Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Gutten vår på 2 1/2 går uten bleie hjemme og har få uhell. Han har blitt flink til å tisse på potte, men vårt problem er at vi har innført tørket frukt (noe han elsker) som premie.. Han hadde et forferdelig bleieutslett i flere måneder sommer som krevde mye lufting og bar rumpe. Det var derfor vi starta opp med premie om han gjorde sitt fornødne på potta, for det ble veldig mye "småskvetting" i hele huset... Utslettet er mye bedre men ikke helt borte. Og vi syns jo også det er bra at han begynner å få kontroll og muligens bli mindre avhengig av bleia hjemme på dagtid. Men jeg er litt redd for at vi gjør dette på feil måte som lokker med premier... Han kan ofte sette seg på potta og så bli litt frustrert fordi han ikke får det til ("jeg klarer ikke!!"). Jeg er usikker på om han føler seg mislykket eller bare er frustrert fordi det ikke vanker premie om han ikke tisser på potta.. Bør vi avskaffe premien og heller gå tilbake til bleiebruk? Hvordan gjorde dere det? Anonymous poster hash: d6833...76e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Han hadde et forferdelig bleieutslett i flere måneder i* sommer HI Anonymous poster hash: d6833...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå