Gå til innhold

Om dere hadde hatt hele dagen for dere selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort da?

Anonymous poster hash: 15820...21b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt på meg vanntette klær, gått en lang tur til fjells med musikk på øret. Deretter hadde jeg tatt et bad og lagt meg i sengen for å lese og sove. Så hadde jeg ikke lagd noe mat, bare levd på proteinbarer hele dagen.

Skrevet

Vel, jeg har hele dagen for meg selv i dag. Eller, fra 09.30 til 14.30 i alle fall før jeg henter baby i barnehagen.

Og hva gjør jeg? Joda, jeg sitter planta i sofaen, med tv'en på (uten lyd, hater lyd), dib på pc'en og samler opp ord til å rydde og støvsuge litt.. 

Skrevet (endret)

Tatt på meg vanntette klær, gått en lang tur til fjells med musikk på øret. Deretter hadde jeg tatt et bad og lagt meg i sengen for å lese og sove. Så hadde jeg ikke lagd noe mat, bare levd på proteinbarer hele dagen.

Åh fjelltur.. det hørtes deilig ut nå..

Endret av Skeptisimo
Skrevet

Vel, jeg har hele dagen for meg selv i dag. Eller, fra 09.30 til 14.30 i alle fall før jeg henter baby i barnehagen.

Og hva gjør jeg? Joda, jeg sitter planta i sofaen, med tv'en på (uten lyd, hater lyd), dib på pc'en og samler opp ord til å rydde og støvsuge litt..

Ååh, samme her, føler jeg kaster bort dagen på å være lat!

Skrevet

Så sett i gang og støvsug. Rapporter her etterpå.

Skrevet

Sovet!! Har ikke sovet mer en rundt en time hver natt i tre netter nå pga sykt barn og syk selv. Drømmer om søvn!

Anonymous poster hash: 7f4ab...0be
Skrevet

Vaska huset innvendig og vaska et par lass med klær. Så hadde jeg sluppet å gjøre det i ettermiddag når ungen er kommet hjem.

Anonymous poster hash: fad00...e39
Skrevet

Jeg hadde vært helt vill og tatt frem broderiet mitt på dagtid:-p er ikke sååå morsomt å brodere når det er mørkt og jeg ikke har skikkelig arbeidslampe:-

P

Skrevet

Ååh, samme her, føler jeg kaster bort dagen på å være lat!

men jeg har liksom hver dag for meg selv, er litt lei av å være for meg selv, så er som regel alltid ute og farter. Bare sitte hjemme gjør meg litt gal:p

Skrevet

Da hadde jeg ryddet det overfladiske, gått på trening, tatt meg en lang og god dusj og satt meg ned for å skrive mer musikk.

Går det an å ha en hel dag for seg selv altså? Trodde ikke det var mulig lengre :P

Skrevet

Nå har jeg hatt et par alenedager siden gutten vår nettopp ble barnehagegutt. Jeg har tenkt at jeg skal sove ut, og få gjort et par ting som jeg burde få unna, men jeg har endt opp i sofaen, men mobilen i hånda, eller på bordet. Å sove er komplett umulig, selv om jeg virkelig er trøtt og sliten. Å få gjort noe fornuftig utgår grunnet nevnte trøtthet. Håper det går seg til etter hvert når jeg blir vant til at han er i barnehagen.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Under forutsetning av at mannen hadde sørget for å ungene på morgenkvisten, så skulle jeg sovet. Sovet lenge! Fyttirakker'n, det hadde vært deilig, det. 

Siden tatt meg en tur på kafé, fått meg litt god brunch, og siden gjort masse småting i huset, sånt som ikke tar så lange tida, men som alltid blir utsatt...

Skrevet

Her har svigermor akkurat tatt ut med ettåringen med beskjed om at de er tilbake i 17 tiden, så jeg har virkelig hele dagen for meg selv :)

Men jeg er nyoperert og skal ikke gjøre noe som helst, så jeg er litt lost mtp hva jeg skal bruke dagen til :( Ikke kan jeg vaske, støvsuge eller bøye meg. Ikke kan jeg bake, for så lenge orker jeg ikke å stå. På tv er det ingenting, og dib er vel ikke akkurat verdens mest spennende sted for tiden...

Kanskje jeg skal lese ferdig den boken jeg startet på mens jeg låg på sykehuset og ventet på å føde - i oktober i fjor....

Luksusproblem de lux :) :) 

Anonymous poster hash: 6b9ba...426
Skrevet

Stort sett det samme som nå, opp 6 og lese skolearbeid, spise mens jeg leser FB og blogger, trene, gå en tur, og sløve foran tv/pc. Med barn kan dere legge inn mate, stelle og leke mellom det jeg har skrevet over, har en 2 åring. Kanskje jeg hadde lest en god bok istedet for pc når mini ser på barnetv.

Anonymous poster hash: 877b8...78b

Skrevet

Hele dagen, fra man står opp til man legge seg? 

Jeg hadde først og fremst sovet til jeg våkner av meg selv. Ingen barn, mann eller slumrealarm. 
Så hadde jeg nok laget rømmevaffler til frokost, og selvfølgelig småspist på restene utover dagen. Kanskje jeg hadde tatt en kjøretur uten mål og mening, og stoppet på de plassene som passer meg. (Ta en softis her, og kjøpe litt klær der, kanskje?) Full musikk i bilen, selvfølgelig! Og mest sannsynlig en tur i solarium en eller annen gang, og en goood dusj etterpå med full skrubb og alt. 

Har sikkert ikke lyst på middag den dagen, etter å ha spist 6-7 vaffler fra morgen (regner med jeg står opp i elleve-tiden) til ettermiddagen, så da får jeg litt ekstra tid til å vase bort tiden på pc og TV. 
Hadde gjerne prioritert litt skolearbeid, men en dag for meg selv er strengt tatt en fridag! 
Det kan godt hende at jeg hadde ringt noen venninner, for å være sosial i noen timer. Dagen avsluttes med fjasing foran en skjerm eller to (TV og pc), gjerne med en serie av noe slag. 

Så kommer det jo litt an på morgendagen hvor tidlig jeg måtte være i seng... 

Skrevet

Med en hel dag ser jeg altså for meg en HEL dag

Først hadde jeg dratt til byen, satt meg på en kafé og lest avisa og sett på alle som stresser rundt og ikke har fri.

Så hadde jeg gått opp og sett høstutstillingen.

Deretter hadde jeg spist lunsj/ middag med en venninne.

Vel hjemme igjen hadde jeg skiftet til joggesko, gått til badehuset vårt og tatt et raskt høstbad før jeg satte meg inn i godstolen med pledd og bok.

Hjemme igjen hadde jeg nytt at jeg var alene og bunkret meg foran tvn for å se programmer som er så teite at jeg ikke tør se dem når andre er hjemme, drukket et glass vin og spist sjokolade.

Det ble en bra dag!

Anonymous poster hash: 39aa5...dda

Skrevet

Hatt en skikkelig treningsøkt, et par timer på spa, så shopping og tilslutt en deilig middag etterfulgt av en fest (da gjerne med noen gode venninner)

Anonymous poster hash: 79e51...701

Skrevet

Trent, spist lunsj på kafe og satt meg ned med en god bok når jeg kom hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...