Leb76 Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg prøver meg her også, siden jeg ikke har fått svar inne på barnevognforumet. Saken er altså den at vi har kjøpt en gammel Urban junglevogn for å ha når vi går på tur. Da vi kjøpte vogna var det sportsvogndelen som var på, men barnet vårt er så lite at vi må ha på hardbagen, og det får jeg ikke til. Vi fikk ikke med bruksanvisning, og paret vi kjøpte vogna av har aldri brukt bagen, så de viste heller ikke hvordan den skal festes. På nettet finner jeg bare forklaringer til nyere vogn enn den vi har kjøpt. Bagen er ikke av den nye typen som du klikker på. På denne bagen er det bare knapper, og jeg finner ikke ut hvordan den skal festes. Er det noen av dere som vet hvordan det skal gjøres? Og er det virkelig trygt nok å bare feste den med knapper?
Fruen i huset Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Kan desverre ikke hjelpe, da vi hadde bag uten knapper, meeeen sportsdelen mener jeg kun festes med knapper, så det er vel trygt Uansett, ville gått til en forhandler, kanskje de kan hjelpe
Leb76 Skrevet 16. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2013 Sportsdelen føles trygg med knapper synes jeg også. Men den er festet med mange knapper på hver side. Bagen har bare to fremme og to bak. Det føles veldig vinglete, men så føles det jo heller ikke riktig da. Det var et godt tips å gå til forhandler. Må bare håpe å treffe noen som har jobbet med de vognene en del år, slik at de kan det gamle systemet. Tar fortsatt i mot tips her, hvis det er noen som vet
Fruen i huset Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Du, sikker på at det ikke mangler festet til bagen da? Mener jeg måtte skru på fester på vår.
Leb76 Skrevet 16. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2013 Oi, kanskje det! Jeg får ringe selgeren og spørre. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå