HBL Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg har testdag i morgen som er 14 dager etter uttak. I Istanbul fikk jeg beskjed om å ta en blodprøve men her i Norge viker det som det er vanligst å ta en graviditetstest? Hva har dere gjort/fått beskjed om?
nordlys13 Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 fikk beskjed om blodprøve 3 uker etter innsett. Om vi ønsket å teste selv tidligere anbefalte de at vi ventet 2 uker etter innsett. Klarer jeg det? Neppe
Chloe30 Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg har testdag i morgen som er 14 dager etter uttak. I Istanbul fikk jeg beskjed om å ta en blodprøve men her i Norge viker det som det er vanligst å ta en graviditetstest? Hva har dere gjort/fått beskjed om? Jeg fikk også beskjed om å ta en blodprøve, så jeg kommer til å gjøre det Muligens jeg også tar en graviditetstest. Og blodprøven skulle taes 17 dager etter pickup (uttak) Endret 16. september 2013 av Chloe30
HBL Skrevet 16. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2013 Takk alle sammen:) Denne ventingen er helt forferdelig...
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Ullevål tilbyr ikke blodprøver.
Chloe30 Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Hvordan gikk det HBL? Tatt test eller tatt blodprøve? Jeg skal ikke ta blodprøve før neste onsdag....lenge å vente...
HBL Skrevet 17. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2013 Tok en vanlig graviditetstest i går men den var negativ:( men de på Fertilitetsklinikken i Haugesund ville jeg skulle ta blodprøve i dag uansett... Og en til på torsdag... Men er ganske sikker på at det ikke gikk denne gangen. Lykke til på onsdag! Denne ventetiden er altfor lang! Krysser fingre og tær for positivt resultat for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå