shewolf Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Ting han gjør eller egenskaper han har. Fint å lese at ikke alle har perfekte menn, men er det ikke så mye mer koselig å kunne snakke om det positive ved dem
Rediken Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 -Flink pappa -Snill -Setter andre før seg selv -Gjør alt av "kjøkkenhusarbeid" -Handy Jeg kunne nok laget denne listen veldig lang, mannen min er perfekt for meg <3
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 1. Han er veldig likestilt 2. Han lukter godt 3. Han er fantastisk i senga 4. Han er en super stefar 5. Han er virkelig villig til å jobbe med det når forholdet møter på utfordringer. Anonymous poster hash: 6af5c...57f
Major HotLips Houlihan Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Han er en super pappa Han lager middag hver dag Han er smart, holder seg oppdatert og kan diskutere aktuelle saker Han er fantastisk i senga, finnes ikke egoist Og til sist: han er bare min
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Flott initiativ. :-) 1. Han er en vanvittig god og snill fyr! 2. Hard utenpå, men veldig myk inni. <3 3. Barnslig på den riktige måten. 4. Flink med barna. 5. Superkjekk! Anonymous poster hash: 42d29...290
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Dette er sett bort fra litt utfordringer vi har hatt i det siste som jeg håper vi kommer over da. - Han er veldig glad i meg, og kjempeflink til å vise det med små oppmerksomheter av berøring og ord og er støttende for meg. - Han ser forbi at jeg er tjukk og er like glad i meg og tenner like masse på meg fordi om jeg går opp og ned i vekt. - Han er flink til å få til ting, og er en handyman som har litt greie på masse ting og kan ordne både det ene og det andre. - Han er en fantastisk elsker. - Han har god økonomisk sans.
Gjest cd0da Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 - Fantastisk pappa - Snill - Morsom - Omsorgsfull - Beskyttende
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 1. Utrolig snill og omtenksom 2. verden beste pappa til våre barn 3. verdens mest omtenksomme og beste elsker 4. Driter i mine ekstra mammakilo, jeg er utenom graviditen min nå 10-12 kilo tyngre enn jeg var da vi møttes. 5. Han elsker MEG! Og så er han kjekk, godt trent, økonomisk, morsom og vet ikke hva godt han skal gjøre for oss + familien og så uendelig mye mer, men vi skulle bare ramse opp 5 ting...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Dette var en fin tråd Mannen min: - er spontan og spennende å være med - er alltid positiv, ser ingen problemer! - jobber knallhardt fra morgen til kveld, og hjelper alle - er en skikkelig kjekkas - er en støttende og initiativrik pappa Anonymous poster hash: cb0b3...bee
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 -Omtenksom -Utrolig bra humor -En fantastisk elsker -Eventyrlysten -Veldig, veldig smart Anonymous poster hash: 209c6...8fa
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 1 Han er morsom 2 Han er barnslig på den rette måten 3 Han er en god samtalepartner 4 Han er snill 5 Han er flink til å gi meg oppmerkosmhet i hverdagen Han er perfekt for meg...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 - at han serverer meg kaffe på sengen hver morgen - at han er genuint opptatt av at jeg og barna har det bra - at han er sprek og opptatt av å holde seg sunn og frisk og i god form - at han er en flott fyr som andre også liker - at han er flink til å lage mat Anonymous poster hash: 08147...4d3
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 • Verdens snilleste pappa og ektemann • Ryddig og hjelper til mye i huset • Setter familien alltid først • Rettferdig • Flink til å gi meg oppmerksomhet, roser, Kort og mye mer. Listen kan bli MYE lengre! Anonymous poster hash: f0948...80f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 • Verdens snilleste pappa og ektemann • Ryddig og hjelper til mye i huset • Setter familien alltid først • Rettferdig • Flink til å gi meg oppmerksomhet, roser, Kort og mye mer. Listen kan bli MYE lengre! Anonymous poster hash: f0948...80f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 • Verdens snilleste pappa og ektemann • Ryddig og hjelper til mye i huset • Setter familien alltid først • Rettferdig • Flink til å gi meg oppmerksomhet, roser, Kort og mye mer. Listen kan bli MYE lengre! Anonymous poster hash: f0948...80f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 • Verdens snilleste pappa og ektemann • Ryddig og hjelper til mye i huset • Setter familien alltid først • Rettferdig • Flink til å gi meg oppmerksomhet, roser, Kort og mye mer. Listen kan bli MYE lengre! Anonymous poster hash: f0948...80f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 • Verdens snilleste pappa og ektemann • Ryddig og hjelper til mye i huset • Setter familien alltid først • Rettferdig • Flink til å gi meg oppmerksomhet, roser, Kort og mye mer. Listen kan bli MYE lengre! Anonymous poster hash: f0948...80f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 -handyman -Flittig -snill - god i senga - veldig pen -huslig Anonymous poster hash: f3176...c5f
Jallow B Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 -Vokst opp i skauen i ett annet land, og kan dermed ting jeg ikke aner noe om -God økonomisk sans -Uhyre opptatt av respekt og tillit i forholdet -Tilstedeværende, streng og leken som far -Har en rolig utstråling som får meg på jorda når jeg stresser meg opp -Hardt arbeidende og tenker fremover
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 Veldig flink pappa! Setter familien og barna først, alltid. Har alltid energi og tid til å være tilstede for barna. Snill. Gir meg masse oppmerksomhet og viser hver dag at han elsker meg og forteller meg ofte at jeg erverdens vakreste og beste kvinne. Støtter meg i rollen som mor, med alt hva det innebærer. Støttende under graviditeten, tar med barna ut så jeg kan hvile, handler og lager mat, gjør husarbeid og betaler hushjelpen, hehe.. Raus på alle måter Veldig lett person, en som snakker like lett med alle, ikke dømmer, er morsom og oppdatert. Anonymous poster hash: 13831...4c7
Mandala Skrevet 16. september 2013 #21 Skrevet 16. september 2013 Morsom Omtenksom Kjempegod pappa Utrolig kjekk God samtalepartner
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #22 Skrevet 16. september 2013 1) Han er en perfekt pappa for sønnen vår 2) Han tar alt utearbeid og jeg tar inne - perfekt fordeling for oss, for jeg hater hagearbeid 3) Han elsker meg 4) Han innser at hans foreldre er et mareritt og det gjør alt mye lettere for vår del 5) Han liker å finne på ting, spontan og er med på alt Anonymous poster hash: 5099e...e7d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #23 Skrevet 16. september 2013 Han tar ansvar for hus og barn på lik linje som meg. Han lytter når jeg tar opp problemer, jobber med å forbedre seg og klarer å skape varige endringer når det er nødvendig. Han ser ekstremt bra ut, er veldig godt trent. Han er en veldig flink pappa. Han liker familien min veldig godt og har et veldig godt forhold til hele gjengen. Anonymous poster hash: 1e9ca...c03
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #24 Skrevet 16. september 2013 -Han er en fantastisk pappa, tålmodig, leken og har orden på alt. -Han er engasjert, og blir utrolig oppslukt av det han driver med til enhver tid, enten det er studiene, trening, et spill eller en matrett han skal lage. Derfor er han veldig flink til mye forskjellig. -Han setter familien først og er en "moderne mann" som er opptatt av likestilling både hjemme og på jobb. -Han har samme humor som meg, og vi ler mye sammen. Han er flink til å muntre meg opp, og gjør meg mer leken og barnslig enn jeg er med andre. -Han elsker meg, er trofast, romantisk og stolt av meg. -Han har gjort det veldig bra med studier og jobb på tross av et ganske dårlig utgangspunkt (tøff barndom), og jeg er utrolig stolt av ham. -Han er dessuten god i senga. Det ble visst flere enn fem... Kunne nevnt mye mer. Anonymous poster hash: e6acd...f32
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #25 Skrevet 16. september 2013 -en veldig snill og god pappa - omsorgsfull ovenfor meg og familien sin - tar i et tak når det gjelder, alt fra husarbeid til å hjelpe andre med praktiske ting - ansvarsfull - er en god arbeidstaker ,sluntrer aldri unna og er til å stole på. Anonymous poster hash: e014e...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå