Gå til innhold

2 delt VARM vinterdress til 1 klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om det er så mange på skolen som bruker heldress, så tenker på todelt.. men sliter med å se at de er varme nok, de ser så tynne ut !

liker å ha det litt boblete, helst dunjakke eller noe..

Bergans har så dårlig utvalg i dunjakker i den str, og finner ingen Bergans bukser som ser varme nok ut ....? =/

Anonymous poster hash: 7697f...7d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av de fra Reima Tec+ er ganske tykke. Selv de tynne variantene fra Reima er varme nok. 

(forøvrig kan det være brukt for heldress for skolebarn også, særlig når det blir tid for snølek og aking etc. Her har vi alltid hatt en heldress og et to-delt sett, så er det noe å bytte på)

Anonymous poster hash: 999a8...dd2
Skrevet

har en Reima heldress fra i vinter som jeg tror passer greit enda.. så den blir evt med den også, men spørs om den blir valgt bort!

Men hvis Reima har delte sett også, så er det jo supert! har ikke sett det.

Og vil gjerne ha en jakke som kan brukes som vinterjakke til og fra skolen også ..

Anonymous poster hash: 7697f...7d5
Skrevet

Ikke det du spør om, men på skolen til sønnen min så var det alle de 100 1. klassingene som hadde heldresser i fjor :)  Tror det er vanlig.

Anonymous poster hash: 3cfc3...0e8
Skrevet

På min gutt sin skole bruker alle todelt. Og ingen gidder stresse med dress for et kort friminutt. Derfor er det viktig at de har en god varm jakke og stilongs under buksen.

Min har hatt helly hansen jakke og skibukse. Når de har uteskole får han med seg fleecedress til å ha imellom.

Skrevet

Læreren her foretrekker heldress, for det går raskere. De fleste brukte det også.

Vi har hatt Reima todelt hjemme, fornøyd med det :)

Skrevet

Skogstad bukse og jakke bruker jeg på mine barn i skolen ;)

Anonymous poster hash: 4403a...d08
Skrevet

Polarn O Pyret?

Anonymous poster hash: a34b5...832
Skrevet

Jeg kjøpte Pompdelux sitt todelte :) tipp topp og bra pris!

Anonymous poster hash: 7ee8b...bb9

Skrevet

I fjor hadde min førsteklassing jakke og bukse kjøpt på Lindex. Funket som bare det.

De fleste hadde todelt på skolen her i fjor, men noen hadde dresser.

Anonymous poster hash: 5396d...79b

Skrevet

http://www.sportagile.no/nyhetsarkiv?id=20970
Har kjøpt denne til 1. klassingen. Alltid vært fornøyd med dressene, så regner med at den duger i todelt også.
Koster en god del, men de er så holdbare så regner med mindre søsken kan bruke den etterhvert også. Kjøpte på gmax.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...