LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. september 2013 #26 Skrevet 19. september 2013 Nei, ærlig talt, hvis mannen begynte å gi meg pes for det jeg drømmer om på nettene (og følgelig ikke har noen som helst kontroll over), da hadde jeg blitt rimelig sur, altså. Sexdrømmer eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #27 Skrevet 20. september 2013 Men, om dere ikke har sex, saa kan det jo hende at, han faktisk trenger at dere er mere intime. Og dere kanskje burde prate om det, ihvertfall om du ikke foler deg veldig 'lysten'for tiden eller noe. Men, det kan jo ogsaa hende at han har noen underliggende 'problemer' som han prover og faa lost i sovne. Jeg pratet med min mann om dette, og han sa at det er nok helt sikkert ikke noe aa tenke saa mye paa. Ihvertfall ikke til at han evnt. tenker paa andre/ikke har lyst paa deg naar han er vaaken. Men, prov aa vaer litt mere intime med hverandre skader jo aldri uansett Lykke til Altså.... Hvor ofte vi har sex er opp til han, da jeg har mye mer lyst enn han... Det hender jeg tar initiativ, men har stortsett gitt opp det, da jeg som oftest da blir avvist. Så jeg venter heller da til han tar initiativ. Hvor ofte vi har sex varierer. Normalt ca 1-3 ganger i uka. Det spørs også litt hvor mye han jobber. Jeg fødte for noen mnd siden, og ca 1 mnd var det jeg som bad han dra og kjøpe kondomer slik at vi kunne ha sex igjen (hadde sex hele svangerskapet da). Han hadde da ikke nevnt ordet sex siden fødselen og ikke prøvd i det hele tatt. Så hadde det vært opp til meg, kunne vi gjerne hatt sex hver dag. Jeg spurte han om det alltid er andre jenter han drømmer at han har sex med ,og det er det visstnok..... Men han påstår at han ikke tenker på det om dagen da... Så jeg får vel bare prøve å la være å tenke på dette. HI Anonymous poster hash: 92468...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå