Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testdag i morgen som er 14 dager etter uttak. I Istanbul fikk jeg beskjed om å ta en blodprøve men her i Norge viker det som det er vanligst å ta en graviditetstest? Hva har dere gjort/fått beskjed om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk beskjed om blodprøve 3 uker etter innsett. Om vi ønsket å teste selv tidligere anbefalte de at vi ventet 2 uker etter innsett. Klarer jeg det? Neppe ;)

Skrevet (endret)

Jeg har testdag i morgen som er 14 dager etter uttak. I Istanbul fikk jeg beskjed om å ta en blodprøve men her i Norge viker det som det er vanligst å ta en graviditetstest? Hva har dere gjort/fått beskjed om?

Jeg fikk også beskjed om å ta en blodprøve, så jeg kommer til å gjøre det :) Muligens jeg også tar en graviditetstest.  :P  

Og blodprøven skulle taes 17 dager etter pickup (uttak)

Endret av Chloe30
Skrevet

Takk alle sammen:) Denne ventingen er helt forferdelig...

Skrevet

Ullevål tilbyr ikke blodprøver.

Skrevet

Hvordan gikk det HBL? Tatt test eller tatt blodprøve? Jeg skal ikke ta blodprøve før neste onsdag....lenge å vente... :P

Skrevet

Tok en vanlig graviditetstest i går men den var negativ:( men de på Fertilitetsklinikken i Haugesund ville jeg skulle ta blodprøve i dag uansett... Og en til på torsdag... Men er ganske sikker på at det ikke gikk denne gangen.

Lykke til på onsdag! Denne ventetiden er altfor lang! Krysser fingre og tær for positivt resultat for dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...