Gå til innhold

Rieteller-app, noen som brukte det under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: a8bb1...2c3

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg visste ikke hva som var opp eller ned under fødselen min jeg, hadde aldri verden klart å finne frem mobilen engang, i alle fall ikke knotet med apper :P

Skrevet

Jepp. Det fungerte greit det, jeg hadde styrt fødsel da og styrte med det selv. Men hvis mannen kan betjene rietelleren funker det sikkert enda bedre.

Ville sjekket hvordan den var før riene setter inn for alvor

Anonymous poster hash: e2921...2bb

Skrevet

Min mann har lastet ned en til sin mobil. Han er blitt veldig engasjert nå som fødselen nærmer seg. Plutselig fant jeg ut at han hadde lest mye om rier og fødsel på nett.

Skrevet

Brukte bare den via pc'en, orket ikke styre med app'er på mobilen. 

Når de ble tette nok dro vi til sykehuset og der ble de jo registrert via ctg ++

Anonymous poster hash: 9af1b...364
Skrevet

Jeg brukte heller den på pcen,funket greit den.

Anonymous poster hash: fcbde...76f

Annonse

Skrevet

Jeg brukte den frem til jeg dro inn på sykehuset. Syns det var veldig greit. Trykket når rien startet og når den sluttet. Oversiktlig og lett og videreformidle til sykehuset da jeg ringte inn

Skrevet

Visst du videreformidler resultatet så får du jo aldri "lov" av sykehuset å komme inn :P

Vi kjørte til sykehuset etter 3 timer når jeg var lei av vonde rier.

Det første jeg spurte om når vi kom der var om jeg kunne på epidural å det fikk jeg :)

Anonymous poster hash: fcbde...76f
Skrevet

Ja, bare helt i starten når vi fremdeles var hjemme. Etterpå hadde jeg ikke hatt sjans, men det var greit for å ha litt kontroll når riene startet

Anonymous poster hash: 1ca2b...3af

Skrevet

Ja, men det ble litt dumt. Jeg skulle vente til de ble regelmessige, og jeg ventet og ventet. Ett minutt siden siste, 15 minutter siden siste, 6 minutter osv. Oi, plutselig kjenner jeg pressriene, og der kom jenta midt på stuegulvet, etter at jeg hadde sittet nesten et døgn og ventet på vonde, regelmessige rier. De kom aldri. Men det var jo greit å registrere det altså, ville bare ikke tatt det 100% på alvor, og iallefall gått innom føden for en sjekk etter en stund.

Anonymous poster hash: 8f9de...65f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...