Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Og hvordan bruker du den..?Jeg bruker å vaske håret annenhver dag,men hodebunnen min er så tørr.så jeg lurer på om jeg skal begynne å vaske hver tredje dag istedet og så bruke tørrshampoo sånn at det ikke ser fett ut. Så da trenger jeg tips om hvilken tørrshampoo er best! Anonymous poster hash: 235c7...ad2
Tieran Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg har tørrshampoo fra BigSexyHair. Kjøpte den for noen uker siden og har ikke brukt den så mye enda, men kan ikke si at jeg er superfornøyd. Ble vist av frisør hvordan jeg skal bruke den, men enten husker jeg feil eller så er det ikke et produkt som passer til mitt hår. Men det merket kan jo fungere fint for andre da I hvert fall.. Jeg fikk beskjed om å løfte opp seksjoner av håret og spraye godt på. Bruk gjerne en kam for å gjøre det enklere. Det håret som er sprayet kan du legge over mot andre siden av hodet, ta så opp neste seksjon og spray på. Avhengig av hvor mye hår du har og hvor store seksjoner du tar, så kan du spraye 3-4 ganger på hver side av hodet. Var dette forstålig? Jeg kan være noe dårlig på å forklare
☆☆☆ Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Synes tørrshampo er verre for håret mitt enn vask. Men som nødhjelp er det kjekt å ha. Brukar Batiste, har hatt dyre produkt også utan å merke særlig forskjell.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Batiste funker bedre enn den jeg fikk av frisøren...
Tieran Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Jeg fikk beskjed om å løfte opp seksjoner av håret og spraye godt på. Bruk gjerne en kam for å gjøre det enklere. Det håret som er sprayet kan du legge over mot andre siden av hodet, ta så opp neste seksjon og spray på. Avhengig av hvor mye hår du har og hvor store seksjoner du tar, så kan du spraye 3-4 ganger på hver side av hodet. Var dette forstålig? Jeg kan være noe dårlig på å forklare Spraye på fra undersiden, glemte å poengtere det
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Anbefaler ingen tørrsjampo i det hele tatt. Ekle produkter rett og slett. 'Håret mitt er skittent, så jeg gjør det enda litt verre ved å spraye pulver i det...' Kjempeløsning! Usj! Anonymous poster hash: 14a26...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå