Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 .... skal man bare le eller burde man også føle et bittelite stikk av sjalusi? Han kan jo ikke akkurat kontrollere hva han drømmer, men at han drømmer om sex med andre når han sover, kan det da bety at tanken er innom hodet når han er våken også? En annen ting... Gjør deres menn også dette? Altså får utløsning mens de sover? Anonymous poster hash: 92468...70b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 .... skal man bare le eller burde man også føle et bittelite stikk av sjalusi? Han kan jo ikke akkurat kontrollere hva han drømmer, men at han drømmer om sex med andre når han sover, kan det da bety at tanken er innom hodet når han er våken også? En annen ting... Gjør deres menn også dette? Altså får utløsning mens de sover?Anonymous poster hash: 92468...70b Ikke som jeg vet nei... Anonymous poster hash: b328d...d40
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 nei.. Slutter de ikke med vaate drommer i tennaarene da ? Ang. det andre, saa aner jeg rettogslett ikke hvordan jeg hadde reagert. Hadde blitt helt paff. Og vekt han!.. Anonymous poster hash: 54c81...938
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 spruter han i søvne da? Anonymous poster hash: 44ea9...7d9
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Min mann gjør ikke det. Tror jeg hadde merker det om han hadde gjort det. Tror kanskje han tenker på andre damer på dagtid, siden han drømmer om dem. Har du spurt ham om det du lurer på? Anonymous poster hash: e06ad...c6c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Nei, han kan ikke noe for at han drømmer slike drømmer. Og det er helt vanlig å fantasere om andre, både i søvne og i våkwn tilstand.. Anonymous poster hash: c2cec...d58
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Er dette et tulleinnlegg? Det er da vel helt vanlig å drømme om andre, både for kvinner og menn. Jeg våkner selv noen ganger av at jeg får orgasme. Hadde blant annet en våt drøm om Magnus Grønneberg her for nen uker siden. Anonymous poster hash: df72c...09d
Gemini77 Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Selvfølgelig tenker han på andre kvinner når han er våken også. Det gjør alle menn (og kvinner).
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Min mann sier andre jenters navn når vi har sex. Anonymous poster hash: 86957...6a2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 nei.. Slutter de ikke med vaate drommer i tennaarene da ? Ang. det andre, saa aner jeg rettogslett ikke hvordan jeg hadde reagert. Hadde blitt helt paff. Og vekt han!.. Anonymous poster hash: 54c81...938 De slutter tydeligvis ikke da... Iallfall ikke han. Jeg har aldri visst han har gjort det før. Han la seg noen timer før meg, så jeg stod på badet og ordnet med noe klesvask da han kom inn på badet, naken, med boxeren i hånda og bablet noe om at han trodde det var morgen før han gikk og la seg igjen. Jeg syntes jo det var merkelig, så jeg kikket på boxeren som han la i skittentøyskurven og så hva som hadde skjedd. Så da måtte jeg jo bare spørre han, og fikk etterhvert forklaringen. Han sa at det ikke er så ofte det skjer og at det skjedde mer da han var yngre og at det skjer oftest hvis han ikke har hatt sex på en stund. Så jeg vet ikke helt hva jeg føler om det som skjedde. HI Anonymous poster hash: 92468...70b
Gjest Anybody Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Min mann sier andre jenters navn når vi har sex. Anonymous poster hash: 86957...6a2 Og han er ikke en x-mann fordi?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Det varierer visstnok. Han sa at av og til våkner han tidsnok til at han klarer å få det under kontroll, mens andre ganger våkner han like før og klarer å holde for og gå på do, mens at enkelte ganger slik som denne gangen våknet han akkurat i det han fikk utløsning... HI spruter han i søvne da? Anonymous poster hash: 44ea9...7d9 Anonymous poster hash: 92468...70b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 Hender jeg drømmer at jeg har sex med andre og at jeg får orgasme. Hva skal jeg liksom gjøre med det? Man kan jo ikke bestemme hva man drømmer og det betyr jo ikke at jeg går og kikker på andre menn og skulle ønske jeg kunne ligge med dem. Anonymous poster hash: 249a1...07f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #14 Skrevet 17. september 2013 Er dette et tulleinnlegg? Det er da vel helt vanlig å drømme om andre, både for kvinner og menn. Jeg våkner selv noen ganger av at jeg får orgasme. Hadde blant annet en våt drøm om Magnus Grønneberg her for nen uker siden. Anonymous poster hash: df72c...09d Nei, det er ikke et tulleinnlegg. Jeg tenker vel litt som deg, men så kjente jeg vel bare litt på det at han får utløsning av å drømme om andre... Jeg visste vel knapt at det gikk an å drømme seg til utløsning. Og spesielt han som til vanlig ikke kommer så lett. Det har vel kanskje mest å gjøre med min egen usikkerhet... Han er en mann som så og si aldri gir komplimenter. Mange av eksene hans er tynne og pene, mens jeg har noen kg for mye... Så det hender vel jeg tenker at han sikkert skulle ønske jeg så ut som eksene... Så når jeg da hører han drømmer om sex med andre..... Men som du sier, så er det vel bare teit å tenke slik, så jeg får bare prøve å le av det og være glad det iallfall er meg han har sex med når han er våken... HI Anonymous poster hash: 92468...70b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #15 Skrevet 18. september 2013 Det har nå gått noen dager, og dette er fremdeles i tankene mine... Særlig siden han ikke svarte da jeg spurte om det noen gang er sex med meg han drømmer om når han får utløsning i søvne... Jeg har lyst til å spørre han igjen, men er vel redd for svaret... At han alltid drømmer om sex med andre enn meg når han får utløsning i søvne... Det kommer iallfall ikke til å hjelpe på selvtilliten, siden jeg fra før av er usikker på hva han egentlig syns om meg (og hvis jeg spør så får jeg aldri svar på dette.. Han sier bare "alt", men klarer ikke nevne en eneste spesifikk ting....) Nei, huff... Kanskje jeg bare skal la være å spørre, så slipper jeg iallfall å få høre svaret. Men tenker jo at det at han ikke svarte sist jeg spurte kanskje er svar nok i seg selv.... HI Anonymous poster hash: 92468...70b
Gjest ronja røverdatter Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Men kjære vene da, la nå mannen få ha sine drømmer i fred. Vi bestemmer da ikke hva vi skal drømme, og ikke er det noen regel som sier at drømmer og virkelighet henger sammen heller. Heldigvis, for da ville det vært mye rart i mitt liv. Det er ikke sikkert at fyren husker hva han eller hvem han drømmer om heller. Jeg går ikke rundt på dagtid og drømmer om andre, men for noen fantastiske mannebein som kan dukke opp i nattlige drømmer. Hadde mannen min våknet av at jeg får orgasme i drømmeland og begynte å mast om det, tror jeg at jeg hadde klikka.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #17 Skrevet 18. september 2013 Min mann sier andre jenters navn når vi har sex. Anonymous poster hash: 86957...6a2 Og han er ikke en x-mann fordi? han blir sint når jeg spør hvorfor og legger skylden på tidligere forhold osv, men jeg tror jegtok han nesten på fersken da hun ene "veninden" min hadde akk besøk av han, jeg møtte han på vei til hu. da jeg spurte de begge hver for seg hadde de forskjellige grunner og veninden var helt i fra seg og sendte meg hjem, mannen minsierjegikke må besøke henne mer å plage hun med alt jeg har pgsnakke om og hennes navn er et av de han sier. men jeg drømte om en fremtid her, jeg tør ikke ta tak i dette. han blir så sint også. Anonymous poster hash: 86957...6a2
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Min mann var også sånn før. Han drømte ofte om sex. Måte til slutt kjøpe nye madrasser med tisselaken. Vi var da veldig unge, men for ca 5 år siden har han sluttet med å ha våte drøm. Anonymous poster hash: d5f47...a0c
monson Skrevet 18. september 2013 #19 Skrevet 18. september 2013 Men, om dere ikke har sex, saa kan det jo hende at, han faktisk trenger at dere er mere intime. Og dere kanskje burde prate om det, ihvertfall om du ikke foler deg veldig 'lysten'for tiden eller noe. Men, det kan jo ogsaa hende at han har noen underliggende 'problemer' som han prover og faa lost i sovne. Jeg pratet med min mann om dette, og han sa at det er nok helt sikkert ikke noe aa tenke saa mye paa. Ihvertfall ikke til at han evnt. tenker paa andre/ikke har lyst paa deg naar han er vaaken. Men, prov aa vaer litt mere intime med hverandre skader jo aldri uansett Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Min mann sier andre jenters navn når vi har sex. Anonymous poster hash: 86957...6a2 Og han er ikke en x-mann fordi? DET lurte jeg på og..!Hun tenner vel på det da kanskje? Folk tenner på mye rart..Ugh! Min mann hadde fått høre det og han hadde nok ikke kommet til å få seg noe på en stund...! Anonymous poster hash: 1277e...f2c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #21 Skrevet 19. september 2013 Min mann sier andre jenters navn når vi har sex. Anonymous poster hash: 86957...6a2 Og han er ikke en x-mann fordi?DET lurte jeg på og..!Hun tenner vel på det da kanskje?Folk tenner på mye rart..Ugh! Min mann hadde fått høre det og han hadde nok ikke kommet til å få seg noe på en stund...! Anonymous poster hash: 1277e...f2c nei jeg gjør ikke det. jeg har scart på det litt over her. mener dere virkelig at det ikke er greir? Anonymous poster hash: 86957...6a2
Love my kidz Skrevet 19. september 2013 #22 Skrevet 19. september 2013 Hi, la mannen være i fred, er høyst normalt!! Jeg har opplevd det samme selv, med meg selv. Man styrer det ikke
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #23 Skrevet 19. september 2013 Han kan jo ikke noe for hva han drømmer. Jeg har ikke opplevd at min mann har fått utløsning i søvne, men det kan jo hende han ikke forteller sånt til meg. Han gjør i hvert fall klokt i å ikke fortelle om andre damer han drømmer om, jeg hadde jo ikke likt å høre om det. Jeg forteller ikke han det hvis jeg har drømt om sex med en annen mann heller, det hender jo det også. Uten at det betyr at jeg har lyst på sex med noen andre. Anonymous poster hash: ebf50...753
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #24 Skrevet 19. september 2013 Hvor var dere i biologitimene ? men sine spermier er ferskvare, dvs at de går ut på dato etter noen dager, så hvis mannen ikke har utløsning jevnlig kan kroppen ordne opp selv og kvitte seg med gamle spermier. dette kalles sæduttømming og er ikke en orgasme :-) Anonymous poster hash: c46ea...9da
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #25 Skrevet 19. september 2013 .... skal man bare le eller burde man også føle et bittelite stikk av sjalusi? Han kan jo ikke akkurat kontrollere hva han drømmer, men at han drømmer om sex med andre når han sover, kan det da bety at tanken er innom hodet når han er våken også? En annen ting... Gjør deres menn også dette? Altså får utløsning mens de sover? Anonymous poster hash: 92468...70b Det er jo ikke noe de har kontroll på. Samboeren her har det slik noen ganger i året, og min respons er bare "du bytter på senga og vasker det lakenet selv altså"... Om han drømmer om sex med meg eller andre er meg likegyldig, det er en drøm. Eneste jeg ga beskjed om etter hvert, var at hvis det gikk på seksuelle fantasier som han drømte at han gjorde, men ikke spurte meg om å prøve, så kunne vi jo snakke om det, så sex livet ble litt mer spennende . Vi testet ut håndjern på han noen dager etter :-p Noen perioder er han for stresset til å klare sex, og da har han oftere slike drømmer, så kan være der "skoen trykker" Anonymous poster hash: 37be5...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå