Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen testomaner her som har begynt å teste? Tenkte å brenne av en til fredag kanskje(A) veeldig utålmodig! Frida00 koselig å se deg her. Jeg var i den forrige IKM klubben du var med i. Jeg mistet også. Testene ble aldri sterkere for meg heller. Vi skal komme sterkt tilbake!

Skal på Ul i morra for å se at alt er som det skal etter en MA i mars som har skapt krøll i, systemet. Mon tro om gynekologen kan se noe dersom jeg har blitt gravid denne mnd? Er i såfall ikke mer enn 2+5 evt 3+5. Vet jo ikke engang om jeg har hatt el denne mnd.

Endret av 4 <3 klar for nr 5

Skal på Ul i morra for å se at alt er som det skal etter en MA i mars som har skapt krøll i, systemet. Mon tro om gynekologen kan se noe dersom jeg har blitt gravid denne mnd? Er i såfall ikke mer enn 2+5 evt 3+5. Vet jo ikke engang om jeg har hatt el denne mnd.

Da blir det kjempe spennende! Mulig du blir første til å vite hvordan denne måneden har gått:)

Ja, er skikkelig spent, men samtidig redd for å tro for mye å bli skuffa. Skal iallfall oppdatere her inne så snart jeg har vært der ;-) Kroppen føles i iallfall litt annerledes. Kan være pms da :-P

Annonse

Spennende! Skal også på ul i dag! MA i mars, og fortsatt ikke gravid. Er også veldig spent på om det går an å se om jeg har blitt gravid, IKM på mandag. Lykke til!

Spennende! Skal også på ul i dag! MA i februar, og fortsatt ikke gravid. Er også veldig spent på om det går an å se om jeg har blitt gravid, IKM på mandag. Lykke til!

Der var man ferdig hos gynekolog og har fått noen svar :)
Alt så normalt ut der inni. Ingen cyster eller andre ting man ikke vil ha. Livmorslimhinnen var noe fortykket og kunne tyde på enten kommende mens eller tidlig graviditet. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og se om det blir mens eller to streker om vel en uke :D

Annonse

Dagene går sååå sakte når man venter på å teste!!!

Noen som tester før 10 dpo  med billigstrimler?  Det er vel egentlig ikke vits men... har veldig lyst er på kanskje 7 eller 8 nå tror jeg.

haha, tror jeg skal teste hver dag fremover. Kanskje er det gøy å være testoman, har aldri brukt strimler før. e er jo nesten gratis. Man kan jo se det som en slags unerholning??

Og GRATULERER til positiv test!

Og så spennende, nå nærmer vi oss!!

Endret av minimaya

Oi, oi... Lurer litt på her om syklusen min har forskjøvet seg litt. Har siste uka hatt mer slimete (sorry) utflod. I går hadde jeg litt murringer og i dag murrer det kraftig. Gikk på toalettet for å sjekke at det ikke var en tidlig mensen, men i stede var det mengder med slim. Kjente etter på livmortappen som var mye mykere enn i går og temmelig åpen. Trur kanskje jeg har eggløsning nå i dag eller i morra jeg. Da er det nye dpo dager å telle ned på og ny ikm uke. Lykke til her inne. trur jeg flytter over til uke 42 ;)

Hei og hopp! Har smuglest her inne en stund, så måtte nesten registrere meg nå... Er 7dpo nå, og ikm er den 11 hvis jeg har regnet riktig. Blir gal snart altså.... Dette er første pp, har bare kjøpt en test og vil ikke svi av denne enda.. Flere som har det sånn? :)

Hei har første pp denne mnd og ikm søn 13 okt.

Tror kroppen min lurer meg og slik som deg 4 <3 klar for nr 5.

Om blæren er full får jeg stikkninger, om jeg vrir med når jeg løfter datteren min får jeg ubehag og det er ubehagelig å hå på bh :P

Så håper jeg tester positivt til uka, har og planer om å teste på onsdag, kjøpt meg to tester allerede som ligger å venter:D

Vi la inn noen aksjer før mannen reiste søndag, og hadde el mellom tirsdag og torsdag. Og la inn nye aksjer da han kom hjem fredagen. 

I dag morges tok jeg en billig-test, som hadde såvidt en svaaak skyggestrek - tør ikke håpe enda, men skal ta en ny om noen dager :-) Jammen er dette spennende! 

Tok en el test nå som ble positiv. Kjente etter oppi der og er ikke elmodus inni der. Tok en graviditetstest på samme urin. Den er positiv!!!!!! Svakt dog, men det er strek der.... Oi. Ny test i morra. Aner ikke når el var.

Åh.. kjenner jeg er en smule misunnelig.. Mannen har overtalt meg til å ta en test i morgen, Jeg håper jeg er gravid altså, har så mange tegn som jeg hadde i starten i forrige graviditet, så her er vi veldig spente :D

Gratulerer med positiv test til dere begge :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...