Graciegirl Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Har bestemt meg for å begynne å gå til/fra jobb. Til sammen 40 - 50 minutter gratis trim i hverdagen. MEN, det regner sidelengs på disse kanter både titt og ofte. Er det noen som har en GOD regndress eller en GOD regnjakke (lang) å anbefale. Det viktigste for meg er at tøyet faktisk holder regnet ute og at det ikke blir superklamt med en gang man begynner å bevege seg. Har sett litt på Didrikson. Har god erfaring med regntøy for barn. Noen voksen som har brukt Didrikson? Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg har kommet til at det bare er skikklig gammeldags gumiert regntøy (bukse og jakke som faktisk holder. Anonymous poster hash: d6335...889
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg har veldig god erfaring med Bergans sine ytterklær. Spurte i en sportsbutikk en gang etter noe som var 100% vanntett, og ble da anbefalt Bergans. Men det er noen år siden og utvalget er kanskje større og bedre nå
Graciegirl Skrevet 16. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2013 Tusen takk, damer! Andre som har innspill!?
Elsker livet Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Bergangs teknisk yttertøy i 3 lags dermizax
Soon to be mum Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Jeg er kjempefornøyd med regntøyet mitt fra Stormberg.
Elsker livet Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Bare et tips. Se på vannsøylen og pusteevnen til tøyet før du bestemmer deg. Jeg kjøper aldri klær ment som regntøy som har lavere enn 8000 i vannsøyle, helst skal det har 10-15000 eller mer.
Graciegirl Skrevet 16. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2013 Bare et tips. Se på vannsøylen og pusteevnen til tøyet før du bestemmer deg. Jeg kjøper aldri klær ment som regntøy som har lavere enn 8000 i vannsøyle, helst skal det har 10-15000 eller mer. Tusen takk, "Elsker livet". Hvordan leser du deg fram til vannsøyle og pusteevne? Vannsøyle har jeg vel sett at står på påhengt merkelapp, men hvordan tester du pusteevne? Lurer også på hva prisen ligger på for regntøyet du anbefalte over?
millemille Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Først av alt, kjempebra at du vil begynne å gå til jobb! Jeg har hatt regnjakke helly hansen. Den har holdt regnet ute i nesten 4 år. Har regnbukse fra norrøna med gore tex, denne er kjempebra. Nå har jeg jakke fra stormberg. Den har ikke vært ute for de største prøvelsene enda, så det gjenstår å se hvordan den klarer seg utover høsten.
Graciegirl Skrevet 16. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2013 Takk, Millemille! Gleder meg til å begynne å gå, faktisk Bytter jobb og har bestemt meg for å utnytte muligheten til å gå fram og tilbake i hverdagen. Innser at jeg må trå til med jakke og bukse. Det holder ikke med en festlig regnkåpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå