Gå til innhold

God artikkel om DIN kropp etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Mange, f.eks meg, forventer mye av seg selv etter fødselen. Jeg fødte forrige uke og sliter med å lande. Leser litt på nett og tvinger meg selv til å slappe av.. Kom over denne artikkelen:

http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Mors-helse/Gi-deg-selv-tid-til-a-vare-barselkvinne/

Lykke til med fødsel! Til tross for usikkerhet i forkant, smerter underveis, så drømmer jeg om å få oppleve å føde igjen! Jeg gjør det gjerne for dere! ;-)

Anonymous poster hash: 251f8...173

Fortsetter under...

Skal føde helst i dag, og las denne artikelen for nokre dagar sidan. Stemmer veldig med korleis eg hadde det etter forrige fødsel. Og nyttig for meg og lese no, har vore ganske ubrukeleg siste tida og innbiller meg at når berre baby kjem ut skal eg fikse det meste, sjølv om eg eigentleg veit betre...så lurt å bli minna på at alt ikkje er heilt iorden med ein gong;-)

Anonymous poster hash: ad019...f11

Gjest Bjørketreet

Dette var veldig grei lesing for meg som er førstegangs! :) Det er sant at det jeg tenker mest på er fødselen, ikke like mye det som skjer etterpå.... 

Gikk litt opp for meg nå da at julen fort kan bli litt umulig, med termin like før julaften :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...