Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Såklart ikke slag eller press mot magen da. Det skjønner jeg. Men kan barnet bli skadet av f.eks kveling (ikke så man blir bevisstløs), fisting og harde tak? Anonymous poster hash: 8ca62...de1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Spør legen din! Ellers skulle jeg tro at det ikke er spesielt gunstig å begrense oksygentilførselen, eller hva tenker du? Anonymous poster hash: 589fc...650
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Spør legen din! Ellers skulle jeg tro at det ikke er spesielt gunstig å begrense oksygentilførselen, eller hva tenker du? Anonymous poster hash: 589fc...650 Det er vel en grunn til at jeg spør, er det ikke? Nei, men det er heller ikke snakk om å kveles til man blir bevisstløs. Derfor lurer jeg på om det kan skade barnet. Anonymous poster hash: 8ca62...de1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Lett kvelning tror jeg skal gå helt fint. Det er jo ikke snakk om å kvele til du svimer av, regner jeg med og du har jo mulighet til å stoppe det når du vil. Ang ting spanking, så kan jeg ikke forestille meg at det skal ha noe å si, heller ikke fisting. Skjønner forsåvidt at du heller spør her enn hos legen, for dette hadde jeg nok vegret meg ganske mye for å ta opp Anonymous poster hash: 27949...052
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Hvis mannen min hadde ønsker om sado mens jeg var gravid haffe jeg rømt! Anonymous poster hash: 16c87...092
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Hvis mannen min hadde ønsker om sado mens jeg var gravid haffe jeg rømt! Anonymous poster hash: 16c87...092 Hvorfor skal man plutselig endre seksuelle preferanser pga graviditet? Er jo ikke akkurat snakk om å slå ihjel kona si heller... Anonymous poster hash: 27949...052
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Høres ut som en veldig dårlig ide... Vil tro det kan stresse fosteret. Anonymous poster hash: 3f0b2...3cd
c_setermoen Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Tror ikke det vil være noe problem - men bare pass på å kjenn etter hva kroppen sier. Jeg vet jo ikke hvor gravid du er, men er du ikke særlig langt på vei kan det umulig være noe problem å fortsette sexlivet som før. Bare vær ekstra obs på at du har et liv i magen - så går det nok helt fint!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Takk for svar! :-) Anonymous poster hash: 8ca62...de1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Jeg tror ikke de anbefaler lett kvelning en gang pga at de ikke vet hvor mye av oksygentilførselen som "strupes" til babyen, alle de andre tingene skal være helt greit så lenge du er komfortabel. Anonymous poster hash: 57978...e51
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Hvis du må spørre... Ja, da syns jeg ikke du skal gjøre det. Anonymous poster hash: e5735...e84
anonymemammaen Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Alt dette får meg til å tenke et momentant nei. Kvelning? Fisting? Høres ikke helt gunstig ut mtp at du er gravid, men hva vet vel jeg. Spør jordmor/lege.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 Tror jeg hadde kutta ut fisting og kvelning altså.... Sånn for å være på den sikre side. Anonymous poster hash: b9656...338
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #14 Skrevet 17. september 2013 Kvelning kan da ikke være verre enn at man bevisst holder pusten i 10 sek vel? Anonymous poster hash: de82e...00c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #15 Skrevet 17. september 2013 Vi har kutta ut forsøk på fisting da jeg har lest at det ikke er bra. Man skal jo heller ikke bruke vaginal vibrator osv. Kvelning light tror jeg derimot ikke er farlig. Vi har også fortsatt med bondage, lugging osv, osv. Mitt seksualliv gleder seg veldig til baby er vel ute Anonymous poster hash: f5082...520
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #16 Skrevet 17. september 2013 Babyen reagerer jo på at mor føler stress og smerter, og den kan jo ikke forskjell på "villet" angst og tvang, så jeg hadde nok latt være sånn for sikkerhets skyld. Selv om du reagerer seksuelt positivt på å ha det vondt, vil kroppen sende signal om at dette ikke er bra, og det vil babyen plukke opp. Anonymous poster hash: eeff4...b40
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #17 Skrevet 17. september 2013 Babyen reagerer jo på at mor føler stress og smerter, og den kan jo ikke forskjell på "villet" angst og tvang, så jeg hadde nok latt være sånn for sikkerhets skyld. Selv om du reagerer seksuelt positivt på å ha det vondt, vil kroppen sende signal om at dette ikke er bra, og det vil babyen plukke opp. Anonymous poster hash: eeff4...b40 What?! Snakk om synsing og load of crap! HI oppfatter jo dette som positive opplevelser. Må bare le av dagens mest dustete svar Anonymous poster hash: 27949...052
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #18 Skrevet 17. september 2013 Babyen reagerer jo på at mor føler stress og smerter, og den kan jo ikke forskjell på "villet" angst og tvang, så jeg hadde nok latt være sånn for sikkerhets skyld. Selv om du reagerer seksuelt positivt på å ha det vondt, vil kroppen sende signal om at dette ikke er bra, og det vil babyen plukke opp. Anonymous poster hash: eeff4...b40 What?! Snakk om synsing og load of crap! HI oppfatter jo dette som positive opplevelser. Må bare le av dagens mest dustete svar Anonymous poster hash: 27949...052 Men kroppen reagerer på smertene - selv om de oppleves positivt av hi. Er det virkelig så vanskelig å skjønne? Google litt, så setter du nok latteren raskt i halsen. Bare pass så du ikke kveles Anonymous poster hash: eeff4...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå