Gå til innhold

Jeg tror mannen min er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, du er sterk, HI!

Du spør hvorfor han ikke drar...

Han har nok fått sjokk, vil jeg tro. Han har plutselig til fulle innsett at det som for han har vært en ekstra spenning i hverdagen, litt ekstra krydder, plutselig koster ham mer enn han trodde det noensinne kunne komme til å koste ham.

Enkelte menn greier nemlig å skille helt mellom sex og følelser. Og mange menn tror nok også at de ikke vil bli oppdaget.

Nå er livet hans snudd på hodet og han viser plutselig hvor lite handlekraftig han er...

Skulle virkelig ønske at du slapp å gå gjennom dette, HI, ingen fortjener noe slikt!

Den styrken du følte på da du snakket til ham - hold på den!

Det er ingen motsetning mellom den styrken du der følte og den sorgen du føler over situasjonen og sviket.

Det er lov å sørge og gråte. Men hold fast på styrken din.

Jeg tror du kommer bedre gjennom dette enn mannen.

Klem

Anonymous poster hash: 86905...e62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er knalltøff hi!!!

Anonymous poster hash: c8535...8ee

Skrevet

Wow, du er utrolig tøff! Blir stolt av deg. Jeg håper virkelig hele livet hans raser sammen nå, og at han innser hva han har ødelagt. Ville bedt han om å ta med kofferten sin å reise nå. Sagt at han ikke har noe der å gjøre lenger, og at du vil være i fred. Patetisk at han sitter der fremdeles. Heier på deg HI! Dette klarer du, selv hvor vondt det gjør :')

Anonymous poster hash: ea497...3ae

Skrevet

Kjempetøff er du! Sterk!

Dette klarer du! :)

Anonymous poster hash: 64ee2...cf2
Skrevet

Jeg er imponert over deg HI. Du er et fantastisk forbilde for datteren din!!

Skrevet

må bare si at jeg syns du er drit tøff altså....fy søren for en setting du er i nå og det er flott gjort av deg å konfrontere han og måten du gjorde det på.

at du ikke vil kontakte dama viser bare at du er enda tøffere! så tøff og "voksen" hadde ikke jeg klart å forholde meg! :)

Skrevet

Fy søren så tøff og sterk du er HI. Veldig imponert.

Sender deg mange styrkeklemmer. Skulle virkelig ønske at du slapp å gå gjennom dette.

Stor klem

Skrevet

Åh, sitter og roper heiarop inni meg her! 

Utrolig kult gjort, du er sterk og tøff! fy fader! :D

Skulle virkelig ønske at du ikke måtte gå gjennom dette her, men måten du handler på er diggbar! Stå på videre, du virker til å ha en stor styrke ved deg! 

Mange styrkeklemmer til dagens tøffeste dibber.. Det fortjener du. 

Anonymous poster hash: e05ff...24c
Skrevet

Kan ikke fatte at en mann kan være slik mot sin gravide kone! Sender deg en klem, du er tøff og fikser dette. For en dust han er. Håper karma tar igjen på han!

Anonymous poster hash: 5188a...fc7

Skrevet

HI, når mannen har gått, har du da en venninne eller familie som du kan få til å komme til deg?

Jeg tenker at det kan være godt å ikke være alene resten av denne kvelden.

Skrevet

Må si en ting: Du er utrolig! All cred te deg!

Har lest hele tråden, og fortår ikkje det er muligt at en mann kan behandle sin kone på denne måten!

Håper alt løser seg greit uten for mange konflikter!

Sender mange klemmer til deg!

Skrevet

Wow! Du er litt av en tøff dame, du!

Jeg bøyer meg i støvet..

Skrevet

Han kom ut i stua og spurte om vi kunne snakke...jeg satt meg her med pcen for å forsøke å holde maska da! Jeg sa nei altså, for det er dessverre ikke noe å diskutere. Nå sitter han inne på kontoret..måtte samle noe jobbpapirer. Kan jeg tvinge han til å dra?? Han har ikke sagt han ikke skal, bare at han ikke ville. 

Til deg som lurte: Søsteren min tilbød seg å komme til meg, være over natten. Men jeg tror jeg må være alene nå, gråte ut skikkelig og bare være lei meg. Få i meg litt mat, ta en lang dusj osv. Jeg skal jobbe i morgen også! 

Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Skrevet

Jeg har vært i akkurat samme situasjon som du er i nå, bortsett fra at jeg ikke var gravid: utro mann som hadde forhold til kollega og ble avslørt av en sms.

Jeg får så vondt av deg, MEN herregud så sterk du er!!

Bare vær obs. Min psykolog (ja, jeg går i terapi etter bruddet med min jævel av en eks) sier at når en kvinne har et forhold til en mann som hun "kjenner" kona til er det "veldig spesielt". Det er ikke sånt man gjerne gjør. Hun som eks'en min hadde et forhold til kjente meg og hun er en veldig "spesiell" dame. Hun nærmest triumferte over at hun hadde "klart å stjele" mannen min og var fæl mot meg. Sendte tekstmeldinger osv.

Jeg vil anbefale deg å komme deg ut av forholdet jo før jo heller, skaff deg en god psykolog og ha så lite kontakt med mannen din som mulig. Kos deg med babyen når den kommer og tro på at du finner kjærligheten igjen :)

Lykke til, kjære deg <3

Klem <3

Anonymous poster hash: 6d097...52e

Skrevet

Men hva sa han når du sa du viste? Var det anger i ansiktet eller bryr han seg ikkje...? Masse lykke til, du er sterk...

Skrevet

Ville spurt han om kva tid han skal dra. Å sagt at du ønske at han bør dra snarest.

Sikker godt for deg å gråte skikkelig ut, å heller få besøk av søster di i morgen etter jobb (om du i det heile orker å dra på jobb). Samle tanker og "ordne" litt opp i hodet ditt.

Lykke til kjære deg!

Skrevet

Og det er ikke noe særlig å dra på jobb. Snakk med fastlegen din og få en sykemelding.

Anonymous poster hash: 6d097...52e

Skrevet

Sorry leste ikkje siste innlegget ditt., fy flate du er tøff :)

Skrevet

Men hva sa han når du sa du viste? Var det anger i ansiktet eller bryr han seg ikkje...? Masse lykke til, du er sterk...

Ingen verdens ting. Men han hadde tårer i øynene når han kom ut i stua.

Skrevet

Fy søren så TØFF du er, HI! Tror aldri jeg hadde klart å holde maska som du gjorde. Ser det hele for meg, og mannen din fortjener å ha det jævlig nå. Håper han drar snart.

Klem :)

Skrevet

Jeg hadde aldri i livet klart å dra på jobb, etter en lang kveld som din. Enig med de over her, spør når han har tenkt å dra. Er ikke noe greit å sprrkke forran en dust som han, det fortjener han ikke.

Anonymous poster hash: 5188a...fc7

Skrevet

Han kom ut i stua og spurte om vi kunne snakke...jeg satt meg her med pcen for å forsøke å holde maska da! Jeg sa nei altså, for det er dessverre ikke noe å diskutere. Nå sitter han inne på kontoret..måtte samle noe jobbpapirer. Kan jeg tvinge han til å dra?? Han har ikke sagt han ikke skal, bare at han ikke ville. 

Til deg som lurte: Søsteren min tilbød seg å komme til meg, være over natten. Men jeg tror jeg må være alene nå, gråte ut skikkelig og bare være lei meg. Få i meg litt mat, ta en lang dusj osv. Jeg skal jobbe i morgen også! 

Godt du har fortalt søsteren din hva som skjer. Da har du jo henne i bakhånd om du ombestemmer deg ift å ville ha selskap av noen som bryr seg. Men jeg kan også forstå følelsen av bare å ønske å være alene og gråte ut.

Tenk hvor redusert mannen har blitt på et par timer.... han var Mannen med kone hjemme, gravid kone til og med (bekrefter hans evne som mann at han er forplantningsdyktig). På toppen av det hele så hadde han en elskerinne som strøk ham med hårene og bekreftet han som den virile Mannen enda mer. Han var kongen på haugen, mannen som hadde alt.

Og nå.... nå er han tatt med buksene nede, han har falt ned av haugen sin og landet med et mageplask. Nå er han avslørt. Han har mistet alt. Det er avslørt hvor lite mann han i virkeligheten er.

For en ekte Mann er til å stole på, en ekte Mann tar vare på familien sin. En ekte mann trenger ikke å være utro for å bevise sin virilitet.

Ikke rart mannen ikke vet hva han skal gjøre med seg selv nå - han vet trolig ikke hvordan han skal forholde seg til verden. Det er nok tøft å gå fra å være kongen på haugen til å ligge i grøfta og lukte på sin egen kloakk. Men sjelden har det vært så fortjent...

Jeg tror jeg ville gått til ham på kontoret og sagt at kofferten står ved døra, at han har hatt mer enn nok tid til å pakke sammen jobbting og at det han ikke har pakket til nå ikke er så nøye. Si at han skylder deg å gi deg fred nå. Si at du regner med at han er ute av huset innen f.eks. et kvarter.

Si at du er gravid og nå trenger fred og ro fordi du skal ta vare på datteren din.

Kjenner at jeg skulle ønske at jeg kunne gi deg en lang klem!

Skrevet

Jeg kommer IKKE til å kontakte henne. Hun skal få lov til å ha han helt for seg selv.

Den beste "hevnen" er å la henne beholde ham

Skrevet

Du er utrolig sterk!!

Jeg vet om en lik situasjon der de hadde ett barn, og mannen var utro over ett år..

Hun fant det ut og tilgav han.. Skjønner ikke hvordan noen er villig til å tilgi noe sånt.

Få han ut!

Anonymous poster hash: edbf1...0e9

Skrevet

Kjære Hi!! Satt med frysninger da jeg leste at du hadde satt pcen ved middagsbordet og sa du viste ALT, du er virkelig ei tøff dame! Sitter her selv (ikke gravid, men flere barn) og mistenker det samme, mannen kan ikke komme seg fort nok bort... Det må vere noen som venter på han :( Men du blir, du er sterk, og det samme skal jeg bli. Vi må tenke at vi har det viktigste igjen: barna våres!!! FORBANNA mannfolk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...