Lisse_01 Skrevet 17. september 2013 #1 Del Skrevet 17. september 2013 Gutten min på 1 år sover kun OPPÅ dyna. Og legger jeg et teppe over det spreller han det av seg. Er sovepose eneste løsning? Og har de så store til en gutt på 80 cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 17. september 2013 #2 Del Skrevet 17. september 2013 Samme problem her. Har funne fram flanellsposen mamma sydde til meg då eg var lita, den er laga av dobbelt lag flanellslaken og passar fram til ca 4 år. Svigermor har tilbudt seg å sy ein av fleecepledd om den skulle bli for kald til vinteren Om ønskelig kan eg prøve å legge ved bilde om du kan sy eller har nokon som kan sy til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. september 2013 #3 Del Skrevet 17. september 2013 Samme her, både i vogn og om natten. Alt sparkes av. Putter snuppa i pose jeg ja. Altså sovepose. Er jo redd hun skal bli kald. Kjøpte en tykk og god en på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
itb Skrevet 17. september 2013 #4 Del Skrevet 17. september 2013 Samme her... hu river sparker av seg alt av dyner/pledd... hun må også ha det kaldt på rommet for å sove godt. Foreløbig har jeg bare latt det være, men jeg har en pose kan brukes ,men sist hu brukte den fikk hu helt panikk for hu kom ikke ut......tror heller jeg må bruke tykke pysjamaser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. september 2013 #5 Del Skrevet 17. september 2013 Samme her... hu river sparker av seg alt av dyner/pledd... hun må også ha det kaldt på rommet for å sove godt. Foreløbig har jeg bare latt det være, men jeg har en pose kan brukes ,men sist hu brukte den fikk hu helt panikk for hu kom ikke ut......tror heller jeg må bruke tykke pysjamaser.. Vi begynte med posen tidlig for å unngå panikken. I dag brukte jeg posen ute også. Hun sparker jo av seg ALT! Blir gal enkelte gang. Stuptrett, men tærne er bare så fasinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
me_87 Skrevet 17. september 2013 #6 Del Skrevet 17. september 2013 Nei han sparker av seg dyne og teppe. Når det var kaldt så hadde han en en varm pose å ligge,å den likte han godt. Nå er det såpass varmt at han ligger i body og strømpebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Von Hertelhofen Skrevet 18. september 2013 #7 Del Skrevet 18. september 2013 Jenta mi er 20 mnd og har akkurat nå i det siste begynt å ha dynen på seg om natten. Før lå den gjerne i en krøll i ene hjørnet eller hun la seg oppå den. Nå slipper vi endelig å gå inn å pakke på henne dynen x antall ganger om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underveis --> Skrevet 18. september 2013 #8 Del Skrevet 18. september 2013 Ligger oppå dyna her også (1 1/2 år). Bryr meg ikke om det. Tar bare på ham pysj etter forholdene ;-) I sommer lå han i bare bleia. Nå ligger han i bomullspysj, og når det kryper ned mot null blir det vel ullpysj og sikkert sokker. Det er jo ingen forskjell å kle på de litt mer klær, og å putte de i en sovepose! Tror Minsten her hadde gått fra vettet om jeg hadde begrenset turningen hans på den måten *he he he* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 19. september 2013 #9 Del Skrevet 19. september 2013 Jenta mi er 20 mnd og har akkurat nå i det siste begynt å ha dynen på seg om natten. Før lå den gjerne i en krøll i ene hjørnet eller hun la seg oppå den. Nå slipper vi endelig å gå inn å pakke på henne dynen x antall ganger om natten. Eldstejenta mi er 3,5år og vi må fremdeles teppe om henne. Ikke så ofte å finne henne i fotenden lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 19. september 2013 #10 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Slik var Storebror også. Sov kun i pose og pysj fra han var 2 mnd til han var nesten to år. Dyna kunne vi bare pakke bort Finnes poser i store str. På H&M f.eks. De er ganske tynne da, finnes helt sikkert varmere andre steder. Endret 19. september 2013 av elma82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå