Gå til innhold

Ææ!! Jeg har blitt bedt på date!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen gikk fra hverandre for ikke så altfor lenge siden, bare litt over en mnd. (Da hadde vi dog visst at det var den veien det bar i tre fire måneder før) Var sammen i 8 år, og fikk ett barn sammen.. Nå har jeg blitt bedt på date på lørdagen. Har egentlig lyst til å si ja, men så tenker jeg også: Hva kommer alle til å si? Er det alt for tidlig? ?

Anonymous poster hash: ffc40...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, gå på date!

Anonymous poster hash: a80eb...b37
Skrevet (endret)

Kos deg! Det betyr da ikke at du er på vei inn i et fast forhold allerede, men det må da være lov å gå ut og kose seg :)

Endret av Monajenten
Skrevet

GÅ!!!! Drit i hva alle andre tenker. Har du lyst, gjør du det. DIN velvære er viktigere enn hva andre, kanskje misunelige folk tenker

Anonymous poster hash: fd7bd...dbb
Skrevet

Du kan jo si nei om han frir på lørdag, eller at du må tenke på det. Gå på date du. Trenger vel ikke kringkaste det.

Skrevet

Dere har jo rett :) Tenker bare litt mye på det fordi vi bor i en veldig liten by, og det er garantert at vi kommer til å møte på noe jeg kjenner, som mest sannsynlig kommer til å si noe til eksen. Menmen, jeg gjør jo ikke noe galt. Hi

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, og var på date som varte fra fredag til søndag(!) denne helgen! Jeg var også litt redd for hva folk skulle si, men måtte bare minne meg selv på å ikke tenke så altfor mye. Jeg hadde det ihvertfall helt fantastisk. :) Go for it!

Anonymous poster hash: 8763c...b0e
Skrevet

Eg syns faktisk det er litt tidlig, om det skal vera lov å vera ærlig. 8 år og et. Barn. Syns det er å visa litt lite respekt for det de har hatt. Du kan og såra han veldig,og de skal samarbeida om barn vidare. Du kan og risikere at folk som ser deko sammen trur det har pågått ei stund. Den situasjonen ville ikkje eg ha satt meg i. Det går direkte ut over deg sjølv.

Men lykke til samme kva du velger! Og lykke til vidare etter bruddet.

Skrevet

Drit i "alle" og kos deg på date.

Holder med Elsker Livet, om han frir, kan du sette på bremsen litt :P

Anonymous poster hash: f1e1e...298
Skrevet

Eg syns faktisk det er litt tidlig, om det skal vera lov å vera ærlig. 8 år og et. Barn. Syns det er å visa litt lite respekt for det de har hatt. Du kan og såra han veldig,og de skal samarbeida om barn vidare. Du kan og risikere at folk som ser deko sammen trur det har pågått ei stund. Den situasjonen ville ikkje eg ha satt meg i. Det går direkte ut over deg sjølv.

Men lykke til samme kva du velger! Og lykke til vidare etter bruddet.

Ærlighet er lov, setter veldig pris på det. Og tenker som du gjør..samtidig sitter jeg jo med tankene på hva som gjorde at det ble slutt (Han har flere ganger ført meg bak lyset ang økonomi, og jeg har reddet oss ut av personlig konkurs mer enn en gang. Vi prøvde parterapi, men han skyldte på meg..tok ikke noe ansvar selv osv.) Så jeg føler ikke at jeg har det "ansvaret" ovenfor ham, om du skjønner? Men så klart, om jeg sier ja, så gjør jeg det ikke for å være dust eller såre han med vilje, det er for min egen del.

Haha, ja, frierier holder jeg meg nok langt unna ja :P Regner med denne mannen er såpass oppegående at det ikke vil bli et tema! Håper jeg..skumle greier det her ;) 

Skrevet

..å det er så mange "snille" og "ordentlige" folk her på sidene. Ærlig talt gå på date, og gjør det for å vise han som har kjørt samlivet deres i grøfta, at du klarer deg helt fint uten han. ...

Anonymous poster hash: a2517...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...