Gå til innhold

de første dagene etter insem går fort og greit...men så...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen symptomer denne gangen. Går på hormoner denne gangen, men mrrker ikke noe av det. Kan man få falsk positiv når man tar progesteron?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner heller ingenting og fikk positiv test i dag på 10 dpo:) Du kan få falsk pos.test av EL sprøyten, men ikke av progesteronet:) Går selv på Cycoglest denne gangen,- lutinus første gangen. Hadde masse symptomer de 4 andre gangene jeg ble inseminert, men ble da ikke gravid.

Skrevet

Jeg er blitt inseminert:) Og det er 11 dager siden (ble scannet først og foliklen hadde ikke sluppet da, så regner med det skjedde natt til fredag) Så er enten 10 eller 11 dpo i dag alt etter hvordan en regner det:)

Skrevet

Jeg skal ta en test til helga jeg tenkte jeg:)fikk satt inn egg på torsdag :)

Skrevet

Jeg skal ta en test til helga jeg tenkte jeg:)fikk satt inn egg på torsdag :)

Unner deg en positiv test,- masse lykke til!

Skrevet

Takk:)varehandel menssmerter og vært små kvalm siden igår kveld,så håper det er positivt!

Skrevet

Tok en test for moroskyld idag,men den var negativ...kanskje litt tidlig når jeg satt inn på torsdag?

Skrevet

Ja, det er sikkert litt tidlig. Men det hjelper litt å ta en test når man er veldig utålmodig. Her har den første uka gått, hadde mange avtaler og dagene gikk fort, men nå går det veeeldig sakte. Har tenkt å teste 12 dager etter inseminasjon, jeg fikk nemlig positiv 12 dager etter da jeg var gravid sist.

Skrevet

Har ikke gitt opp enda;) er veldig positiv,og mensmurringer i full sving og vondt i ryggen..nå venter jeg spent på om mens kommer eller ikke:O

Skrevet

Nervepirrende! Ingen følelse her, bare vært litt tissetrengt og nå fått masse småkviser. Men det er sikkert pga hormonkur. Tenkt å ta en test søndag jeg.

Skrevet

Jeg å!!!!herrigud så spennende!!du må si ifra hvordan det går:D

Skrevet

Signerer småkvisene:/ Og så trøtt jeg plutselig har blitt da.....er 3+6 i dag :-)

Skrevet

Jeg også er veldig trøtt. Egentlig er det nok mest fordi jeg står opp 05.00 hver dag, men jeg må jo tolke alle tegn på at jeg k a n være gravid da!

Skrevet

Trøtt her også,og litt svimmel til tider+ murringer som er sterkere idag egentlig..håper det er positivt :)

Skrevet

Trøtt her også,og litt svimmel til tider+ murringer som er sterkere idag egentlig..håper det er positivt :)

Krysser fingrene for deg:):)

Skrevet

Skal du teste imorgen racine? Jeg kjøpte en pk med to tester i dag, planen var å teste på søndag. Men klarte jeg å venye? Neeeida.... Negativ. Ikke skyggen av noen strek engang. Det er nok for tidlig uansett og jeg har ingen symptomer, så det spørs vel.

Skrevet

Samme som den jeg tok på onsdag:) men tenkte å ta en søndag ja;) vent til søndag så tar vi samtidig;)

Skrevet

Jeg må vente litt lenger, har ikke tenkt å kjøpe flere tester nå og siden jeg tok en som var negativ i går så bør jeg vel vente noen dager før jeg svir av den siste.

Skrevet

Jeg har ikm en gang mellom 22. og 25. (litt forskjellig lengde på syklusene)

Skrevet

Jeg skal sjekke imorgen og onsdag skal jeg til onsdag er det blodprøve:))så fredag vet jeg nøyaktig svar:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...