Gå til innhold

Pomp de lux

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er klærne derfra? Kvalitet? Størrelser?

Syntes de har så mye fint, men har ikke kjøpt noe derfra ennå.

Anonymous poster hash: 3ff5d...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror de skal være ganske bra, samt rimelige.bare synd de ikke har det for barn under 1 år...

Anonymous poster hash: 614d2...05e
Skrevet

De har mye fint, men jeg synes tøyet blir veldig slitt og nuppete. (Nei, jeg tromler det ikke)

Anonymous poster hash: 84cf6...093

Skrevet

Mye fint ja. Men blir fort slitt. Vasket det på maks 40 og ingen trommel men likevel. Små i str ja.

Skrevet

Syntes klærne blir fort hullete,men ikke nuppete her iallefall.

Skrevet

Mye syntetiske stoffer ser jeg og da blir det gjerne fort nuppete...

Anonymous poster hash: ff3de...e32

Skrevet

Da her jeg bestillt min første ordre. Ble mye penger gitt!

Håper jeg har best riktig strls ift at dere skriver at de er små i strls. Er jo bare å returnere, men litt kjedelig.

Takk for at dere delte erfaringer! Jeg tromler som regel alt, så da skal jeg prøve å unngå å tromle disse etter tips fra dere :)

Skrevet

Hvordannoen kan kalle det rimelig kan jeg ikke forstå.

Jeg kjøpte to par bukser, en shorts, og tre topper, og en kjolevalget betalte 2000,- kroner.

Det er noe av det som var minst for pengene av alle mine shoppingturer!!

Har aldri kjøpt for då mange penger til jenta mi, og kommet hjem med så lite.

Når jeg handler for 2000 ellers kommer jeg dom regel hjem med flere poser.

Anonymous poster hash: 16b98...8a3

Skrevet

Hvordannoen kan kalle det rimelig kan jeg ikke forstå.

Jeg kjøpte to par bukser, en shorts, og tre topper, og en kjolevalget betalte 2000,- kroner.

Det er noe av det som var minst for pengene av alle mine shoppingturer!!

Har aldri kjøpt for då mange penger til jenta mi, og kommet hjem med så lite.

Når jeg handler for 2000 ellers kommer jeg dom regel hjem med flere poser. Anonymous poster hash: 16b98...8a3

Nei jeg syntes heller ikke de var blant de billigste (som HM, Lindex etc), men MYE finere da :)

Hvor handler du da?

Skrevet

Elsker pomp de Lux! Venter min andre bestilling i disse dager:) Har overhodet ikke erfaringen at klea blir fort slitt. Trommer ikke, da det sliter masse på klærne uansett. Syns prisene er helt OK:) og klærne er mye finere en mye av de rett og slett stygge klea på hm, Lindex og kapAhl.. Sliter med å finne klær der, iallefall til gutt.

Så gled deg til klea dine kommer:)

Anonymous poster hash: 68283...f59

Skrevet

Elsker pompdelux klærne og jenta mi går nesten bare med klær derfra. Det er så fine farger og form på de. Behagelige barnehageklær. Men jeg kjøper derfra to ganger i året. Når det er salg, får masse for pengene. Syns kvaliteten er god

Anonymous poster hash: c4ea1...d23

Skrevet

Elsker pomp de Lux! Venter min andre bestilling i disse dager:) Har overhodet ikke erfaringen at klea blir fort slitt. Trommer ikke, da det sliter masse på klærne uansett. Syns prisene er helt OK:) og klærne er mye finere en mye av de rett og slett stygge klea på hm, Lindex og kapAhl.. Sliter med å finne klær der, iallefall til gutt.

Påstår du ungen min går stygt kledd? Makan til frekkhet! 

Anonymous poster hash: 61bec...e1d

Skrevet

Er storfornøyd med klær dra pompdelux:) Ryddet i klær etter lillegutt fant da igjen en pdl bukse i str 80 som fortsatt var sto på ham. Kjøpt i fjor og bruker nå str 92. Kundeservice er også super, da jeg hadde noen problemer med min første bestilling, og de ringte meg for å høre om alt var i orden og om pengene jeg hadde betalt for mye var komt inn på konto igjen:) Så alt i alt super fornøyd, som nå venter bestilling nr 2:)

Anonymous poster hash: e9cb7...e6a
Skrevet

liker de klærne veldig godt. synes ikke de blir fort slitt og jeg trommler en del! de er ikke billig, men heller ikke dyr! og så må jeg legge til at jeg ikke synes de er små i str. jenta mi bruker 122 på andre året nå men bruker 128 på HM f.eks! veldig mye fine farger da =)

Skrevet

Kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke vet hvem ungen din er:)

Men mye av klea på hm, Lindex, og kapAhl er stygge, ja. Jeg handler der for det, men bare de klea j e g syns er fine. Smaken er som baken vet du:)

Skrevet

Men mye av klea på hm, Lindex, og kapAhl er stygge, ja. Jeg handler der for det, men bare de klea j e g syns er fine. Smaken er som baken vet du:)

Da får jeg håpe baken min er fin, så ingen synes ungen min går stygt kledd... 

Skrevet

Da får jeg håpe baken min er fin, så ingen synes ungen min går stygt kledd...

Bare å se deg i speilet det vel:)

Å hvis du er fornøyd med hvordan du kler barna dine, er vel det mer enn bra nok?

Skrevet

Har bestilt en del derfra de siste sesongene, mange fine farger synes jeg, og det er ikke hello kitty eller lynet mcqueen over hele magen. Klærne her har holdt seg kjempe godt, og gått i arv. Jeg synes buksene er litt stor i står, men det gjør absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: 41fa8...40a

Skrevet

Elsker klærne derfra! Syntes ikke de blir nuppete eller fort slitt jeg da... Men nå har jeg vaksemaskinens Rolls Royce og vasker de alltid på program for syntetisk vask. Tromler de alltid så de holder seg myke og gode =)

Skrevet

Kjempe fine klær, god kvalitet, kun cardigan som nupper. Helt vanlig i str. Buksene med strikk nede funker fint som capri sommeren etter!

Anonymous poster hash: 73b55...074

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...