Gå til innhold

Noen spørsmål om forelskelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker og funderer over forelskelse, og om forelskelse man hadde i ungdomsskolen på noen måte kan sammenlignes med forelskelse i voksen alder. Og er det hodet mitt som spiller meg et puss når jeg kjenner at jeg er betatt av faren til barnet mitt som jeg aldri har vært i et ordentlig forhold med.

Han er en attraktiv mann og den eneste mannen i verden jeg kunne tenkt meg noe seriøst med. Et av grunnene er at han er faren til mitt barn, og at vi aldri har vært i et forhold tidligere og at jeg ønsker at barnet vårt skal få oppleve oss sammen. Men det er ikke bare det som tiltrekker. Han er veldig attraktiv, sjarmerende og har et godt hjerte, og helt siden vi startet å rote (for 6 år siden) har det vært gnister mellom oss. Han er en av to menn totalt som jeg har ønsket noe mer med og som jeg liker å våkne sammen med.

Samtidig sier hjertet meg at han vil såre meg. Jeg vet han har historie med å være utro, men det har forsåvidt jeg også.

Det er noe på gang mellom oss nå. Han har dame, men jeg vet det går dårlig mellom de og at de kommer til å slå opp snart. Han vet også hvilke følelser jeg har for han.

Tror dere det er hodet mitt som spiller meg et puss siden dette er faren til mitt barn, eller kan det være noe dypere? Min personlige mening (dog i forelskelsens rus) er at det er en kombinasjon av begge.

Anonymous poster hash: 17854...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...