Gå til innhold

hva er godt sammen med fiskekaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i wonder

Anonymous poster hash: 9a498...17d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

..i wonder

Gulrotstuing eller kålstuing og poteter.

Anonymous poster hash: a1f40...815

Skrevet

Makaroni, kokte grønnsaker og hjemmelaget brunsaus. Vi bruker remulade og råkost noen ganger også.

Anonymous poster hash: e1c46...18b

Skrevet

Ferske poteter med ferske grønnsaker nam nam

Anonymous poster hash: 0202d...a73
Skrevet

Lag burger!

Burgerbrød,fiskekake og salsa. Diggdigg!

Eller server med ovnsbakte potetbåter, gresk salat (tomat,agurk,rødløk,feta) og tsatziki. Også diggdigg!

Anonymous poster hash: 1e08b...359

Skrevet

Kunne tenkt meg gulrøtter, og potetstappe kanskje,  eller evt bare poteter, men... hva med .. saus? blir det ikke tørt?

Skrevet

Vi skal ha fiskekaker i dag, med kokte poteter, bukettblanding og brunsaus! :D Yummi!

Skrevet

Er brunsaus godt til det altså? Jeg har aldri prøvd det. Jeg ble bare servert det med smeltet smør over potetene når jeg var mindre..

Skrevet

Lag rotmos av det du har i kjøleskapet. Potet, gulrot og blomkål for eksempel! Med litt godt smør og melk! :-)

Skrevet

Rødbetsalat/rødbeter, raspet gulrot, salt smør.

Anonymous poster hash: d3735...c8d

Skrevet

Jeg bruker hvitsaus med masse løk oppi! Og kokte poteter og gulrøtter

Skrevet

Hvitløksstekte poteter og ovnsbakte grønnsaker :-)

Skrevet

Vi veksler mellom tre barnevennlige varianter:

- fiskekaker i brun saus med grønnsaker (amerikansk blanding er barnas favoritt) og ris

- fiskekaker i hamburgerbrød med litt sprøstekt løk og sylteagurk på, med kuttede gulrøtter og paprika ved siden av

- fiskekaker i pitabrød med salat ved siden av (og oppi)

Det er sikkert ikke så spennende, men barna (og vi) liker det, så da er vi fornøyd. ;)

Skrevet

stekte fiskekaker har jegg alltid råkost og stekt løk til...kjempegodt.ellers bare poteter og smelta smør, men rømme går også godt ann å ha til...

Anonymous poster hash: 3384b...04e
Skrevet

Mm herlige varianter her, i dag blir det jammen meg fiskekaker her også! :)

Skrevet

det gjør det nok her også :-)

Anonymous poster hash: 3384b...04e
Skrevet

Kjempe mange gode ideer her merker jeg!!  Den med ris og wokgrønnsaker osv, blir det ikke tørt? hørtes kjempe godt ut, for min sønn spiser ikke NOEN form for poteter ( bortsett fra chips da) .. frustrerende! Ris kunne jo vært tingen kanskje

HI....

Skrevet

Kjempe mange gode ideer her merker jeg!! Den med ris og wokgrønnsaker osv, blir det ikke tørt? hørtes kjempe godt ut, for min sønn spiser ikke NOEN form for poteter ( bortsett fra chips da) .. frustrerende! Ris kunne jo vært tingen kanskje

HI....

synes ikkje det blir tørt, nei :) Brukar forresten soyasaus også.

Forøvrig kan ein variere og bruke kokte grønnsaker og bearnaise.

Skrevet

Kjempe mange gode ideer her merker jeg!! Den med ris og wokgrønnsaker osv, blir det ikke tørt? hørtes kjempe godt ut, for min sønn spiser ikke NOEN form for poteter ( bortsett fra chips da) .. frustrerende! Ris kunne jo vært tingen kanskje

HI....

woker du grønnsakene med soya saus og sweet chili, og har v siden av de stekte fiskekakene?

Skrevet

Søtpotet i båter i ovn med purre. Og fetacreme til. Nam nam. Titt på trines matblogg for oppskrift på fetacremen.

Anonymous poster hash: 93556...454

Skrevet

Søtpotet i båter i ovn med purre. Og fetacreme til. Nam nam. Titt på trines matblogg for oppskrift på fetacremen.

Anonymous poster hash: 93556...454

Skrevet

HI....

woker du grønnsakene med soya saus og sweet chili, og har v siden av de stekte fiskekakene?

Serverar grønnsaker og saus kvar for seg. Setter sausflaskene på bordet så kvar forsyner seg sjølv etter ønske. Eg et helst grønnsakene som dei er (krydrar dei under steiking) og brukar sausen på risen og fiskekakene. Soyasaus og chilisaus på risen, kun chilisaus på fisken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...