Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 På barne og ungdommskolen der jeg jobber, er det en gutt som går i 10 Klasse som liker og henge med småskolen i frimenuttene. Jeg har spurt han hva som er årsaken til det og da sier han at han synest at småjentene er så søte. Jeg har sagt til han at det ikke er vanligt at en 10 klassing henger i lag med småskoleelever. Han sier at han liker veldig godt småjenter og at han liker å være i lag med småjentene i barneskolen. Han sier og at han ikke triverst i lag med de andre jamnaldringende Jeg synest at det er veldig rart at han sier at han synest at småjenter er søte. Jeg har tatt opp dette med foreldrene hans,men de sier at han er veldig opptatt av småjenter og. Nå er vi lærerens veldig oppmerksomme på han. Han får lov til å være i lag med barneskolen, men da passer vi ekstra nøye på. . Anonymous poster hash: 817ef...0a0
Bananahammock Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Nei, dette er ikke normalt. Hvorfor oppmuntrer dere han?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Nei, dette er ikke normalt. Hvorfor oppmuntrer dere han? Han sier at han trivest best i lag med småskolen og derfor tenkte vi at han kunne være i lag med småskolen en stund. Men det er sikkert like greit og ikke la han få komme inn på småskolen. Anonymous poster hash: 817ef...0a0
Kyllingbein Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Tja. Normalt er det jo ikke, men trenger ikke å være så betenkelig at han synes den er søte og at han liker å leke med dem. Kan hende han bare er umoden. Lærere bør jo være obs på situasjonen da. Er det noe som kan tilrettelegges på et vis? Arrangert opplegg på tvers av klassene eller skolen kanskje. De kjenner jo til om det er flere svært umodne gutter på skolen som man kan prøve å "spleise" litt. Sånn på hjemmebane bør de fortelle han at han ikke bør gå på barneskolen i friminuttene, det ser jo sært ut for de andre elevene også.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Tja. Normalt er det jo ikke, men trenger ikke å være så betenkelig at han synes den er søte og at han liker å leke med dem. Kan hende han bare er umoden. Lærere bør jo være obs på situasjonen da. Er det noe som kan tilrettelegges på et vis? Arrangert opplegg på tvers av klassene eller skolen kanskje. De kjenner jo til om det er flere svært umodne gutter på skolen som man kan prøve å "spleise" litt. Sånn på hjemmebane bør de fortelle han at han ikke bør gå på barneskolen i friminuttene, det ser jo sært ut for de andre elevene også. Jeg har han noen ganger i spesialundervisning . Anonymous poster hash: 817ef...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå