Gå til innhold

Jeg tror mannen min er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også nettopp oppdaget utroskap fra mannen, men har ingenting med denne hi å gjøre. Er nok flere enn en utro mann i Norges land for øyeblikket. ..

Anonymous poster hash: 10a9c...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Here we go again..

Anonymous poster hash: 0238c...c86

Skrevet

Hvordan vet du at du venter jente når du kun er 3 mnd gravid? Synes hele greia virker oppdiktet for å være helt ærlig.

Anonymous poster hash: 382da...d3b

Skrevet

Hvordan vet du at du venter jente når du kun er 3 mnd gravid? Synes hele greia virker oppdiktet for å være helt ærlig.

Jeg fikk nylig vite på ultralyd at jeg ganske sikkert venter jente, er i uke 13. Trodde heller ikke man kunne se det så tidlig men..

Anonymous poster hash: 13e1d...e18

Skrevet

Skjerp dere da, jenter! Akkurat dette irriterer meg med DIB og BIM. Hva er verst egentlig? At noen sitter og finner på noe som andre svarer seriøst på? Eller at en sitter i sitt livs krise og så blir beskylt for å finne det på? For meg er det enkelt. Hold kjeft om mistanken om at ting ikke stemmer! 

Anonymous poster hash: 303db...451
Skrevet

Jeg er glad for at du ikke engang vurderer å ta han tilbake. Jeg tror du bare

ville levd i usikkerhet og konstant uro. Og han fortjener deg ikke. Altfor mange velger å se forbi utroskap og fortsetter forholdet selv om de ikke blir lykkelige av den grunn. Dette er det beste for deg og datteren din nå :)Anonymous poster hash: ea497...3ae

Kva baserer du dette på eigentlig? Eg veit om fleire par som har gått gjennom ei slik krise og blitt sterkare.

Det eg tenkjer er farleg at du gjer HI, er at du seier aldri. Eg trur og du kjem til å trenge å snakke med han om dette etter kvart.

Anonymous poster hash: 1224e...07e

Det kan hende jeg kommer til å be om en forklaring ja, men det betyr ikke at jeg ønsker å ta han tilbake. Noen velger å tilgi og fortsette forholdet, og det må de få lov til-akkurat som at jeg må få lov til å velge å avslutte.

Eg har ikkje sagt at du eller skal tilgi, eg seier i motseting til dei som heier på deg ikkje noko omkva du bør gjere med tanke på forholdet til mannen. Eg prøver å åtvare deg mot å legge premissane for fortsettinga så kort tid etter du har oppdaga det. Det er ikkje sikkert du klarer å leve opp til standarden du har satt no etter ei stund. Då kan stoltheit bli viktigare for avgjerda enn det du og barnet får det best med.

Anonymous poster hash: 1224e...07e

Skrevet

Jeg tror mannen min er utro, hvordan kan jeg finne ut av dette? Tør ikke spørre han, i frykt for at han skal gi meg et uærlig svar...jeg er nemlig rimelig sikker på at han treffer ei annen. I går lå iphonen hans på spisebordet..og det kommer alltid en sånn forhåndsvisning når han får meldinger. Det tikket inn en melding akkurat i det jeg satt gryta på bordet (han var på toalettet) Det sto noe jeg blir kvalm av å gjenta og meldingen var fra ei han jobber med. Han har ikke jobbet overtid eller noe, men han har derimot trent endel og hatt et par pokerkvelder hos kompisene denne, samt forrige uke. Dette er da noe jeg tror er oppspinn. (Jeg vet han trener, men han pleide å trene før jobb og nå trener han 2 kvelder i uken) Vi har det jeg føler er et greit sexliv, med kos 2-3 ganger i uken. Vi samarbeider bra hjemme og krangler sjeldent. Så jeg forstår virkelig ikke hvorfor han skulle ville være utro, forstår ikke hva han får ut av det! Dagene mine er virkelig tunge nå og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er 4 mnd på vei og vi har vært gift i 2 år, sammen i 3..og føler meg veldig dårlig behandlet hvis det jeg tror er tilfelle, men jeg elsker han så ufattelig høyt og vet ikke om jeg klarer å gå fra han på dette tidspunktet, eller i det hele tatt. Men jeg føler det er det jeg må. Hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon? 

Anonymous poster hash: bcb97...9f2

I følge termin (3. mars), er hun altså 16+5 uker (4 mnd). Man kan da ofte se kjønnet på UL.

Anonymous poster hash: 2aed5...6cc

Skrevet

Ja, men hun sier hun er 13 uker på vei...jeg tror også dette er tøv.

Anonymous poster hash: f8f46...0aa

Skrevet

Huff håper ikke dette er tull. 

Anonymous poster hash: c192b...9fe
Skrevet

Hvor står det?

Skrevet

Om dette bare er tull så råder jeg HI til og bare legge tråden død!

Skrevet

Det er en annen person som skriver at hun har fått vite kjønn i uke 13. Det er en anonym, som verken stemmer med anonymkoden HI brukte tidligere, og som ikke stemmer med brukernavnet hennes nå. Sjekk øya dine, er du grei!

Skrevet

Nå må dere slutte!! HI skriver her for å lufte tankene i en vanskelig periode også begynner dere å beskylde henne for å tulle?! Hvorfor skulle noen tulle om noe slikt??

Stå på Hi! Synes du er knalltøff! Belag deg på tunge stunder, men dette kommer du helt sikkert igjennom! :)

Anonymous poster hash: 03bf6...8b2

Skrevet

Det er en annen person som skriver at hun har fått vite kjønn i uke 13. Det er en anonym, som verken stemmer med anonymkoden HI brukte tidligere, og som ikke stemmer med brukernavnet hennes nå. Sjekk øya dine, er du grei!

Stemmer det, det var meg som skrev det.

Forresten så er dette veldig typisk DIB! Det skjer ofte med innlegg som engasjerer mye og får mange svar. Skjønner ikke vitsen med å skrive at dere ikke tror på det. At en mann er utro er ikke ert enestående tilfelle, og dersom det ikke skulle stemme så har ikke det noen innvirkning på deres liv uansett, så skjønner ikke vitsen med å skrive sånt i det hele tatt..

Skrevet

Ingen steder sier HI at hun er 13 uker på vei!! (og ja, jeg har akkurat lest alle innleggene til hi, både de som anonym og de senere med nick).

HI har vært konsekvent hele veien ift antall mnd på vei og termindatoen stemmer også med dette.

Jeg synes seriøst at det er på tide du kommer med uforbeholdne unnskyldninger til HI i begge trådene du har kommet med beskyldninger. Begge trådene er nominerte, og hvis det skulle være noe som ikke stemmer så vil garantert Anne Vic og Elin finne ut av det.

Hvis du virkelig mente du hadde hold i dine beskyldninger så ville den riktige måten å gå frem på væer å kontakte f.eks. Elin og lufte dine mistanker. Da ville Elin fort ha funnet ut om det var noe i dine beskyldninger, og hun ville da ha ryddet opp.

Slik du fremstår i begge trådene så er det nesten som du virker misunnelig på den oppmerksomheten disse to damen har fått med trådene sine. Og det du bedriver nå minner mer om trakassering!

Hverken historien til HI her eller i den andre tråden er unike historier - dessverre. Drittsekker og dysfunksjonelle mødre finnes det dessverre altfor mange av.

Hvis historiene hadde vært oppdiktede så ville de faktisk ha vært gjennomført på en konsekvent måte, perfekt balansert ift detaljer og følelser. Svært, svært få personer er i stand til å gjøre noe slikt på "direkten" slik dette er gjort. Hvis de hadde vært oppdiktede så ville de faktisk ha fortjent en nominasjon hver pga det engasjementet de har frembrakt på forumet, at de har fått vist hvor mye omtanke mange fremmede damer her inne faktisk har for hverandre. Disse to trådene har fått frem det beste ved bim/dim, etter min mening!

Men dessverre så er det to damer der ute som i øyeblikket gjennomlever hver sine mareritt.

Ikke gjør påkjenningene deres verre enn de allerede er.

Anonymous poster hash: 86905...e62

Skrevet

Ja dette var jo sikkert noe HI trengte akkurat nå !

Skrevet

Hei hi. hvis vi ser bort i fra diskusjonen mellom dibberene her. hvordan går det med deg? Tar jeg ikke feil er dagene som kommer de vanskligeste. når det går opp mer og mer for deg hva som har skjedd å du har fått senket skuldrene. Ønsker deg mye lykke til å vit en ting at det å være alenemor er ikke en evig situasjon, mulig. men du får masse god tid med barnet. :-)

Anonymous poster hash: e2197...789

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Først til HI:

Først tenkte jeg "åh nei! Stakars dame!!".. Så "fy faen for en dritsekk!".. Der etter "HAH! Den dama har bein i nesa hun" mens jeg må ta meg selv fra å juble høyt og danse en seiers dans for deg! Du har guts du!!

Til de her som velger å prøve å rakke ned på HI:

Om man bruker samme profil (først anonym, så nick) så vises det uansett for moderator, om man melder seg ut, og melder seg inn igjen, så må man like fullt oppgi info som kan vise at det er samme bruker, bare ny konto. Og det går ikke an å ha flere kontoer.

Om HI har brukt en annen konto først, så kan det være så enkelt som at hun tror det kan komme nok info til at bekjente kan kjenne henne igjen, og vil sikre seg at det ikke gjør det, før hun bruker en egen konto. Hun vil ikke være den første som utøver noe slikt i såfall.

Skrevet

Jeg har vært her i såpass mange år at jeg vet at noen lager trollinnlegg. Men jeg lar heller tvilen komme folk til gode, så skulle dette bare være tull så får det så være. Men jeg skal svare respektfullt for det..

Jeg syns hi er ufattelig tøff, for ikke å snakke om at hun hånterer dette med stor verdighet! Håper alt ordner seg til det beste for henne!

Og til dere som tror dette er tull, det finnes en måte å løse det problemet på. Er bare å ikke gå inn på denne tråden noe mer. Walk away and never look back! ;)

Anonymous poster hash: 6fdab...ff1

Skrevet

Kjenner jeg digger deg ganske masse HI! 

For å bruke et uttrykk fra litteraturens verden (og never mind at litteraturen ikke akkurat er revolusjonerende :P):

Din indre gudinne er ikke bare indre, hun er pokker meg godt synlig på utsiden og! Du er tøff :) I dagene som kommer fremover kan du se tilbake på alt det forferdelige som har skjedd nå og nikke stolt til deg selv; "Damn, jeg er et forbilde for alle andre som havner i samme situasjon"!

Jeg synes holdningene og handlingene dine er helt geniale, og vet at du kommer til å bli en fantastisk mamma for ei lita jente som ALDRI kommer til å la noen tråkke på seg - fordi hun har en mamma med skikkelig bein i nesa :)

Skrevet

Hvor står det?

Litt lengere opp på siden her. Først skrev hun at hun er 4 mnd på vei, så er hun plutselig i uke 13, har vært på ul og fått vite hun venter jente. Hmm

Skrevet

Hvor står det?

Litt lengere opp på siden her. Først skrev hun at hun er 4 mnd på vei, så er hun plutselig i uke 13, har vært på ul og fått vite hun venter jente. Hmm

Det er ikke samme personen som skriver det!

Anonymous poster hash: f50c4...611

Skrevet

Ja, men hun sier hun er 13 uker på vei...jeg tror også dette er tøv. Anonymous poster hash: f8f46...0aa

Hvor står det?Anonymous poster hash: 13e1d...e18
Litt lengere opp på siden her. Først skrev hun at hun er 4 mnd på vei, så er hun plutselig i uke 13, har vært på ul og fått vite hun venter jente. HmmAnonymous poster hash: 382da...d3b

Det var jeg som skrev det, ikke HI. Sjekk først, sør du beskylder noen.

Skrevet

jeg veit faktisk ikke hva som er sant eller ikke her nå altså, men uansett så vil jeg bare påpeke at hvis man er i uke 13 så er man faktisk i 4 måned.

men hvor er det blitt av liviol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...