Gå til innhold

Graviditetssymptomer? :) Hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her å grubler fælt. Lurer på om alle "plagene" jeg har hatt i det siste kanskje kan være at jeg er gravid? :) eller om det kanskje er psyken min som har "tatt" over.

Første blødning i siste menstruasjon var 17. august. I forrige uke hadde jeg litt småblødninger, og trodde mensen kom. Har en stabil syklus. Det varte noen få timer, og siden har jeg ikke sett noe til tante rød...

I forrige uke fikk jeg også akutt stikking/krampe i magen, kom helt ut av det blå. Varte et halvt minutt, og kjentes ut som om noen stakk en kniv i meg!! Var veldig ubehagelig. Har også hatt en god del utflod den siste uka, veldig plagsomt. Har også fått veldig gul urin.

I løpet av helga har jeg blitt trøtt og sliten. På søndagsmorgen våknet jeg å var øm i korsryggen og rundt midja/hoftene. Kjennes også ut som jeg har feber, føler meg veldig varm til tider.

Har fortsatt litt kramper i magen, føles rart :) og er veldig oppblåst og luftig. Appetitten er stor, kan spise og spise, føler ikke jeg blir mett. Ikke noe kvalme, men litt "uvel" av og til (spesielt på kveldene).

Skal ta en test i morgentidlig :-) Er veldig spent! Noen av dere som har opplevd slike sypmtomer under graviditet?? Blir så nysgjerrig når jeg sitter her å funderer :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144081304-graviditetssymptomer-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva sa testen da?? :-) Spennede det her. Skal selv teste torsdag eller fredag og har gått rundt i 2 uker nå med noe jeg troooor er symptomer.

Tisset nesten 10 ganger daglig, di siste 3 dagene
Føler det er en liten kllumt nede ved livmoren på høyre side når jeg sitter ligger eller bøyer meg forover
Mye luft i magen
Murringer i magen
Halsbrann av og til men ikke mye
Veldig sliten!!
Sulten konstant. og da mener jeg KONSTANT!

Blir spennende!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...