Gå til innhold

Greit med 1 soverom, til 2 barn og en voksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter leilighet. Dem ligger på 15-18 tusen i mnd. Har funnet en,men den er det kun 1 soverom og stor stue. Barna mine er til meg aen hver helg ,og ferier osv. Tenker barna kan få rommet,og j kan sove på sofan. Hva syntes dere om denne løsningen?? Jeg vil flytte for å komme nærmere barna mine.

Anonymous poster hash: 6f1ee...25a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en god plan det:-)

Skrevet

Prøv å let litt lengre tror jeg. Kanskje en billigere plass, men som alikevell ikke er så langt unan barna dine?=)

Anonymous poster hash: 646aa...ed0
Skrevet

Det går nok fint :-) Men jeg skulle tro du får to soverom for 18000 hvis du går ørlite ned på standard..

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en grei løsning. Tenkte det var trangt hvis de er der hele tiden, men det hadde gått det også. Iallfall i en overgangsfase.

Anonymous poster hash: 6983b...ba7
Skrevet

Hvor er det du skal bo hvor leieprisen er så høy for en liten leilighet? Ble litt nygjerrig nå og gikk inn på finn å sjekket ut leiepriser i Oslo. Bergen, Stavanger og Trondheim og på disse stedene koster i alle fall leiligheter med et soverom vestentlig mindre... Hvor finner du så dyre leiepriser???

Anonymous poster hash: 105ba...cac

Skrevet

Leter etter leilighet. Dem ligger på 15-18 tusen i mnd. Har funnet en,men den er det kun 1 soverom og stor stue. Barna mine er til meg aen hver helg ,og ferier osv. Tenker barna kan få rommet,og j kan sove på sofan. Hva syntes dere om denne løsningen?? Jeg vil flytte for å komme nærmere barna mine. Anonymous poster hash: 6f1ee...25a

Køyeseng på soverommet og sovesofa til deg på stua :-) det blir tipp topp! Det viktigste er at dere har tid sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...