Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jenta her i huset elsker prinsesser, så det blir prinsessetema på borddekningen. Men hva med gutta, dekker dere på mer nøytrale tallerkner og sånt til dem, eller må de ta til takke med prinsessetema de også? Anonymous poster hash: cf8ad...be0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg hadde helt klart de Anonymous poster hash: 75be7...8d0
Tyra79 Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Hadde kjørt prinsessetema på hele festen:)! Ikke problem i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Jeg har to gutter og i bursdagene deres inviteres alt som kan krype og gå av venner og familie i en stor fest - ikke uvanlig med 50-60 pers til sammen (inkl barn og voksne så klart). Jenter og gutter må ta til takke med Spiderman, Batman eller hva nå temaet måtte være - det er ikke en eneste prinsesse så langt du kan se! ;-) Anonymous poster hash: 91deb...7e6
Gjest Kira Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Her får bursdagsbarnet velge tema uavhengig av hvilket kjønn som sitter til bords. Vi gjør ingen forskjell uansett om det er prinsesse eller sabeltann
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Her hadde det ikke blitt Prinsesseparty i en bursdag med både gutter og jenter. Da hadde det blitt "Prins- og prinsesseparty" - så fikk de selv bestemme om de ville være prinsesser eller prinser. (Men aller helst hadde det ikke blitt noe tema i det hele tatt for her i huset har vi burdager uten tema)
Gjest Kira Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Her hadde det ikke blitt Prinsesseparty i en bursdag med både gutter og jenter. Da hadde det blitt "Prins- og prinsesseparty" - så fikk de selv bestemme om de ville være prinsesser eller prinser. (Men aller helst hadde det ikke blitt noe tema i det hele tatt for her i huset har vi burdager uten tema) Kanskje jeg misforstod HI, men jeg tenkte mer på pynten. Dvs at vi ikke bare har hvite asjetter og kopper, men at de enten har en farge eller et mønster. Jeg ville ikke drømt om å be gutta om å kle seg ut som prinsesser Jeg synes forøvrig ikke så mye om utkledning i en barnebursdag, ihvertfall ikke med et tema som alle må følge. Ønsker ikke å påføre foreldre ekstra kostnader for at de skal kunne sende barnet sitt i bursdag her i huset.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Ja, jeg mente kun bordpynt/ tallerkner og sånt, og ikke påkledning på barna. Det skal ikke være utkledningsbursdag HI Anonymous poster hash: cf8ad...be0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Sønnen min insisterte på å kjøpe prinsesse tallerkener til jentene han inviterte, og cars til gutta. Men normalt kjøpes kun "gutte" tema Anonymous poster hash: 12056...f22
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Vil de da ha brus/saft og kake, så får de drikke og spise av de kopper og asjetter som settes fram! Nei, her er det ikke spesialbehandling av kjønn i barnebursdag. Men når vi har nære venner på besøk, så har jeg skaffet akkurat nok cars-krus til guttene som pleier å være her, selv om jeg har jente. Anonymous poster hash: ab74b...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå