Salvador Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Har en nå på 4mnd så er veldig skremt! Har satt inn spiral og hatt menstruasjon etter fødselen. Nå har jeg mange symptomer på graviditet, men ingen positiv test. Er småkvalm, har hodepine, humørsvinginger, hadde en liten blødning for 1 uke siden, (minimal! men ikke noe mer etter det. Mistenker selvfølgelig at det er festeblødning...) Sulten hele tiden! Dilla på sitron, menssmerter, trøtt. Hvordan skal dette gå... Hvis jeg skal gå ut i fra forrige mens så har jeg termin 30.mai, da har barnet mitt akkurat rukket å bli 1 år gammel... Jeg blir glad hvis jeg er gravid, men også livredd! hvordan skal jeg klare å ta meg av 2 så små barn? noen andre i samme situasjon? (eller har vært?)
Fru-MammaVims Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 hei,du kan trøste deg med at de er ikke så tøft som de høres ut har to stm me akk 12 mnd mellom dem:) ble gravidnår hu eldste var 3 mnd. å ja tungt er det, men d blir en vane å RUTINER e gul verdt nå er de 1 å 2 år å har de så kjekt sammen å storkoser seg å jeg nyter dagene
Salvador Skrevet 17. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2013 Syntes spedbarn perioden var veldig tøff nå, men har jo verdens herligste lille gutt! Og det blir fantastisk å få en til, men synes det er vanskelig å få til gode rutiner nå, så hvordan skal jeg klare det med to? Jeg er i faresonen for prematur fødsel, så det kan godt hende at neste kommer før det har gått 1 år imellom... Nå vil tiden vise (og ny test) om det faktisk er en liten spire der eller ikke. Skummelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå