Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 For en stund siden satt vi og såg på luksusfellen. Brått da han såg Silje der, sa han: en sånn kvinne skulle jeg gjerne hatt i sengen. Så burde jeg om hva som var så spesielt med hun. Da svarde han at hun var så sexy. Jeg spurde om ikke jeg var sexy. Han sa at jeg var mer normal og at han synest at Silje var mye mer sexy Anonymous poster hash: 64f11...8b8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Hmm. Det var jo litt av en ting å si til kjæresten sin. Jeg hadde reagert med å bli lei meg tror jeg. Her i huset får jeg hele tiden høre hvor sexy og deilig jeg er, og han klarer ikke å holde fingrene fra meg. Litt får slitsomt syntes jeg. Men heller det enn å høre noe sånt som din mann sier :-/ Anonymous poster hash: 8f914...40f
LeTwinsA Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Say What !? Da hadde det vært på hodet og rævva ut av mi seng iallefall.......... for en fjott!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Hei Jomfruer/Fru Åsta. Du bør legge av deg den ekstremt lett gjenkjennelige skrivemåten din om du skal fortsette å trolle. Jeg kjenner deg igjen på mils avstand. Anonymous poster hash: a74f4...c60
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Det var fryktelig dårlig sagt av han. (Jeg regner med at han selv ser ut som et glansbilde?!). Smaken er forskjellig, og jeg er sikker på at det er tusenvis av gutter der ute som syntes du er feiende flott og sexy. Er forholdet vært å satse på? Snakk i så fall om det med han at du blir såret og at han bør holde seg for god til å si slikt til deg. Anonymous poster hash: 008ea...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Nekt ham sex til han finner deg attraktiv igjen. Hvis han lurer på hvorfor du aldri vil så spør ham hvorfor han ønsker å ha sex med ei som han ikke finner tiltrekkende. Samtidig som du skryter over hvor sexy TV-personligheter, for eksempel Vin Diesel, Will Smith etc er og at du gjerne skulle hatt disse i sengen i stedet for mannen Anonymous poster hash: 282a2...b96
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Troll Anonymous poster hash: e3fd4...807
Honningmelon Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Det er noe veldig gjenkjennelig med flere av innleggene her om dagen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Men så slutt å spam forumet da, ditt jævla troll!!! Anonymous poster hash: 3079d...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå