Gå til innhold

Hva synes dere om møblene fra tm design?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet derfra? Er dere fornøyd?

Anonymous poster hash: 19b9e...64d

• 2 år senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ikke handlet derfra, men har kun sett på instagram, blogg og facebook. Stilen er lekker, men jeg synes eieren virker en smule useriøs. Eller, kanskje jeg heller skal si, vet ikke helt hvordan hun bør drive forretning. Jeg tenker når du kun baserer deg på blogg, instagram (som nå plutselig ble borte) og så facebook som oppdateres en gang i mellom. Det er såkalte showroom hvor man kan dra og handle direkte, men ellers er det epost. Og hallo, alle klager på at hun ikke svarer på epost, telefon etc. Og hun selv unnskylder seg med at det er mye å gjøre, henger etter med epost og ikke minst - det er mye som går i spam / søppelepost og så virker ikke epost. Da tenker jeg.. få deg en ny og bedre epost konto! 
Hvorfor har hun ikke laget seg en ordentlig nettbutikk? Det er jo flust av ferdige oppsett der ute både gratis og som koster litt for å få en proff butikk. Jeg reagerer også på at bruke penger på G. Zanotti sko, Chanel sko og vesker og jammen meg noen Hermes vesker har hun også råd til - men å ta seg råd og tid til å lage skikkelig nettbutikk, det gjør man ikke.

Jeg vil ikke handle der. Tenk om du får feil levering, det er noe galt, noe går i stykker. Hvordan i all verden skal jeg stole på at jeg får ordentlig behandling og hjelp da når det er ikke svar å få på telefon eller mail?
Jeg er ikke sånn som kaster bort pengene mine og av en eller annen grunn så irriterer denne damen meg veldig. Hun er flink ja, men hallo så rørete. 
Maken altså...

:eeeh:

Anonymous poster hash: 3df99...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...