Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Har en jente som går siste året i bhg. Skal feire bursdagen sin neste uke, og i fjor ba hun alle jentene på avdelingen. Nå vil hun ble flere av venninnene som har begynt på skolen. Ble litt usikker på hvem hun burde be på avdelingen. Ber vi alle blir de 19 stykker.. Er kommet over flere 3 åringer på avdelingen hennes nå, og de leker hun aldri med på ettermiddagen. Ber jeg alle kommer sikkert de minste med foreldre, og 19 unger + flere foreldre blir bare stress. Greit å bare be de som er jevnaldrende? Anonymous poster hash: f47be...64d
Verbena Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Hva med å be førskolegruppa eller jentene i førskolegruppa også ber dere de venninnene som er begynt på skolen i tillegg? Så lenge man ber alle som er like gamle i barnehagen og det ikke er et klart mindre tall som ikke blir invitert så bør alt være greit. Du kan evnt høre hva de voksne i barnehagen tenker.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Hva med å be førskolegruppa eller jentene i førskolegruppa også ber dere de venninnene som er begynt på skolen i tillegg? Så lenge man ber alle som er like gamle i barnehagen og det ikke er et klart mindre tall som ikke blir invitert så bør alt være greit. Du kan evnt høre hva de voksne i barnehagen tenker. Ja, var igrunn det jeg tenkte også. Men, er nok et par 4 åringer hun nok vil be også. Anonymous poster hash: f47be...64d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Så lenge du ber alle i kullet må det da være greit? Men skal du f.eks. be 4 av 7 i kullet under, så bør du be alle i det kullet også, ellers blir jo noen utelatt. I bhg her synes de i allefall det er greit å bare be kullet, men da får vi ikke dele ut innbydelser i bhg, fordi ikke alle barna forstår dette med aldersdeling. Men er ikke noe problem å dele ut privat. Anonymous poster hash: 1f166...558
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Hva med å be førskolegruppa eller jentene i førskolegruppa også ber dere de venninnene som er begynt på skolen i tillegg? Så lenge man ber alle som er like gamle i barnehagen og det ikke er et klart mindre tall som ikke blir invitert så bør alt være greit. Du kan evnt høre hva de voksne i barnehagen tenker. Ja, var igrunn det jeg tenkte også. Men, er nok et par 4 åringer hun nok vil be også. Anonymous poster hash: f47be...64d Enten de fra samme alderskull eller alle. Det er ikke krise om det er noen 4 åringer som hun gjerne ville bedt som ikke får være med siden hun velger bare de eldste. Anonymous poster hash: 1b73c...e26
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Hva med å be førskolegruppa eller jentene i førskolegruppa også ber dere de venninnene som er begynt på skolen i tillegg? Så lenge man ber alle som er like gamle i barnehagen og det ikke er et klart mindre tall som ikke blir invitert så bør alt være greit. Du kan evnt høre hva de voksne i barnehagen tenker. Ja, var igrunn det jeg tenkte også. Men, er nok et par 4 åringer hun nok vil be også. Anonymous poster hash: f47be...64d Hvis de av 4-åringene hun vil be er godt under halvparten av de 4 år gamle jentene, synes jeg det er helt greit, men hvis det da bare blir noen få 4-åringer som ikke blir bedt, så ville jeg invitert dem også. Anonymous poster hash: efa51...41d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Blir selvsagt ikke en eller to som blir utelatt. HI Anonymous poster hash: f47be...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå