Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Ja, det gjør jeg faktisk. Kjenner nå at jeg savner å ha det litt kaldt, regn (vestlandsvær) og tenne stearinlys, kose oss foran tv og lage kakao/ te. Jeg elsker høsten uansett vær og synes det er kjekt å gå på tur i drittvær. Heldigvis er mann og barn like som meg. Vi går på "plasketur" med guttungen på 5,5 år, hjem og lager kakao og steiker vaffler. Tenner stearinlys og koser oss foran tv/ med brettspill. Er virkelig høsten så ille? Det går mot jul - tenne lys i vinduer, pynte, handle gaver. Enda mer kos. Og etter nyttår så vips er det vår og lyst igjen. Ååååh, kjenner jeg gleder meg til det blir skikkelig høst, merket godt i dag at det har begynt. Anonymous poster hash: fa23c...440
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg hater høst, den betyr jo at det er uendelig lenge til neste gang jeg kan gå ut uten å fryse eller styre med å kle på meg kjempemasse... Men takk for en mer positiv vinkling, det hjelper på. Anonymous poster hash: 4b77e...833
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Jeg hater høst, den betyr jo at det er uendelig lenge til neste gang jeg kan gå ut uten å fryse eller styre med å kle på meg kjempemasse... Men takk for en mer positiv vinkling, det hjelper på. Anonymous poster hash: 4b77e...833 Kjekt å være til litt hjelp. Høsten kan jo være fantastisk fin en solskinnsdag med alle fargene den bringer med seg. Gå en tur i skogen på høsten er jo balsam for sjelen. Anonymous poster hash: fa23c...440
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Jeg hater høst, den betyr jo at det er uendelig lenge til neste gang jeg kan gå ut uten å fryse eller styre med å kle på meg kjempemasse... Men takk for en mer positiv vinkling, det hjelper på. Anonymous poster hash: 4b77e...833 Kjekt å være til litt hjelp. Høsten kan jo være fantastisk fin en solskinnsdag med alle fargene den bringer med seg. Gå en tur i skogen på høsten er jo balsam for sjelen. Anonymous poster hash: fa23c...440 Tja kanskje hvis man har vanntette sko. Anonymous poster hash: 4b77e...833
Gjest Anybody Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Elsker høsten <3 Jeg finner noe sjarmerende i all årstidene. I høsten finner jeg gleden over mørkekvelder og stearinlys, snart jul, kakao, sølepytter for så å varme seg foran peisen.. Så er det alltid så fin mote, lag på ag med ull og strikk, klærne skal være myke og komfortable så er det jo veldig kledelig med roser i kinnene =)
☆☆☆ Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 (endret) Kan godt komme hit og oppleve høst I dag er slettes ikkje det verste haustveret, lettskya ver. Men temperaturen kunne godt vore høgare, 3 grader i dag kl 8, godt mulig det var frost i natt. Må vel sette i gang med merking av det ulltøyet som enda ligg på vent.. Forresten likar eg hausten kjempegodt til vanlig, men etter å ha hatt haustver over halve sommaren hadde det vore fint om sommarveret kom no. Endret 17. september 2013 av ★
c_setermoen Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Høsten er herlig! Det betyr ny garderobe og nok en tur til London på et fancy hotell :-) Elsker de fine fargene på trærne, og muligheten til å kle på seg litt ekstra. Og ikke minst å drikke kakao og spise vafler. La høsten komme sier jeg bare :-)
Elsker livet Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Jeg elsker også høst, men det er bare så kjipt at vinteren står for tur. Jeg liker ikke vinter med snø, is, glatte veier, tykke klær og skiturer.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Jeg elsker også høst, men det er bare så kjipt at vinteren står for tur. Jeg liker ikke vinter med snø, is, glatte veier, tykke klær og skiturer. Folk er forskjellige, heldigvis. Jeg elsker vinteren, skiturer, snø og is. Liker egentlig alle årstidene kjenner jeg, alle har sin sjarm. Anonymous poster hash: fa23c...440
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Høsten er den tyngste årstida for meg. Har noe med mørket å gjøre, tror jeg. Jeg er et vår- og sommermenneske.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Jeg tenker som deg hi! La høsten bare komme Liker alle årstidene, syns alle har sin sjarm, fordeler og ulemper. Denne sommeren har vært noe dritt (på så mange plan) så det blir godt når den skarpe høstluften kommer og setter et endelig punktum for sommeren 2013! Denne høsten skal NYYYTES! Anonymous poster hash: 42c7c...a71
Love my kidz Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Høsten er jo her allerede da, og jeg nyter den! Joggetur i skogen i går, blabt oransje farger og hagearbeid i dag. Sola skinner og jeg synes jo høsten er finest med sol, da regn og vind ikke er så koselig, pluss at det oransje og gule nærmest gløder i solskinn :)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 Helt enig med deg HI, jeg også elsker høst.. Er lei av varme soverom, varmt hus i det store og hele, alt griseriet med solkrem, jeg som aldri blir brun.. Jeg liker også å være ute i regnvær, synes det er helt topp jeg. Barna elsker det heldigvis like mye som meg:)) Anonymous poster hash: 2ba4c...6c0
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #14 Skrevet 17. september 2013 Her er det allerede høst. Regner og blåser, gule blader på bakken og kjølig i lufta. Bor i Akershus. Anonymous poster hash: b48b8...aa2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #15 Skrevet 17. september 2013 Dette året er nok det første hvor jeg ønsker høsten velkommen! Vi har hatt en helt fantastisk sommer på sørlandet, så litt høstvær skal bli godt. Idag regner det, alt fra å yre til å styrtregne, men det er 11 grader, og lite vind. Det er huskaldt til tross for 11 grader, varmepumpa står på, og det er nok ikke lenge til vi velger å fyre i peisen. Jeg skulle gjerne ha fått vasket vinduene før høsten slo inn for fullt, men ser ut til at jeg er litt sent ute... Anonymous poster hash: a29d5...382
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #16 Skrevet 17. september 2013 Jeg elsker også høsten. Nesten så jeg ikke har lyst til å dra til Spania på ferie om en uke og jobbturen til Texas i to uker i oktober kunne jeg også vært uten...hehe, men det blir helt sikkert bra både ferieturen og jobbturen Ønsker alle en fin høstdag! Anonymous poster hash: 6f236...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå