Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 antrekk, bakgrunn, osv ? Anonymous poster hash: add31...b27
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Anonymous poster hash: 60035...fc0
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 https://www.google.no/search?q=christmas+card+children+ideas&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.52164340,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.CQsooEYev9Y.O&biw=1600&bih=775&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=jQs4Us-GCKLV4gTs64HIAg#hl=no&q=christmas+card+photo+ideas+kids&tbm=isch&um=1&facrc=_&imgdii=_&imgrc=CKGbzlQoffC7tM%3A%3BDqn6wbuIDbBDUM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.buzzle.com%252Fimages%252Fchristmas%252Fchristmas-cards%252Fchristmas-card-photo-ideas-kids.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.buzzle.com%252Farticles%252Fchristmas-card-ideas.html%3B340%3B302 Anonymous poster hash: 4e124...778
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Anonymous poster hash: 60035...fc0
MammantilNurket Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 (endret) Jeg synes det er litt tøysete med julekort i utgangspunktet og særlig tøysete når folk sender julekort med bilder av barna sine på - med mindre man har et usedvanlig appelerende barn (noe som er sjeldent). Jeg synes som regel at andres barn er lite spennende (med mindre det er i en faglig sammenheng). Vanlige julekort er hyggelig et par uker i desember - også kan man kaste dem når julen er ferdig. Bilder av andres barn kan man derimot IKKE kaste. Det vil si at man ender opp med en haug bilder av andres barn iført nisselue *grøss* som man ikke har noen forutsetning for å bli kvitt (Beklager altså ... jeg innser nå at jeg er et grusomt menneske, men jeg nekter å gå med på at det ikke finnes noen her inne som har tenkt det samme). Endret 17. september 2013 av MammantilNurket
Fjerdemann på vei Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Jeg synes det er litt tøysete med julekort i utgangspunktet og særlig tøysete når folk sender julekort med bilder av barna sine på - med mindre man har et usedvanlig appelerende barn (noe som er sjeldent). Jeg synes som regel at andres barn er lite spennende (med mindre det er i en faglig sammenheng). Vanlige julekort er hyggelig et par uker i desember - også kan man kaste dem når julen er ferdig. Bilder av andres barn kan man derimot IKKE kaste. Det vil si at man ender opp med en haug bilder av andres barn iført nisselue *grøss* som man ikke har noen forutsetning for å bli kvitt (Beklager altså ... jeg innser nå at jeg er et grusomt menneske, men jeg nekter å gå med på at det ikke finnes noen her inne som har tenkt det samme). Mens jeg (og nok mange med meg) synes det er kjempekoselig med julekort med bilder av andres barn, fordi de betyr noe for meg (enten de er venner til mine barn, barn av mine venner, familie e.l). Noen av barna ser jeg ofte, andre sjelden, men det er akkurat like koselig å få et bilde av de hvert år. Jeg henger de opp i stua så fort jeg får de, og har de hengende oppe til minst februar før jeg tar de ned, og legger de i en eske.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Jeg synes det er litt tøysete med julekort i utgangspunktet og særlig tøysete når folk sender julekort med bilder av barna sine på - med mindre man har et usedvanlig appelerende barn (noe som er sjeldent). Jeg synes som regel at andres barn er lite spennende (med mindre det er i en faglig sammenheng). Vanlige julekort er hyggelig et par uker i desember - også kan man kaste dem når julen er ferdig. Bilder av andres barn kan man derimot IKKE kaste. Det vil si at man ender opp med en haug bilder av andres barn iført nisselue *grøss* som man ikke har noen forutsetning for å bli kvitt (Beklager altså ... jeg innser nå at jeg er et grusomt menneske, men jeg nekter å gå med på at det ikke finnes noen her inne som har tenkt det samme). Mens jeg (og nok mange med meg) synes det er kjempekoselig med julekort med bilder av andres barn, fordi de betyr noe for meg (enten de er venner til mine barn, barn av mine venner, familie e.l). Noen av barna ser jeg ofte, andre sjelden, men det er akkurat like koselig å få et bilde av de hvert år. Jeg henger de opp i stua så fort jeg får de, og har de hengende oppe til minst februar før jeg tar de ned, og legger de i en eske. Det samme gjør jeg. Jeg koser meg med å bla igjennom bunken av gamle julekort blant alle juleforberedelsene. De fineste kortene synes jeg er når barneflokken er samlet på ett bilde, gjerne utendørs slik vi kan se litt norsk natur. (Synes det er rart med "syden-bilder" på julekort, men får alltid flere av de) Anonymous poster hash: aad38...82a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Opp. Trenger også tips! Anonymous poster hash: c7e3c...65d
Serepta Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Kjempekos med julekort, særlig med bilder. Men de kastes rett i søpla når jula er over. Vi pleier å bruke bilder fra f ex en fjelltur eller en skitur der ungene er naturlige og ikke oppstilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå