Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg har vært flink og gått ned 25 kg, men siste uka har jeg gått på en smell og spist utrolig feil. Skal ta meg inn igjen fra i dag. Har spist frokost og skal ha lunch om en time. Men nå kommer en kollega med sjokoladekake!! Jeg er så sulten / fysen og kunne spist opp bordplata!! Gi meg styrke til å styre unna den kaka jenter! Jeg har 14 kg igjen til målet og skulle gjerne tatt 5 av dem før desember. Da er kake så feil nå! Men jeg sikler, og føler meg svak! Anonymous poster hash: 96c66...c71
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 gå deg en tur bort om du kan trekk frisk luft og planlegg en sunn smoothie du kan lage ikveld ! Anonymous poster hash: 0a321...6c1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Ikke spis sammen med de andre i dag. Sikker på at du klarer dette!!! Anonymous poster hash: 4c2fe...846
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Tenk på alle dei 25 kg du har klart fordi du har skippa kaker! Drikk masse vatn, finn noko du kan ete utenom kake også greier du det! Stå på, eg har gjort det du gjer, og det er absolutt verdt å forsake jobbkaker! (Tenk på kor fort det går å ete kake, og kor lite positivt det kjem ut av den kakeetinga;-)) og på meistringskjensla mår du greidde å motstå fristelsen;-) Anonymous poster hash: 70540...cb4
Helene Harepus Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Så flink du har vært - og typisk at noen tar med sjokoladekake når man skal skjerpe seg! Bare husk, en dame med nok viljestyrk til å kvitte seg med 25 kilo, KAN si nei til en ussel sjokoladekake uten problemer!
Følelsesvims Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Hva med å ta et lite stykke til kaffen, kose seg med stykket, og heller gå seg en tur i finværet (her er det iallefall fint ), skrubbe gulv eller gjøre noe annet aktivt senere idag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå