Gå til innhold

Noen med delte magemuskler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som har fått veiledning av fysioterapeut til gode og riktige øvelser? Etter tre svangerskap har jeg delte magemuskler (ca 5 cm tror jeg). Vet at det kun er kirurgi som kan få dem "helt sammen" igjen og forventer ikke mirakler med trening. Men kjenner at musklene er svake og at det påvirker ryggen. Blir raskt sliten i ryggen og får oftere vondt enn før. Bør vel somle meg avgårde til fysio selv, men lurer altså på om noen har fått veiledning/program og som vil tipse meg om gode øvelser som ikke ytterligere skader musklene :) ?

Anonymous poster hash: 4a7a4...f0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Måtte operere mine, trening ville ikke ha noen effekt iflg legen

Anonymous poster hash: 7a9d8...465

Skrevet

Hvordan vet man egentlig at man har delte magemuskler? Jeg har også tre barn. Har aldri hatt helt flat mage, men etter tre svangerskap ser jeg fortsatt ut som jeg er tre mnd på vei når jeg slipper ut magen. Det er fire år siden yngste ble født. Eller kan man kjenne det?

Anonymous poster hash: b95fa...59c
Skrevet

skulle være 6 mnd på vei.......

Skrevet

Magen så ut som kjølen på en båt når jeg prøvde å ta situps.

Anonymous poster hash: 7a9d8...465

Skrevet

Hvordan vet man egentlig at man har delte magemuskler? Jeg har også tre barn. Har aldri hatt helt flat mage, men etter tre svangerskap ser jeg fortsatt ut som jeg er tre mnd på vei når jeg slipper ut magen. Det er fire år siden yngste ble født. Eller kan man kjenne det?

Hvis du ligger på rygg og strammer magen er det et hulrom i midten, altså musklene går ikke helt sammen. Og så blir magen "spiss" som hun over skriver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...