Gå til innhold

de første dagene etter insem går fort og greit...men så...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner heller ingenting og fikk positiv test i dag på 10 dpo:) Du kan få falsk pos.test av EL sprøyten, men ikke av progesteronet:) Går selv på Cycoglest denne gangen,- lutinus første gangen. Hadde masse symptomer de 4 andre gangene jeg ble inseminert, men ble da ikke gravid.

Jeg er blitt inseminert:) Og det er 11 dager siden (ble scannet først og foliklen hadde ikke sluppet da, så regner med det skjedde natt til fredag) Så er enten 10 eller 11 dpo i dag alt etter hvordan en regner det:)

Annonse

Ja, det er sikkert litt tidlig. Men det hjelper litt å ta en test når man er veldig utålmodig. Her har den første uka gått, hadde mange avtaler og dagene gikk fort, men nå går det veeeldig sakte. Har tenkt å teste 12 dager etter inseminasjon, jeg fikk nemlig positiv 12 dager etter da jeg var gravid sist.

Annonse

Skal du teste imorgen racine? Jeg kjøpte en pk med to tester i dag, planen var å teste på søndag. Men klarte jeg å venye? Neeeida.... Negativ. Ikke skyggen av noen strek engang. Det er nok for tidlig uansett og jeg har ingen symptomer, så det spørs vel.

Jeg må vente litt lenger, har ikke tenkt å kjøpe flere tester nå og siden jeg tok en som var negativ i går så bør jeg vel vente noen dager før jeg svir av den siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...