Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Leter etter leilighet. Dem ligger på 15-18 tusen i mnd. Har funnet en,men den er det kun 1 soverom og stor stue. Barna mine er til meg aen hver helg ,og ferier osv. Tenker barna kan få rommet,og j kan sove på sofan. Hva syntes dere om denne løsningen?? Jeg vil flytte for å komme nærmere barna mine. Anonymous poster hash: 6f1ee...25a
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Det høres ut som en god plan det:-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Prøv å let litt lengre tror jeg. Kanskje en billigere plass, men som alikevell ikke er så langt unan barna dine?=) Anonymous poster hash: 646aa...ed0
Berta_78 Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Det går nok fint :-) Men jeg skulle tro du får to soverom for 18000 hvis du går ørlite ned på standard..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Jeg synes det høres ut som en grei løsning. Tenkte det var trangt hvis de er der hele tiden, men det hadde gått det også. Iallfall i en overgangsfase. Anonymous poster hash: 6983b...ba7
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Hvor er det du skal bo hvor leieprisen er så høy for en liten leilighet? Ble litt nygjerrig nå og gikk inn på finn å sjekket ut leiepriser i Oslo. Bergen, Stavanger og Trondheim og på disse stedene koster i alle fall leiligheter med et soverom vestentlig mindre... Hvor finner du så dyre leiepriser??? Anonymous poster hash: 105ba...cac
Gjest yrild Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Leter etter leilighet. Dem ligger på 15-18 tusen i mnd. Har funnet en,men den er det kun 1 soverom og stor stue. Barna mine er til meg aen hver helg ,og ferier osv. Tenker barna kan få rommet,og j kan sove på sofan. Hva syntes dere om denne løsningen?? Jeg vil flytte for å komme nærmere barna mine. Anonymous poster hash: 6f1ee...25a Køyeseng på soverommet og sovesofa til deg på stua :-) det blir tipp topp! Det viktigste er at dere har tid sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå