Gå til innhold

Noen flere her som har besvimt under svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og datteren min på 4 år hadde nettopp kjøpt oss kinobilletter og sto i køen midt i verste rushet på butikken da jeg plutselig ble veldig varm og falt om idag. En ansatt ga meg et glass vann og hjalp meg til en benk og forsvant. Datteren min ble redd og gråt og jeg likeså! Ringte samboer og vi dro på Legevakten. Normalt blodtrykk, men så venta vi 1,5 time da. Har en øm kul i bakhodet nå og synes hele greia var veldig ekkel. Men det er kanskje helt normalt? 11 uker på vei..

Anonymous poster hash: 8a5dc...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

panikkanfall eller lavt blodtrykk?

du skulle fått litt saft ;)

Anonymous poster hash: b2486...7a1
Skrevet

Jeg, hadde blodtrykksfall flere ganger, besvimte to... Gikk bra, men måtte begynne på jerntilskudd etter råd fra jordmor

Skrevet

jeg manglet jern. Var høygravid med eldste.

Anonymous poster hash: e0668...dfa
Skrevet

Jeg besvimte 2 ganger med førstemann, og 3ganger med andremann. Her var det blodtrykksfall.. Fikk ofte blodtrykksfall, men besvimte bare 3 ganger. Ikke noe gøy.

Anonymous poster hash: 2d6d1...47f
Skrevet

Jeg svimte av hver gang jeg dusjet. Kunne ikke stå mange minuttene før jeg så stjerner som ble større og større, før alt tilslutt ble hvitt. Merket det prikket i benene mer og mer, og tilslutt tok stjernene og prikkingen over og jeg datt i bakken. Uten unntak, hver dusj i 9 mnd. Endte opp med å dusje i etapper, 2 min dusj, 10 min med kald luft, så 2 min dusj, så luft osv. Var ikke lett å vaske håret som rekker meg til rumpa på så kort tid. Det var ett helvete!

Varmen ga meg blodtrykksfall, legen mente det var helt normalt. Var slik gjennom begge svangerskapene, og det kom før jeg visste jeg var gravid første gangen. Det var slik jeg begynte å ane noe andre gangen. Hehe.

Skrevet

Første gang besvimte jeg 3 ganger pga jernmangel og lite matinntak pga svangerskapskvalme. 

Andre graviditeten besvimte jeg heler 7 ganger! Var somregel blodtrykksfall, men ett par ganger var det også fordi jeg hadde gått lenge uten mat og drikke pga. kvalme.

Anonymous poster hash: d4e5c...21c
Skrevet

Besvimte i uke 14...Lavt blodtrykk... Har det ellers også.

Anonymous poster hash: 1bbb5...efa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...