Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #26 Skrevet 16. september 2013 Kjempe mange gode ideer her merker jeg!! Den med ris og wokgrønnsaker osv, blir det ikke tørt? hørtes kjempe godt ut, for min sønn spiser ikke NOEN form for poteter ( bortsett fra chips da) .. frustrerende! Ris kunne jo vært tingen kanskje HI.... Anonymous poster hash: 9a498...17d synes ikkje det blir tørt, nei Brukar forresten soyasaus også. Forøvrig kan ein variere og bruke kokte grønnsaker og bearnaise. woker du grønnsakene med soya saus og sweet chili, og har v siden av de stekte fiskekakene? Anonymous poster hash: 9a498...17d Serverar grønnsaker og saus kvar for seg. Setter sausflaskene på bordet så kvar forsyner seg sjølv etter ønske. Eg et helst grønnsakene som dei er (krydrar dei under steiking) og brukar sausen på risen og fiskekakene. Soyasaus og chilisaus på risen, kun chilisaus på fisken. takk! Det skal prøves ut! Gleder meg! Anonymous poster hash: 9a498...17d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #27 Skrevet 16. september 2013 Wok deilige grønsaker å ha FLØTEGRATINERTE poteter til! Nomnomnom! Anonymous poster hash: 29a27...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå