehe litt morsomt også, da jeg alltid har sagt at etter at jeg har får barn skal jeg fortsette å dolle meg opp hver eneste dag!

Lettere sagt en gjort!

Hva med dere, forandret dere dere utseendemessig ?

Anonymous poster hash: a8a20...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har nok ikke endret meg, men så har jeg aldri vært en av de som bruker en time på badet, heller. Men jeg sminker meg, ordner håret og kler meg pent hver dag. Gutten min er 4 år nå.

Anonymous poster hash: 73e37...367
Skrevet

Jeg har sjeldent brydd meg særlig om jeg ikke skal ut. Hender jeg klæsjer på noe mascara, men vanligvis kun om jeg skal ut (en superkjapp tur på butikken er også "ut"), også nesten kun da jeg hiver på meg en dongeri og børster skikkelig gjennom håret (håret er alltid i strikk, og strammet i en knute for at ungen ikke skal lugge meg hele tiden). Går i joggebukse og singlet hele dagen, og ser nok ut som en sjusk. Men jeg er ikke det, jeg dusjer jo hver bidige dag, og har alltid rene klær på meg.

Så... Jeg bryr meg nok hakket mindre nå enn før jeg fikk barn. Jeg føler meg ikke like naken og brydd uten sminke og i joggebukse blant venner og familie. 

Anonymous poster hash: 2e1bf...c51
Skrevet

Egentlig ikke, men så har aldri utseende vært det viktigste for meg. Har aldri sminket meg hver dag, kun når jeg skal noe, og slik er det fortsatt. Hjemme sviver jeg rundt i joggebukser og t skjorter, men tar på meg dongeri og genser dersom jeg skal til butikken eller på besøk.

Skrevet

Jeg har ikke endret meg mye. Veier nok ca 2 kg mer nå enn før, en ingen drastiske forskjeller. Dollet meg har jeg aldri drevet med. Jeg eier ikke en lebestift eller en mascara en gang.

Anonymous poster hash: 2257b...a2b
Skrevet

Nei, her dollet jeg meg opp på barsel til og med. Vil gjerne se fresh ut uansett. Men går jeg hjemme i dørene, så sminker jeg meg ikke eller pynter meg. Kun normal bekledning og leppstift.

Overvektig? Ja det er jeg! :o og det er derfor jeg doller meg opp, slik at jeg fremhever alt det andre enn overvekten :)

Skrevet

Kler meg som før og sminker meg alltid om morgenen. Ingenting annerledes der, annet enn at jeg kanskje er en klesstørrelse større en før jeg fikk barn :P Men neglene... De er kanskje ikke så freshe lengere!

Skrevet

Jeg har aldri dollet meg opp,men alltid vært opptatt av å se og føle meg vel. Så jeg sminker meg hver dag og gjør noe med håret mitt, samtidig som jeg går i klær som jeg føler meg vel i og som jeg ser ok ut.

Jeg går aldri i tights/joggebukse/sportsklær når jeg ikke skal trene.Skjønenr at det er behagelig å gå i,men jeg føler meg helt feil i den stilen.

Jeg har tre barn,6,3 og 4 mnd...

Anonymous poster hash: 6636d...6bc
Skrevet

Jeg har sjeldent brydd meg særlig om jeg ikke skal ut. Hender jeg klæsjer på noe mascara, men vanligvis kun om jeg skal ut (en superkjapp tur på butikken er også "ut"), også nesten kun da jeg hiver på meg en dongeri og børster skikkelig gjennom håret (håret er alltid i strikk, og strammet i en knute for at ungen ikke skal lugge meg hele tiden). Går i joggebukse og singlet hele dagen, og ser nok ut som en sjusk. Men jeg er ikke det, jeg dusjer jo hver bidige dag, og har alltid rene klær på meg.

Så... Jeg bryr meg nok hakket mindre nå enn før jeg fikk barn. Jeg føler meg ikke like naken og brydd uten sminke og i joggebukse blant venner og familie.

Anonymous poster hash: 2e1bf...c51

What she said! :)

Kunne vært meg...

Anonymous poster hash: e6730...64f

Skrevet

Sminker meg like mye hver mrg og ordner negler og hår...selvbruning mm.. Ser helt lik ut...føler jeg trenger å føle meg bra når jeg egentlig er en sliten småbarnsmor. Hjelper på når jeg ser meg i speilet og er brun og frech :)

Anonymous poster hash: ba622...765
Skrevet

Jeg har, om mulig, blitt enda mer opptatt av utseendet mitt etter at jeg fikk barn. Jeg steller og sminker meg hver dag - selvom vi bare er hjemme. Jeg har alltid på neglelakk på fingre og tær.

Om vi skal noe mer enn bare i nærbutikken har jeg på sko med høye hæler. Bruker mye kjole

Jeg har "stående" avtale hos frisør for stell av øyenbryn og hår.

Skrevet

Jeg har, om mulig, blitt enda mer opptatt av utseendet mitt etter at jeg fikk barn. Jeg steller og sminker meg hver dag - selvom vi bare er hjemme. Jeg har alltid på neglelakk på fingre og tær.

Om vi skal noe mer enn bare i nærbutikken har jeg på sko med høye hæler. Bruker mye kjole

Jeg har "stående" avtale hos frisør for stell av øyenbryn og hår.

Skulle ønske jeg var som deg :P 

Var sånn før.. Men sa en dag bare stopp, haha

Skrevet

Jeg har vært et takras etter begge fødsler inntil ammingen var ferdig. (1år) Etter det fikk jeg begge gangene tilbake mer energi og lyst til å være meg selv igjen.

Tror jeg er hakket mer jålete nå faktisk enn hva jeg var før jeg fikk eldstemann.

Skrevet

Jeg dusjer, sminker meg og grer håret hver dag. Også om jeg bare er hjemme- med mindre jeg er syk da.

Men doller meg gjør jeg ikke akkurat, og det går nok litt lengre tid mellom hver gang jeg tar en full skrubb og innsmøring, manikyr osv. Og det hender jeg har på bare joggebukse og singlet om jeg bare er hjemme, men jeg sørger for å ha sorte, hele, rene og ok utseende joggebukser da, ikke sånne grå, slaskete og hullete. ;)

Jeg føler jeg må stelle meg litt mer nå, siden jeg er eldre, ser mer sliten ut og har noen ekstra kilo, men samtidig betyr utseendet mindre enn før. Livet mitt står og faller ikke på hvordan jeg ser ut. :)

Skrevet

Jeg gjør det samme. Fikser håret så det ser ok ut, sminker meg, har rene klær som passer sammen, passer til kroppen min og aktiviteten jeg skal på. Negler fikser jeg ikke, og hår har jeg aldri stylet særlig. Går over med rettetang når jeg ikke vil se ut som en puddel. Høye hæler sluttet jeg med da jeg var gravid første gangen, nå er det kun til fest o.l.

Skrevet

Etter jeg fikk barn har jeg begynt å ta mere vare på meg selv. Før gikk jeg bare i treningsklær, hadde håret ugredd i en hestehale, nedslitte joggesko og brukte rett og slett det første jeg fant og brukte to minutter på å å komme meg ut døra. Etter jeg fikk barn har jeg følt at jeg må kle meg litt mer "voksent", og ta vare på meg selv. Føler at hvordan jeg går kledd og ser ut, gir et lite inntrykk av hvordan jeg er som mor. Har aldri brukt så mye klær på penger, sminke og sko som etter jeg ble mor :P
Og nå føler jeg meg også freshere og er mer fornøyd med utseende enn noen gang, bare med å bruke et par minutter på badet med mascara, og kle seg i dungeri og en litt pen topp. Skulle visst ikke mere til for min del.

Anonymous poster hash: e266b...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...