Tieran Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg kjøpte meg et slikt et og synes det lukter så utrolig rart... Så jeg skal vaske det. På vaskeanvisningen står det håndvask og jeg var klar til å kaste det i maskinen på "håndvask", men så begynte jeg å lure.. Jeg tror jeg kjøpte et skinn fra Ikea for noen år siden også som jeg tok i maskinen og det krympet og ble langt fra like fint igjen. Var det jeg som vasket det feil sist gang, eller er det flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Samme skjedde med mitt. Og lukten forsvant heller ikke. Ble nesten bare verre! Så forsøkte å vaske det flere ganger, både i maskin og håndvask. Endte bare med at det ble helt stivt og rart. Anonymous poster hash: 40b9a...a21
Tieran Skrevet 17. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2013 Kjedelig om det ikke kan vaskes da... Jeg har latt det henge ute i flere dager i håp om at lukten skal slippe, men det har ikke hjulpet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Jeg har ikke ludde (for det er det grå?) men et annet fra IKEA som er helt fint. Vasker det i maskin og det er like fint det
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Ludde, er det grått? eller langhåret hvitt? Har begge delene og har vaska begge i maskin,kan ikke IKKE vaske det! Det ble greit nok igjen synes jeg.er det ikke bare å børste de om de ikke blir helt lik igjen da? Anonymous poster hash: 5e3d7...914
Tieran Skrevet 17. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2013 (endret) Har langhåret hvitt Jeg har kattebørste som fungerer fint på andre skinn jeg har, men børsting hadde ikke noe effekt på det skinnet som ble vasket i stykker for noen år siden. Skinnet blir forøvrig ikke brukt til annet enn pynt i sofa, men det vil jo bli skittent etter hvert. Vel, jeg får bare prøve å vaske det da, blir det ødelagt så blir det ødelagt Takk for svar til alle sammen Endret 17. september 2013 av Tieran
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Åja, da er det det jeg har vasket det 5 ganger minst, og det er like fint.
Tieran Skrevet 17. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2013 Åja, da er det det jeg har vasket det 5 ganger minst, og det er like fint. Ooh, gode nyheter! Vasker du det på "håndvask" i maskin eller ved ekte håndvask?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Åja, da er det det jeg har vasket det 5 ganger minst, og det er like fint. Ooh, gode nyheter! Vasker du det på "håndvask" i maskin eller ved ekte håndvask? Vasker det på ullprogram. Har vasket de fra barnas hus på det også
Tieran Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2013 Åja, da er det det jeg har vasket det 5 ganger minst, og det er like fint.Ooh, gode nyheter! Vasker du det på "håndvask" i maskin eller ved ekte håndvask? Vasker det på ullprogram. Har vasket de fra barnas hus på det også Oki, tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå