Gå til innhold

Jeg tror mannen min er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, han kom hjem her..svett og jævlig  :wacko: han stakk hodet inn i stua og sa hei, før han gikk på badet for å dusje..da turte jeg iallefall å dra en liten hvit, spurte om jeg kunne låne tlf hans for å sende en melding til søsteren min, fordi min nettopp gikk tom for strøm mens jeg pratet med henne..og da fikk jeg til svar; jeg er også tom, kjære..kan du ikke bruke facebook? Så gikk han da opp..

Jeg var inne på pcen hans mens han var vekk, men fant ikke noe rart. Han hadde logget av facebook, så jeg fikk ikke sjekket den. Var inne på banken, men kan ikke si jeg så noe mistenkelig der heller. Kan kanskje se litt bedre over i morgen evt, for da har jeg fri mens han jobber. Ble litt stresset av å snoke rundt sånn, var nervøs for at han skulle komme hjem å lure på hva jeg holdt på med! Lommeboka hadde han med (!) men han pleier ikke ta vare på kvitteringer..sjekket bilen hans, men fant ikke så mye rart der heller. Åhhhhhhhhhhhhhhh!  :(  :(

Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det HI?

Venter i spenning på om du har funnet ut noe mer..

Anonymous poster hash: ee2cd...4e7
Skrevet

Uff, dette var trist lesning. Etter meldingen å dømme er det vel ganske så sikkert at mannen din er utro. Ellers er dette det verste eksemplet på feilsending av sms jeg noen gang har sett. Jeg forstår at du vil ha mer håndfast bevis. Sjekk pc, telefon, kontoutskrift, lommebok (kvitteringer etc). Du sier hun er en kollega. Vet du hvor hun bor? Er hun singel/bor alene? Neste gang han skal ut for å trene, dra ut i forkant av ham. Avtal med en venninne evt andre du stoler på at hun/han henter deg. Vent i skjul til mannen din forlater huset deres, og følg etter ham. Så ser du med egne øyne om han trener, spiller poker eller hva han enn driver med. Hold hodet kaldt og ikke gjør noe overilt før du har bevisene du føler du trenger. Når de er i boks tar du en avgjørelse på hvordan du skal handtere utroskapen. Lykke til.

Anonymous poster hash: a7cd4...f39

Nei, jeg aner ikke hvor hun bor. Men jeg vet jo hvem hun er...sjekket henne opp på facebook, og som jeg kan se der så er hun ikke i noe forhold. Jeg har tenkt på det også, med å følge etter han. Irriterer meg bare at jeg sitter her og føler meg som en dritt fordi jeg snoker rundt! Hadde vel følt meg værre om jeg spanet da..er så pokkers redd for at han skal se meg!! Føler jeg trenger en unnskyldning for å feks plutselig dukke opp på jobben hans, treningen eller pokerkvelden..sånn i tilfelle han skulle se meg og lure på hva jeg gjør der!

Skrevet

Åh, så frustrerende.. 

Men.. hadde han med tlf i dusjen? har han alltid det? 

Hvorfor ikke installere keylogger på pc'en deres? Bare pass på å fjerne snarveien så han ikke kan se at du har installert det.. Da kan du finne ut av alt han taster inn på pc'en.. 

Tenker også veldig på dette med sykdommer og slikt, håper du kan lyve ang å ha sex med han frem til du har funnet ut av noe, bare si at du har fått sopp eller noe.. 

Anonymous poster hash: e05ff...24c
Skrevet

Ble dårlig på dine vegne her!

Håper du finner ut av det, men jeg synes du skal konfrontere han.

De fleste sender ikke sånne meldinger ut av det blå. Med mindre de er korka i hodet.

Eksen til min samboer gjorde det da, men hun var jo helt gæren. Skrev at hun ville møtes, pule osv.

Igjen, det beste er å konfrontere han. Be han legge alle kortene på bordet. Nekter han for meldingen så vet du jo at han lyver, siden du har sett den. Som du sier selv: hadde den vært feilsendt hadde han vel sagt noe? Eller hvis hun var "gæren" å sendte sånne meldinger så hadde han jo ikke hatt noe å skjule, så hvorfor ikke vist de til deg?

Det gjorde min. Han viste alle meldingene til meg, med engang. Så ba han henne kutte ut siden han var i et forhold og hadde null interesse av å møte henne,

Stor klem til deg og lykke til videre:)

Skrevet

Jeg mener (fremdeles) at Edmondo tracker ville gitt deg en tydelig pekepinn på hvor han er og hva han driver med.. Da det viste seg at vi eks hadde vært utro mot meg i flere år, så skulle jeg ønske at jeg hadde kommet på å legge tlf min i bilen hans for å finne ut av hvor han hadde vært.. Da trenger du ikke spionere selv, involvere venninner etc. Last ned appen, legg tlf i bilen (lydløs/uten vibrasjon) rett før han drar.. Når han kommer tilbake, så henter du telefonen.. Der står det rimelig nøyaktig hvor han har vært.. Hadde jeg bare gjort det selv for lenge siden.. Min mann var også ute og 'trente' mens jeg var hjemme og passet barna våre..

Lykke, lykke til HI.. Har tenkt masse på deg.. Fatt mot og styrke, for den situasjonen du står i nå er bare forferdelig grusom.. :(

Anonymous poster hash: 2deac...907
Skrevet

Kan du ikke bare la det ligge? Den tiden han er ute hadde han vært ute uansett - på faktisk trening, på faktisk pokerlag - og ellers har dere det bra, sier du. Ikke noe tap.

Anonymous poster hash: 1a963...c74
Skrevet

Kan du ikke bare la det ligge? Den tiden han er ute hadde han vært ute uansett - på faktisk trening, på faktisk pokerlag - og ellers har dere det bra, sier du. Ikke noe tap.

Tuller du?

Anonymous poster hash: 97aea...32a

Skrevet

Dette må være tull!

Skrevet

Herregud så teite svar du får HI, leke detektiv som i en Hpllywoodfilm!!!

Dette er mannen din, du venter barn med ham og du ser en fæl melding. Spør ham, for svarte!!

Hvorfor beskytte ham ved å bruke masse energi på å finne ut om det er hold i dine mistanker??

Spør ham rett ut. Snakk med ham. Finn ut hva som skjer. Dere lever sammen, dere er ikke skuespillere i en film eller karakterer i en bok.

Jeg føler virkelig med deg, og du fortjener bedre enn en mann som bedrar deg. Men, finn ut om din fortvilelse er reell!

Lykke til!

Anonymous poster hash: fb1b2...9fe
Skrevet

Dette er mannen din, du venter barn med ham og du ser en fæl melding. Spør ham, for svarte!!

Hvorfor beskytte ham ved å bruke masse energi på å finne ut om det er hold i dine mistanker??

Spør ham rett ut. Snakk med ham. Finn ut hva som skjer. Dere lever sammen, dere er ikke skuespillere i en film eller karakterer i en bok.

Jeg føler virkelig med deg, og du fortjener bedre enn en mann som bedrar deg. Men, finn ut om din fortvilelse er reell!

Lykke til!

Ja, for de fleste ville bust ut med det da at de er utro? 

Kanskje litt greit å finne håndfaste bevis slik at man har noe å "ta han" på, så slipper en det at han kan begynne å skjule alle sporene sine.. Det er noen mannfolk som er utspekulerte. Min ex var en av de utspekulerte jævlene, fant ut en hel del om alt dritet han skrev med andre bak min rygg selv etter å ha spurt han rett ut om det noen ganger.. 

Skrevet

Utroskap er det verste som finnes!
Det er ugler i mosen med han her..!Den meldinga er jo ikke til å ta feil av... :(

Trener han?Med tanke på at han var så svett da han kom hjem.
Om han ikke trener så hadde jeg reagert kraftig..
Og bare det at han hopper rett i dusjen før han omtrent sier hei til deg......

Prøv å sjekk telefonen om du får mulighet.Kanskje på natta når han sover?
Jeg sjekket tlf til min eks på natta og der fant jeg puppebilder av ei anna jente....

Vet du hva jeg hadde gjort?
Neste pokerkveld, spør han hvem han skal til så du vet det.Så baker du en kake eller lager noe annet godt som du reiser dit å serverer!Er han ikke der så har han et forklaringsproblem!
Og hvis kompisen hans er hjemme så skjønner jo han at kompisen har ljugd til deg..!

Konfronter han med det!Kom deg vekk fra det utro svinet som ikke fortjener deg!
Det kommer til å gå fint å være alene med barnet som er på vei.
Uansett så kommer det til å være og for alltid bli det kjæreste du har :) 
Kom deg vekk NÅ.Jeg hadde ikke ofret han mine tanker og tårer..

Lykke til og klem fra meg :)

Skrevet

Dette må være tull!

Hvorfor det? Man har handlingsvalg - dette er ett av dem.

Skrevet

Så synd at du ikke svarte på den meldingen. Jeg ville ha svart at hun får ham i kveld, han må bare pakke først. Dritgubbe!

Skrevet

Off, nå fikk jeg vondt av deg Hi!

Jeg har nettopp vært i dine sko... Fant det ut når minsten var 5 uker gammel.

Og jeg sjekket tlf hans. Det meste var slettet, men de var nok til en konfrontasjon.

Det viste seg at de ikke har hatt et fysisk forhold men på fb og sms var det skikkelig grisete meldinger og bilder. Det var en del lyving osv til meg i denne perioden hvor de styrte på, så her ble det skikkelig oppvask. Og han fikk beskjed om å finne ut hva han ville for jeg finner meg ikke i slikt. Det er laaangt over grensen min!

Jeg stoler ikke på ham nå og han jobber skikkelig for å komme inn i varmen igjen.

Vi har også vært til samtale på fvk for å finne ut av ting. Endelig har han forstått at jeg mener alvor og at han har en del å jobbe med hvis jeg skal fortsette sammen med ham.

Akkurat nå går det bedre enn det har gjort på lenge mellom oss. Vi prater mer, tilbringer mer tid sammen og har det mer gøy hjemme. For min del hadde det ikke vært noen forskjell om de hadde knullet eller ikke, så såret ble jeg av det de hadde mellom seg. Og den usikkerheten man får, er jeg nok for deg? Hvordan kunne du? Hva fikk deg til å gjøre noe slikt? Er jeg ikke god nok? Pen nok? Alle disse følelsene og tankene som går på meg er forferdelige å ha. Og ALDRI om jeg orker å oppleve dette en gang til. Trenger han bekreftelse eller hva faen det er han trenger så får han søke det hos meg eller pelle seg til helvete ut! Et brudd er bedre enn å ha det slik.

Mitt råd er å sjekke loggen på pc, tlf og fb. Når du vet nok til å vite svaret spør du.

Så kan du reagere i forhold til svaret hans. Og si det som det er st du luktet lunta da den meldingen kom uten at hqn kommenterte noe om det etterpå.

Det er ikke du som gjør noe galt. Det er ham!

Anonymous poster hash: ca47b...f76

Føler med deg!! :( hvordan er det med dere nå da? Her er det da tydligvis snakk om sex (ikke at det du opplevde ikke var ille nok altså) Men jeg tror virkelig ikke jeg klarer å glemme det her, eller komme meg igjennom det. Har nesten ikke klart å se han inn i øynene og vi har heller ikke hatt sex siden den dagen jeg så denne meldingen. Problemet er vel at jeg er fryktelig såret og lei meg..ikke minst gravid, noe som gjør at jeg føler meg enda mer elendig (akkurat som at jeg ikke har noe å stille opp med!) Jeg har ikke kommet dit enda at jeg går rundt 24/7 og er dritforbanna, fordi jeg da sikkert er redd for å bli alene. Jeg trodde vi var lykkelige, har ønsket oss barn og er da endelig gravid, har gode jobber, et fint hjem...det gjør så forbanna vondt! Og som jeg skrev her tidligere, det er ingen tegn han har gitt meg som har fått meg til å tvile på forholdet vårt heller, så alt dette blir veldig vanskelig å ta inn. Nesten som om jeg lever i fornektelse :(

Off, ja. Jeg forstår deg så godt. Her var heller ingen forvarsel før jeg fikk magefølelse for tlfen hans. Den var med både på do og i dusjen, det var tydelig at han ikke ville si meg koden også. Så da måtte jeg snuse meg fram til hva dette var for noe. Altså, det virker veldig hollywood å snike på tlf og alt dette. Men om mannen faktisk sjuler noe så svarer han ikke ærlig bare for at konen spør!

Han løy til meg 1000 ganger ang dette her og sannheten kom ikke på bordet før han ble kastet ut. Det med fysisk forhold har jeg bare valgt stole på for "indisiene" heller mot at de ikke har hatt sex. Men han har vært med henne om natten når jeg trodde han jobbet osv. Så her er det lite tillitt igjen.

Jeg tenkte også på det å bli alene. Det skremte meg veldig der og da fordi minsten var bare 5 uker og jeg full i barseltårer og alt. Vi har flere barn som hadde sommerferie og alt var så overveldende. Men jeg har kommet fram til at barna har det bedre uten at mor går på nåler og hauker over far, de skal lære at vi lurer ikke hverandre, og at man skal stå opp for seg selv.

Å være alenemor hadde jeg klart helt fint. Det samme klarer du! Det er jeg helt sikker på!!

Du får sette ham skikkelig på plass og så kan dere to finne ut sammen hvordan fremtiden blir.

Og du, prat med noen... Det er forferdelig vondt å ha det slik du har det nå, få det ut til noen du stoler på så blir det lettere å tenke klart etterpå.

Sender deg mange klemmer og masse styrke!!

Anonymous poster hash: ca47b...f76

Skrevet

#2 her.

Hi, seriøst, allier deg med en venninne. Fortell henne dine mistanker og hva du så på tlf hans. Hun kan være dine øyne og ører siden du er redd for at han skal oppdage deg.. Før han drar ut, ringer du henne og får henne til å sjekke hvor han drar osv. Drar han ikke dit han sier han skal, har han jo et forklaringsproblem! Da kan du spørre han når han kommer hjem, hva han gjorde der når han sa han skulle på "trening" eller what ever. Si at du har snakket med en venninne som hadde sett han. Verre er det ikke.

Problem solved! Håper virkelig du finner ut av dette. Lykke til. Livet som alenemor er helt ok. Jeg vet. Min x stakk av da jeg var 6 mnd på vei med nr 4. Jeg klarte meg fint! :)

Klem.

Anonymous poster hash: 5e81d...f03

Skrevet

Mitt beste råd er å spørre han...

Si at du så meldingen og be han forklare hva som skjer. Skjønner det ikke er enkelt, må være beinhardt, men blir litt som å rive av et plaster. Det beste er å gjøre det fort og "gæli" ;)

Tenk på babyen i magen, og på deg selv, dere fortjener bedre om han har vært utro. Dere fortjener sannheten og dere fortjener å være lykkelig. Jeg er vokst opp med en far som var notorisk utro, hadde en kjip oppvekst... Min far mistet respekten for min mor, selv om hun ikke visste om utroskapen til å begynne med... Ingen ,verken stor eller liten, fortjener en slik situasjon.

Lykke til!

Håper du klarer å være tøff nok for deg og den lille i magen, har trua på deg :)

Anonymous poster hash: f5c32...8d3
Skrevet

Dette må være tull!

Veldig kjipt hvis det valget fører til kjønnssykdommer, særlig når man er gravid.

Anonymous poster hash: 89c70...983

Skrevet

Åh, så frustrerende.. 

Men.. hadde han med tlf i dusjen? har han alltid det? 

Hvorfor ikke installere keylogger på pc'en deres? Bare pass på å fjerne snarveien så han ikke kan se at du har installert det.. Da kan du finne ut av alt han taster inn på pc'en.. 

Tenker også veldig på dette med sykdommer og slikt, håper du kan lyve ang å ha sex med han frem til du har funnet ut av noe, bare si at du har fått sopp eller noe.. 

Han pleier å ta den med ja, men rart han ikke la den til lading egentlig! 

Skrevet

Allier deg med envenninne. Du vet hva dama heter så du søker opp på gulesider osv for å finne adressen. Få venninna di til å sjekke når han reiser ut.

Har han bil kan du jo kjøre forbi og se om bilen hans står der.

Gjem alle mobilladerene så han må spørre deg for å få lagt tlf på lading. Da kan du få en mulighet til å sjekke tlfen hans.

Spør endel om hvem han er med. Kan du spørre en av konene til de andre på pokeren? Om hun kan sjekke litt for deg om han var der. Da kan du jo si noe som at " jeg møtte Kari og hun sa at per hadde sagt du ikke møtte opp på poker? Hvor var du?"

Anonymous poster hash: 90912...40a

Skrevet

Neste gang kan du bare gå bort å trykke på mobilen hans så ser du hvor mye strøm det er,mens du sier at du låner den for å ringe venninnen din. Er vel ikke noe problem det? ;) 

Jeg tar det såpass som en selvfølge at jeg får låne telefonen til gubben at jeg mange ganger bruker å trykke på telefonen (altså ta bare for å få liv i den) enten for å se hva klokka er eller bruke nedtellinga på mobilen el. Kan også finne på å gå bort til telefonen hans å for å se om han har nok strøm før jeg spørr om å låne den hvis den bare ligger der og min egen er fri for strøm.

Jeg går selvsagt ikke inn på telefonen uten at jeg har sagt i fra da jeg anser telefonen som privat,men tror både jeg og samboeren min har et avslappet forhold til telefonene våre fordi vi ikke har noe å skjule :)

Anonymous poster hash: f5c32...8d3
Skrevet

Lykke til!

Ja, for de fleste ville bust ut med det da at de er utro? 

Kanskje litt greit å finne håndfaste bevis slik at man har noe å "ta han" på, så slipper en det at han kan begynne å skjule alle sporene sine.. Det er noen mannfolk som er utspekulerte. Min ex var en av de utspekulerte jævlene, fant ut en hel del om alt dritet han skrev med andre bak min rygg selv etter å ha spurt han rett ut om det noen ganger.. 

Tillit er en grunnleggende pillar i et forhold.

Kommunikasjon likeledes. Om mannen gjør noe som gjør meg usikker, er det beste å snakke sammen.

Uansett hva denne mannen vil svare på et spørsmål om eventuell utroskap, vil hun fort merke om han er ærlig og åpen eller om han skjuler noe. Det viktige her, om det nå er noe muffens, er å få til en dialog om hva som skjer, og om hvordan det vil påvirke fremtiden deres. 

Jeg ville helt klart tatt det opp, helt konkret ved å si at jeg så en melding som ga meg en utrolig dårlig følelse, og bedt ham forklare. 

Skrevet

Da må jeg gjøre en veldig lang historie kort: Jeg kom meg inn på min manns facebook side og nå har jeg de bevisene jeg trenger. Denne afæren ble startet for 7(!!!!) mnd siden! Det var iallefall da de startet å flørte på FB. Ja, tenk selv...jeg er 4 mnd på vei. Hva faen foregikk i hodet hans? I hennes?? Jeg og han var prøvere, hadde enda ikke blitt gravid, men håpet. Hun visste at han var gift, og man er vel så og si nygift når vi pr. i dag har vært gift i 2 år, enda værre for 7 mnd tilbake??  :(  :(

Mitt dilemma nå: Mannen jobber til 17, skal innom butikken og kjøpe middag og er derfor hjemme til 17.30. Han har så squash trening fra 20-21. Når bør jeg konfrontere han? Før eller etter trening?

I full fortvilelse ringte jeg min søster i stad og fortalte henne alt sammen!! Jeg har mulighet til å være hos henne litt, men hun har da mann og 2 barn hjemme. Jeg tror ikke jeg klarer å holde maska ovenfor tantebarna mine nå, og de er såpass store at de fort kan lukte lunta. Vennindene mine har jeg ikke pratet med enda, men jeg har egentlig lyst til å ha noen dager for meg selv! Vi har et gjesterom her hjemme, men jeg er egentlig ikke interessert i å plassere mannen der, eller selv ta rommet...for jeg orker ærlig talt ikke å ha han rundt meg. Vi eier som sagt huset sammen, kan jeg allikevel be han dra? Han har flere single kompiser å evt være hos, så han vil ikke gå i veien for noens familieliv. Evt, har han også foreldre som har gjesterom og ikke bor så langt unna. 

Har tenkt frem og tilbake. Uansett om han skulle innrømme alt og angre, om han skulle love å droppe henne og være med meg...så klarer jeg ikke. Jeg klarer ikke å tilgi det her. Har kjent han i 5 år, vi var bekjente før vi startet å date. Vi har vært sammen i 3 år, han fridde allerede etter 6 mnd og vi giftet oss 6 mnd etter dette igjen. Vi har nå vært gift i 2 år og venter en datter. En datter og et barn jeg har ønsket meg så altfor lenge. Jeg har nå hele tiden gledet meg så veldig til å få barn med han, vi har alt vi trenger og hun var det eneste vi manglet. Jeg føler meg helt forferdelig ved å avbryte forholdet vårt, veldig mye med tanke på at vår datter kommer til verden uten en mamma og pappa som er sammen. Men jeg kommer aldri til å klare å tilgi han, for jeg føler at alt er basert på en løgn. Som om han bare ble med på drømmen min, uten å ønske dette selv. Det gjør så forjævlig vondt, men jeg klarer ikke!  :( ikke etter å ha lest alt jeg leste i dag..linje etter linje. Jeg forstår fremdeles ikke hvordan han kunne gjøre noe sånt. Hvordan han kunne føre meg bak lyset. Og hvordan han kunne gjøre dette mot vårt ufødte barn! Jeg trodde alt var helt fint!!! 

Hva hadde dere gjort nå??

Skrevet

Dette må være tull!

Er sug lut her enda, som anonym?

Anonymous poster hash: 13e1d...e18

Skrevet

Dette må være tull!

Er sug lut her enda, som anonym?

Anonymous poster hash: 13e1d...e18

Hvem er sug lut? Har egentlig ikke konto her, jeg låner! Så det aner jeg ikke. Bryr meg ikke om den mld der jeg, overser den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...