Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Anonymous poster hash: 75fe4...eb5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg var helt ekstremt mammsjente når jeg var liten. Så ble masse skriking hver gang mamma skulle gå husker jeg. Sønnen min er helt lik! Bare jeg skal på do å han ikke ser meg så roper han MAMMA! med panikk i stemmen stakkar :S Han begynte i barnehage for en måned siden derfor er han hele tiden så redd for at jeg skal gå fra han igjen. Anonymous poster hash: 56b8e...099
Elsker livet Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Pappajente, han var den med størst omsorgsgen i familien. Slik er det fremdeles. Min mor er en rødstrømpe som ønsket seg rødstrømpedøttre.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Pappajente . Og når han døde følte jeg meg totalt lost , ingen til å redde meg og løfte meg opp når jeg trengte støtte, og alltid være der for meg mer. Selv om jeg var 30 da det skjedde. Tenker på han daglig . Anonymous poster hash: 91330...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå