Gå til innhold

Jeg er bare så utrolig stolt av barnet mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så tabu å si høyt, selv om sønnen min får høre det både titt og ofte.

Han er 8 år, og er den nydeligste og godeste gutten jeg kan tenke meg. Alle rundt oss også bemerker dette.

Han er så snill, empatisk, god, og et nydelig vesen.

Jeg gleder meg hver dag til en ny dag med han. Jeg gleder meg over og kunne bidra til å fremme han på veien til å bli en selvstendig voksen.

Jeg elsker å reise med ham, vise han verden. Gjøre han trygg og selvsikker.

Han må bare være født så flott, og jeg føler meg så heldig og priviligert.

I tillegg til å være det vakre vesenet han er, er han i tillegg veldig smart og en ener innen idrett. Han er liksom god i alt han foretar seg.

Jeg stod og tittet på han lenge etter han hadde gått til skolen i dag ( jeg har hjemmekontor i dag), og tårene rant nedover kinnene. "Jeg elsker deg, mamma", var det siste han sa før han gikk, og han visste jeg kom til å stå i verandadøren og vinke. Da snur han seg, med et stort glis og vinker til han ikke ser meg lenger.

Herregud for en sann glede, og jeg er så utrolig stolt!!! Gleder meg til å følge han gjennom livets mange stadier.

Dagens skryteinnlegg!

Anonymous poster hash: a609e...8d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var et ordentlig hyggelig innlegg en tirsdagsmorgen! :-)

Skrevet

Er det tabu å være stolt av barna sine? Jeg trodde alle var det, er det ikke sånn vi er lagd da? :)

Jeg er i allefall kjempestolt av sønnen min jeg også. Han er 2 år og verdens beste lille godgutt. Selvfølgelig kjempeflink til alt han gjør, uansett om han klarer det senere eller tidligere enn jevnaldrende. ;) De små armene hans rundt halsen min er den beste følelsen i verden. *snufs* Får lyst til å hente ham i barnehagen igjen nå. :P

Anonymous poster hash: d7e79...772
Skrevet

Han er 8 år, og er den nydeligste og godeste gutten jeg kan tenke meg. Alle rundt oss også bemerker dette.

Jeg gleder meg hver dag til en ny dag med han. Jeg gleder meg over og kunne bidra til å fremme han på veien til å bli en selvstendig voksen.

I tillegg til å være det vakre vesenet han er, er han i tillegg veldig smart og en ener innen idrett. Han er liksom god i alt han foretar seg.

Jeg stod og tittet på han lenge etter han hadde gått til skolen i dag ( jeg har hjemmekontor i dag), og tårene rant nedover kinnene. "Jeg elsker deg, mamma", var det siste han sa før han gikk, og han visste jeg kom til å stå i verandadøren og vinke. Da snur han seg, med et stort glis og vinker til han ikke ser meg lenger.

Herregud for en sann glede, og jeg er så utrolig stolt!!! Gleder meg til å følge han gjennom livets mange stadier.

Dagens skryteinnlegg!

Veldig koselig innlegg. Fint at du er stolt av sønnen din.

Men....hva om han IKKE hadde vært god i alt han foretok seg? hva om han strevde med lesing og regning, og var motorisk klumsete så han var blant de dårligste i idrett? Hadde du fortsatt vært like stolt av ham?

Beklager, nå virker jeg bare sur og teit som kan svare sånn på ditte glade, stolte innlegg!!

Men jeg er er av og til oppgitt over denne FLINKT BARN-opphausingen.

Men - gutten din høres helt topp ut - og så bra at han er så snill og god!

Anonymous poster hash: 029a9...fc3

Skrevet

Dagens skryteinnlegg!

Veldig koselig innlegg. Fint at du er stolt av sønnen din.

Men....hva om han IKKE hadde vært god i alt han foretok seg? hva om han strevde med lesing og regning, og var motorisk klumsete så han var blant de dårligste i idrett? Hadde du fortsatt vært like stolt av ham?

Beklager, nå virker jeg bare sur og teit som kan svare sånn på ditte glade, stolte innlegg!!

Men jeg er er av og til oppgitt over denne FLINKT BARN-opphausingen.

Men - gutten din høres helt topp ut - og så bra at han er så snill og god!

Anonymous poster hash: 029a9...fc3

Da hadde hun vel hatt færre konkrete ting å være stolt av, men hun hadde selvfølgelig vært like gla i gutten sin :-)

Anonymous poster hash: 87a3b...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...