MammantilNurket Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 TV3 viste første episode av årets norske sesong nå i kveld. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Har ikke fått sett, men takk for tips. Skal se for første gang i år da ei venninne er med. Anonymous poster hash: dc83a...d74
MammantilNurket Skrevet 16. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg koste meg! Flotte, sunne jenter - litt klamt med überkule dommere som har bodd for lenge i Unite'n (?) og "glemt" hvordan man snakker norsk
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Haha. Har ei sånn venninne.. Flyttet til Los Angeles for to år siden og kom raskt inn i Hollywood-miljøet. Nå skriver hun bare statusoppdateringer på engelsk (greit nok, hun har jo mange amerikanere på vennelisten), men hun skriver engelsk og snakker engelsk til oss når hun er på besøk i Norge. Blir bare komisk! Gleder meg til å se. Blir morsomt å se venninna mi. Anonymous poster hash: dc83a...d74
beibilykke Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Syns det var entertaining jeg blir sikkert mye drama ser det ut til !!! Kniiis
skinnfilla Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Å!! Jeg koser ræva av meg nå , med all denne drama de sender på høsten! Robinson, modellene, farmen moahhahah!!! Mandagskvelden er hellig tvkveld
CaptainHindsight Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Jeg koste meg! Flotte, sunne jenter - litt klamt med überkule dommere som har bodd for lenge i Unite'n (?) og "glemt" hvordan man snakker norsk Haha, helt enig med det siste Kikket litt sånn halvveis på i går og mannen jobbet mens han irriterte seg grønn over halv-engelsken deres. "Skikkelig bombshell! Du ser flott ut, GIRLFRIEND!" Grøss
MammantilNurket Skrevet 17. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2013 Å!! Jeg koser ræva av meg nå , med all denne drama de sender på høsten! Robinson, modellene, farmen moahhahah!!! Mandagskvelden er hellig tvkveld Dette blir en lang og hard TV-høst
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Elsker sånn tv. HUn programlederen er den beste som har vært på Top Model Norge. Og hun der Donna Ioanna tror jeg er akkurt sliks om hun er på jobb. Steintøf. Hun snakker flytende italiensk vet jeg. Hun bor vel delvis i Italia. Han svensken var bare... LA flau. Men det er vel for tv tror jeg. Anonymous poster hash: 9a371...252
skinnfilla Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Å!! Jeg koser ræva av meg nå , med all denne drama de sender på høsten! Robinson, modellene, farmen moahhahah!!! Mandagskvelden er hellig tvkveld Dette blir en lang og hard TV-høst Joda, men med riktig proviant og ryggstøtte skal det gå greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå