Gå til innhold

Jeg tror mannen min er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å si at du har vært hos legen og plutselig fått klamydia ut av det blå...

Anonymous poster hash: 0afcd...fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

håper ikke noe misforstod meg når jeg skrev "svakeligstilte" altså...mener bare at det finnes de som sitter i litt verre situasjoner enn andre og ikke er like tøffe til å ta opp diskusjoner og veit ikke helt hvor de skal gjøre av seg med dårlig økonomi.....mente absolutt ikke at du er svak HI !!

i såfall så er jeg svak selv for jeg har ikke 5 flate øre uten samboeren min ;)

men jeg lar meg ikke pille på nesen og det veit han og det hadde gått noen runder varmt både fysisk og psykisk hadde jeg sett en sånn ekkel og stygg melding.

men som en skriver her....håper han har vett på god beskyttelse...tenk om du skulle bli smittet med ett eller annet dritt....uansvarlig er han! kjenner jeg har lyst til å ta han fatt for deg! :)

og så hadde jeg tatt for meg den ekle kjærringa som sikker veit du er gravid i tillegg.....øsj.....

Endret av hønemor0408
Skrevet

Lek litt detektiv. Gå til pengene først: sjekk kontoutskrifter, spesifikasjoner av kredittkortregninger, kvitteringer, telefonregninger etc. Sjekk også for kvitteringer som ev ligger i bunnen av tomme bæreposer om dere tar vare på det til søppel o.l.

Titt i untertøyskuffen hans, sjekk kontoret hans om han har kontor hjemme, garasjen, bilen ol.

Snok i kontorkofferten hans, ryggsekker og bagger om hans om han har.

Du kan også få noen du kjenner til å følge etter han, alternativt leie inn noen (dyrt!).

Anonymous poster hash: 6d097...52e

Skrevet

Noe lignende skjedde meg en gang. Altså, bare omvendt. Fikk no lignende meldinger av en annen mann.. Mannen trodde og tror vel fortsatt at jeg var utro, noe jeg IKKE har vært!! Kjente denne mannen altså, men fikk aldri noe svar på hvorfor han hadde skrevet det. Kuttet kontakten med han etterpå.

Anonymous poster hash: 13e1d...e18

Skrevet

Du kjørte ha, HI.

Husker du adressen?

Gå inn på gulesider og finn ut hvem som bor der.

Sjekk Facebook, ta telefonen hans når han sover og lås deg inn på do, les i vei.

Det er bedre å dra før barnet kommer:)

Skrevet

Jeg hadde også, som noen andre her sa, antakelig også kasta telefonen hans i hodet på han om jeg hadde sett en sånn melding. Fytti katta, så forbanna jeg hadde blitt!

Jeg stemmer i koret! Finn ut hva han driver med når han sier han er på trening!

Anonymous poster hash: 7f6fd...bf4

Skrevet

Hvordan går det med deg HI?

Anonymous poster hash: 83fa4...2e5

Skrevet

Kan også være at de hadde et forhold før du kom inn i bildet. Og at hun skrev hun savnet pikken hans fordi hun faktisk savnet pikken hans som hun hadde FØR deg... Prat med han eller lek detektiv. Eller helst detektiv og så prat med han! Mulig han ikke er utro... Eksen til samboeren min skrev noe lignende to år etter det ble slutt. Og nei, han var ikke utro med henne.

Lykke til! Håper han ikke er utro og om han er er mitt råd å gå fra han. Jeg har vært der du er og det er bare ikke verdt det å være sammen med en utro dritt...

Anonymous poster hash: 0e5ae...d10

Skrevet

æsj da!!!

finnes vel ikke damer som er korka i huet å skriver slikt til en eks etter så mange år??

i så fall så er det utrolig dårlig av mannen å ikke si klinkende klart i fra til eksen sin at sånt gjør man ikke!

syns jeg ser eksen til mannen min hadde skrevet sånn i begynnelsen av vårt forhold.

da hadde nok eksen fått så hatten passet!

eksen min gjorde det der til meg faktisk...ekle slasken....fikk stadig meldinger av han...eks: har han stor pikk eller? er han god i senga eller? han sikkert ikke like stor og fin pikk som meg....æsj...men samme hva jeg gjorde så hjalp det ikke...samboeren min måtte faktisk true med å riva av han huet for få han til å slutte.

men om så er tilfellet at hu er en eks og er så korka i huet, hvorfor nevner han det ikke for HI?

hvorfor holde det hemmelig???

åh...kjenner nakkehåret reiser seg her jeg sitter....tenker på deg HI! og håper virkelig du klarer å konfrontere han og jeg syns absolutt du skal betro deg til en venninne eller to! da føler du nok at du står litt sterkere og har moralsk støtte.

Skrevet

- Spør litt forsiktig om den poperkvelden som feks : var Hans der eller hvor mange var dere. Da ser du raskt hvordan han reagere. Eller tulle litt med han og si jeg må vel nesten spørre Siri om dere oppførte dere ortlig ( dama til han som hadde pokerkvelden ). Da ser du om han får panikk, for da er det gode odds for og bli avslørt.

- Si til han akkurat når han skal gå ut døra for og "trene" at du også vil være med på det...da ser du fort hvordan han reagere.. 

Evt kan du sjekke hva han liksom har i treningsbagen... Om de ligger kondomer og glide krem så er han busta. 

- Har du lagt merke til hvordan han oppfører seg FØR han skal gå og trene ??? Feks dusjer han, tar han på litt ekstra parfyme, har han penere tøy på seg, barber han seg, pusser tennene osv.. Dette er jo totalt ulogisk og gjøre før en går og trener, men veldig logisk om han skal møte elskerinnen...

Skrevet

Åh HI, jeg hadde bare lyst å sende deg en skikkelig skikkelig god klem!

Jeg får så vondt av deg :( Skulle ønske jeg kunne krabbe gjennom skjermen å hjelpe deg på noe vis.

For en tosk av en mann du har!

Jeg har ikke så mange råd å komme med, annet enn at jeg stort sett signerer alle her!

Ikke la dette gli forbi. Ta det opp med ham fortest mulig!

Og som en annen påpeker, ikke ha sex med han. Hvis han også har sex med en annen, så kan han dra med seg mye skummelt hjem.

Lykke til!

Skrevet

Ble litt mye å svare på her nå! Men det er i grunn deilig..får tankene i en litt annen retning her  :mellow: For det første, er jeg ikke redd økonomisk sett. Jeg hadde bygget meg opp veldig greit før vi fikk felles økonomi, hus osv. Jeg har penger så jeg klarer meg, egen bil og vi eier huset sammen. Det er bare det at jeg på en måte har sett for meg hele fremtiden med denne mannen  :( Skal sjekke bankkontoen hans jeg...han skulle nemlig ta seg en løpetur nå  -_- Hva annet kan jeg sjekke? 

Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Skrevet

Sjekk loggen på pc, og om du har passordet hans, sjekk mail og facebook. Snik deg innpå mobilen når han er i dusjen/på do/sover etc, eller si at din er tom for batteri og spør om du kan låne den til å sende en sms eller noe.

Legg merke til vanene hans, skjuler han mobilen for deg, tar han den med overalt, gjør han seg ekstra flid med utseendet når han skal noen plass?

Anonymous poster hash: f50c4...611
Skrevet

Om han er ute for og jogge så bør han i vertfall være bra svett når han kommer hjem.. Og er han smart går han rett i dusjen og skifter. Du kan jo ( noe ekkelt) lukte på klærne hans... Har han vært ute på joggetur så bør klærne hans være våte og lukte svette. Er de helt tørre og lukter nyvasket, så er det ugler i mose....

Skrevet

Kjære deg. Jeg håper du finner ut av dette rimelig fort så du slipper å gå rundt å tenke og tenke og tenke. Klem til deg

Anonymous poster hash: 6ff72...370

Skrevet

Skal se igjennom det jeg klarer (med klumpen i halsen)  :mellow: Glemte å skrive en sak her..jeg er utrolig takknemlig for at dere skriver til meg, setter stor pris på det! Sånn med tanke på at jeg er for feig til å si dette til mine nærmeste...det er veldig deilig å ha noen å kunne lufte seg til. Har tenkt på dette her i en mnds tid nå, rett og slett bare en magefølelse jeg har hatt, men det toppet seg med den meldingen jeg så og jeg fikk da en bekreftelse (iallefall sånn jeg ser det) Skulle bare ønske han hadde baller nok til å si det til meg!! Synes jeg fortjener såpass.  :(

Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Skrevet

Utro menn har aldri baller til å si det til kona, for de vil nemlig ikke gå ifra henne. De vil ha i både pose og sekk, pule på en annen dame mens de beholder fasaden, hus og hjem.

Anonymous poster hash: f50c4...611
Skrevet

Ett tips, spør han hvem hun er.. Svarer han at hun kun er en venninne, så spør du om du kan få nr for å spørre hu.. Er det noe der vil han freake ut, nesten garantert.. Med mindre han er utrolig god på å lyve.. Nekter han, søker du opp nr selv og ringer.. Uten at han vet noe. Hvis han vet noe, ringer han å sier til henne at du kommer til å ringe, og du endre opp med 2 uærlige svar.. Har desverre vært gjennom dette selv ..

Lykke til!

Anonymous poster hash: edbf1...0e9

Skrevet

Fikk skikkelig vondt i magen av å lese innlegget ditt HI... Har opplevd utroskap i et tidligere forhold selv, og vet hvor ubeskrivelig vondt det er. Var ikke gravid som i ditt tilfelle, så kan bare tenke meg hvilken ekstra belastning det må være. Ingen fortjener og oppleve dette, og i hvert fall ikke i en hyggelig tid som svangerskapet skal være.

Jeg hadde aldri klart å ikke konfrontere ham, men skjønner at du kanskje vil ha mer bevis først. Imidlertid må jeg dessverre si at meldingen han mottok ikke var til å misforstå. Forstår at du ikke vil innse det, og at drømmen om dere som en liten familie er sårt å miste:-(

Det er lett å si at mannen din er en dritt og at du burde forlate ham. Men- om dere har det fint sammen, krangler lite, har et aktivt sexliv osv er det kanskje håp for å redde forholdet. Ved å konfrontere ham kan det hende han blir livredd for å miste deg og vil gjøre alt for å beholde deg. Det vil koste masse arbeid, og det vil ta tid før du får tillit til ham igjen.

Sender over en god klem, og håper at du finner ut av dette og hva du ønsker videre.

Skrevet

Du må leke detektiv. Snok på tlf hannes inatt. Følg etter han på neste "pokerkveld". Skjekke fb og pc logg.

Anonymous poster hash: 64ee2...cf2
Skrevet

Uff, dette var trist lesning. Etter meldingen å dømme er det vel ganske så sikkert at mannen din er utro. Ellers er dette det verste eksemplet på feilsending av sms jeg noen gang har sett. Jeg forstår at du vil ha mer håndfast bevis. Sjekk pc, telefon, kontoutskrift, lommebok (kvitteringer etc). Du sier hun er en kollega. Vet du hvor hun bor? Er hun singel/bor alene? Neste gang han skal ut for å trene, dra ut i forkant av ham. Avtal med en venninne evt andre du stoler på at hun/han henter deg. Vent i skjul til mannen din forlater huset deres, og følg etter ham. Så ser du med egne øyne om han trener, spiller poker eller hva han enn driver med. Hold hodet kaldt og ikke gjør noe overilt før du har bevisene du føler du trenger. Når de er i boks tar du en avgjørelse på hvordan du skal handtere utroskapen. Lykke til.

Anonymous poster hash: a7cd4...f39
Skrevet

Du har fått mange fine svar og mange gode tips. Er ikke mye jeg har å tilføye.

Men jeg ville bare sende deg en god klem, hi!

Håper det er noen som tenker seg om både 1 og 2 og 3 ganger før de legger seg ned med en opptatt mann når man så leser fortvilelsen til kona :(

Jeg har ihvertfall tenkt å ha med meg dette i tankene..

Anonymous poster hash: 6fdab...ff1

Skrevet

Hvordan gikk det HI? Fant du ut noe da han var ute å trente? Tenker på deg! Klemmer

Anonymous poster hash: 6857c...9a8

Skrevet

Som ofte har man en følelse, er den følelsen rett.

Min ubrukelig samboer dreiv å var utro mens jeg var ute på jobb rotasjoner.

Hadde ikke noen som helst bevis på at han var utro, men hadde det på følelsen når han begynte å forandre være måte. Om det gir mening.

Sannelig hadde jeg rett. Gjorde det slutt med han, og like etter på tikket det inn melding fra den andre dama sin mann som hadde blitt rund lurt hjemme hos de. Da hadde de holdt på over en god stund ifølge han.

Noe som bekymrer meg, og kanskje jeg er rar som tenker sånn.

Men er du gravid, og driver å har sex med han også driver han samtidig å har seg med en dame som man faktisk ikke vet om bærer på diverse sykdommer.

Så ville jeg vært rimelig urolig for å få noe, og eventuelt at det skulle skadet barnet mitt!

Folk som er utro og faktisk ikke tenker på at man ikke bare skader motparten psykisk, men faktisk også fysisk, skulle vært skrubba med stål-ull.

Anonymous poster hash: 347e4...317

Det siste du skriver om, det med sykdommer, er jeg veldig enig i!

Det trot jeg er noe av det første jeg hadde kommet til å tenke på hvis jeg fikk vite jeg hadde blitt bedratt over en tid. Det hadde også vært et helt utilgivelig svik å utsette meg (og i ditt tilfelle deres ufødte barn) for faenskap som HIV, hepatitt etc, fordi han hadde vært for feig til å gjøre det slutt med meg før han begynte på noe nytt, eller om han rett og slett bare ville ha i pose og sekk. Fy f... å rasende jeg hadde blitt, og det hadde ikke tatt meg mange sekundene fra å ha lest den meldingen til å konfrontere han med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...