Gå til innhold

Ikke oppgi bf?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Så lenge du vet hvem far er, er du egentlug pliktig til å oppgi han som far. Jeg og bf er ikke sammen og har ikke kontakt, og han har vist null intr. For å ville bidra og erkjenne farskapet, men jeg skal føre opp de opplysningene jeg har, resten finner nav via folkeregisteret.

Barnet ditt fortjener og vite hvem faren er, om det så bare er på papiret og han ikke er til stedet. Det er jo en hel slektsside inne bilde; besteforeldre, tanter onkler osv. Jeg tenker også litt på ift. Hvis barnet blir sykt, arv o.l.

Ingen lett situasjon ;)

• 2 uker senere...

Jeg forsøkte det, men jeg syns faktisk at saksbehandleren så så stygt på meg, at jeg ikke klarte å holde maska. hele greia var skikkelig ubehagelig, og jeg følte at saksbehandler så på meg som ei hore som fløy rundt og la seg i alles senger. Nå er jeg heldogvis godt gift med en fantastisk mann, som har tatt min datter til seg som sin egen, så ingen problemer der.

Hadde jeg kunnet tatt valget en gang til, så hadde jeg holdt maska, men jeg vil bare at du skal vite at det KAN oppstå ubehag. Bare sånn at du er klar over det, og ikke får samme sjokket som jeg fikk..

Masse lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...