Gå til innhold

Bursdagsgave til venninne som jeg ikke har kjent så lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vi har allikevel fått et meget tett bånd.

Hun blir 24 år,

Forslag? Hva er normal pris på en gave? Jeg tenker rundt 500-1000 - er det lite?

Skrevet

Jeg tenker rundt 500

Anonymous poster hash: 4cbce...80b

Skrevet

Syns 500-1000kr var mye.. Hadde tenkt 250-500kr.. Greit å legge seg på et lavt gavenivå i begynnelsen..

Gaveide har jeg ikke.. :P Noe interiørstajs du vet hun liker? Gavekort?

Anonymous poster hash: 88395...430
Skrevet

Jeg synes 500 og mer hørtes mye ut. 300 maks, er ikke rund dag heller. Jeg hadde vært ukomfortabel med å få en så dyr gave av en jeg ikke hadde kjent så lenge.

I min familie gir vi ikke så dyre gaver oss søsken imellom en gang.

Anonymous poster hash: 04e16...079

Skrevet

500–1000? Seriøst? Hadde hun fylt 30 så kunne jeg ha skjønt det. Jeg pleier å bruke mellom 200-300 og det er normalen. Har mange venninne i flere forskjellige venninnegjenger og har aldri opplevd noe annet. Kan fort føles ubehagelig for mottaker hvis du legger så mye penger i en gave.

Tips: gode kremer, såper og lignende fra Body shop, god olivenolje fra olivier, ost fra den blinde ku, en god vinflaske, gavekort på massasje, negler, shellac-alt ettersom hva hun liker. En fin neglelakk. Gavekort på en middag ute

Anonymous poster hash: ce331...8d9

Skrevet

Jeg ble kjent med en for noen mnd siden og vi har blitt veldig nære. Jeg fikk gaver til rundt 600 til bursdagen nettopp og gir nå det samme tilbake. Syns 300 er litt lite.

Anonymous poster hash: 3517f...292

Skrevet

Billetter til teater/show eller noe :)

Skrevet

Er det noe hun virkelig ønsker seg, som koster en del?

Her ønsket bestevenninnen seg en dyr genser og da kjøpte jeg et gavekort på 500 kr på den butikken. Hun ble så glad:)

Hva med litt forskjellig?

Feks en kurv med en god vin, et par neglelakker i fine farger eller smykker hvis hun bruker det, kanskje en pose med favorittgodteriet hennes, et kult skjørt, en fin og varm genser i strikk.

Jeg er 24 år og hadde ramlet av stolen for noe sånt noe:)

Andre ting:

Et par Converse, hvis hun liker de eller andre typer merker. Jeg blir ALLTID glad for converse:)

Gavekort på hudpleie, massasje eller diverse utstyr til hjemme-spa.

Sminke eller en god parfyme.

Undertøy. Det er jo alltid kjekt med nytt og fint undertøy, men fy søren noe så kjedelig å bruke penger på:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...