SmellyCat Skrevet 18. september 2013 #226 Skrevet 18. september 2013 En syv måneders glipp faktisk. Fantastisk "forklaring". Synes du er tøff. Det er nok hardt nå men jeg er helt sikker på at det blir bedre i lengden. Når har du termin?
PRobert Skrevet 18. september 2013 #227 Skrevet 18. september 2013 Synes du er kjempetøff! Han fortjener ikke bedre. Ang. hun alenemoren som skrev det anonyme innlegget tror jeg det er noe som er kopiert fra en annen side, men når det er sagt er det en hel haug damer her inne som sliter med både økonomi og det meste, så jeg er helt sikker på at noen hadde blitt utrolig glad for et gavekort:)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #228 Skrevet 18. september 2013 Jeg er glad for at du ikke engang vurderer å ta han tilbake. Jeg tror du bare ville levd i usikkerhet og konstant uro. Og han fortjener deg ikke. Altfor mange velger å se forbi utroskap og fortsetter forholdet selv om de ikke blir lykkelige av den grunn. Dette er det beste for deg og datteren din nå Anonymous poster hash: ea497...3ae Kva baserer du dette på eigentlig? Eg veit om fleire par som har gått gjennom ei slik krise og blitt sterkare. Det eg tenkjer er farleg at du gjer HI, er at du seier aldri. Eg trur og du kjem til å trenge å snakke med han om dette etter kvart. Anonymous poster hash: 1224e...07e
hønemor0408 Skrevet 18. september 2013 #229 Skrevet 18. september 2013 Håper du har fått sovet litt i natt liviol. Du er den første jeg tenkte på når jeg våknet nå, også håper jeg dessuten mannen din har sovet skikkelig dårlig hehe og jeg håper du vinner nominasjonen, for det unner jeg deg. du har håndtert dette på en fantastisk måte og trenger du litt trøst eller få ut litt frustrasjon så bruk forumet her inne for alt det er verdt! håper du holder oss oppdatert over ett par dager hvis du orker for jeg tror jeg snakker for samtlige her inne at vi ønsker oppriktig å vite åssen det går med deg. Hei, hønemor Jeg fikk faktisk hele 5 timer, etter mye studering frem og tilbake Angrer ikke på at jeg dro på jobben i dag, det gjorde utrolig godt å være med jentene mine! Koselig at du har tenkt på meg! Synes det er rart med så mange engasjerte fremmede, men jeg setter utrolig stor pris på det! Jeg har vært inne og sett på dette med at dere har nominert meg ser også at det er gavekort til vinneren..så da vil jeg bare få sagt med en gang at, dersom jeg vinner-kommer jeg til å gi dette videre. Leste her en dag om en alenemor som hadde veldig dårlig råd, satt med trillende tårer når jeg leste og innlegget stakk i hjertet. Vedkommende var anonym, noe som er litt kjedelig..men jeg kunne veldig gjerne tenke meg å gi dette til henne evt. Det er ikke noe synd på meg sånn sett! godt du fikk litt søvn i natt og at du har så mange fine mennesker rundt deg på jobben! har du fått snakket med familien din i dag da? håper du får masse støtte fra dem også i de avgjørelsene dine ang mannen din. du virker som en veldig god person, og jeg er rimelig sikker på at han dustemannen din har tatt de dummeste avgjørelsene sine i sitt liv ved å ha ett 7 måneder langt "glipp"! det er virkelig hans LOSS og jeg sikker på at du kommer til å finne en ny mann etterhvert som behandler deg med den respekten du fortjener!
liviol Skrevet 18. september 2013 #230 Skrevet 18. september 2013 En syv måneders glipp faktisk. Fantastisk "forklaring". Synes du er tøff. Det er nok hardt nå men jeg er helt sikker på at det blir bedre i lengden. Når har du termin? Den var fin den... har termin 3 mars!
liviol Skrevet 18. september 2013 #231 Skrevet 18. september 2013 Jeg er glad for at du ikke engang vurderer å ta han tilbake. Jeg tror du bare ville levd i usikkerhet og konstant uro. Og han fortjener deg ikke. Altfor mange velger å se forbi utroskap og fortsetter forholdet selv om de ikke blir lykkelige av den grunn. Dette er det beste for deg og datteren din nå Anonymous poster hash: ea497...3ae Kva baserer du dette på eigentlig? Eg veit om fleire par som har gått gjennom ei slik krise og blitt sterkare. Det eg tenkjer er farleg at du gjer HI, er at du seier aldri. Eg trur og du kjem til å trenge å snakke med han om dette etter kvart. Anonymous poster hash: 1224e...07e Det kan hende jeg kommer til å be om en forklaring ja, men det betyr ikke at jeg ønsker å ta han tilbake. Noen velger å tilgi og fortsette forholdet, og det må de få lov til-akkurat som at jeg må få lov til å velge å avslutte.
Musemorbr / Skrevet 18. september 2013 #232 Skrevet 18. september 2013 Hell i uhell at du fant det ut nå, i stedet for i barseltiden. Nå har du god tid til å finne ut av ting, bygge opp en egen hverdag uten den fjotten, og å få ham ut av systemet før du skal føde. Dette klarer du kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #233 Skrevet 18. september 2013 Kjære HI.. Du er enestående! Rett og slett enestående! Du har tatt vare på din egen integritet midt oppe i alt dette. Og det beundrer jeg deg for.. Og jeg gjør det fordi jeg står i en lignende situasjon selv og har mistet min egen integritet i dette kaoset. Det du skriver om hvordan du taklet situasjonen og de ordene som så mange flotte mennesker her inne velger å skrive til deg, gjør at også jeg må tenke meg om i min egen situasjon.. Jeg har tatt vare på linken og kommer til å lese den i ny og ne når jeg trenger et dytt i en annen, mer konstruktiv retning. Jeg håper du klarer å finne styrke i deg selv i det kaoset du står i nå. Du virker som ei flott jente som ikke lar seg tråkkes ned. Fortsett med det! Jeg ønsker deg det aller beste.. Stor klem! Anonymous poster hash: 2deac...907 Wow! Hvis jeg kan være en liten inspirasjon til at du bestemmer deg for å ikke bli tråkket på, så er det gull verdt for meg Og hvis du trenger noen å snakke med, eller klage til-så er du velkommen til å sende meg en pm. Håper alt ordner seg for deg! ..mulig denne tråden gjør nettopp det.. mulig! Ser at vi holder til i samme fylke også! Kanskje vi er naboer for alt vi vet.. Bare DET er jo en grunn til å sende deg en PM.. Igjen; wow, kvinne. Wow.. Anonymous poster hash: 2deac...907
liviol Skrevet 18. september 2013 #234 Skrevet 18. september 2013 Kjære HI.. Du er enestående! Rett og slett enestående! Du har tatt vare på din egen integritet midt oppe i alt dette. Og det beundrer jeg deg for.. Og jeg gjør det fordi jeg står i en lignende situasjon selv og har mistet min egen integritet i dette kaoset. Det du skriver om hvordan du taklet situasjonen og de ordene som så mange flotte mennesker her inne velger å skrive til deg, gjør at også jeg må tenke meg om i min egen situasjon.. Jeg har tatt vare på linken og kommer til å lese den i ny og ne når jeg trenger et dytt i en annen, mer konstruktiv retning. Jeg håper du klarer å finne styrke i deg selv i det kaoset du står i nå. Du virker som ei flott jente som ikke lar seg tråkkes ned. Fortsett med det! Jeg ønsker deg det aller beste.. Stor klem! Anonymous poster hash: 2deac...907 Wow! Hvis jeg kan være en liten inspirasjon til at du bestemmer deg for å ikke bli tråkket på, så er det gull verdt for meg Og hvis du trenger noen å snakke med, eller klage til-så er du velkommen til å sende meg en pm. Håper alt ordner seg for deg! ..mulig denne tråden gjør nettopp det.. mulig! Ser at vi holder til i samme fylke også! Kanskje vi er naboer for alt vi vet.. Bare DET er jo en grunn til å sende deg en PM.. Igjen; wow, kvinne. Wow.. Anonymous poster hash: 2deac...907 Åh? Gjør vi det altså? Så moro
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2013 #235 Skrevet 18. september 2013 Se der, HI, du skal se at denne tråden og opplevelsen gir deg nye, gode venner, kanskje for livet? Aldri så galt at det ikke er godt for noe, er det ikke det man sier?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #236 Skrevet 18. september 2013 Dere skjønner at dette er et troll? En med svært god fantasi og ønske om å engasjere? Hvordan skrev hun anonym før hun ble medlem? Hun "lånte" en venninnes konto her? Hvorfor forteller hun det?? Og så laget hun en egen profil i går kveld? Les tråden "nå er jeg lei", samme smarte person som står bak, bare litt endring i grammatikk, men samme heltehistorie. Anonymous poster hash: e5169...04b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #237 Skrevet 18. september 2013 Dere skjønner at dette er et troll? En med svært god fantasi og ønske om å engasjere? Hvordan skrev hun anonym før hun ble medlem? Hun "lånte" en venninnes konto her? Hvorfor forteller hun det?? Og så laget hun en egen profil i går kveld? Les tråden "nå er jeg lei", samme smarte person som står bak, bare litt endring i grammatikk, men samme heltehistorie. Anonymous poster hash: e5169...04b Skjønner heller ikke hvorfor hun ble medlem i går kveld!? 8-/ Anonymous poster hash: 0e5ae...d10
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #238 Skrevet 18. september 2013 Hm. Du har et poeng med at brukerkontoen først ble opprettet igår, selv om jeg håper og ønsker du tar feil. Da er det i allefall ufattelig utspekulert! Anonymous poster hash: dbc55...67a
Kathrine. Skrevet 18. september 2013 #239 Skrevet 18. september 2013 Ville vel lage seg en ny anonym profil som ingen kan spore til henne da.
liviol Skrevet 18. september 2013 #240 Skrevet 18. september 2013 Dere skjønner at dette er et troll? En med svært god fantasi og ønske om å engasjere? Hvordan skrev hun anonym før hun ble medlem? Hun "lånte" en venninnes konto her? Hvorfor forteller hun det?? Og så laget hun en egen profil i går kveld? Les tråden "nå er jeg lei", samme smarte person som står bak, bare litt endring i grammatikk, men samme heltehistorie. Anonymous poster hash: e5169...04b Nå var du stygg! Grunnen til at jeg skrev som anonym var for at jeg ikke ville stå frem i en usikker situasjon! Jeg har vært her inne og kikket innimellom uten å registrere meg, og det var søsteren min som "fikk meg inn hit" Grunnen til at jeg lagde konto var fordi jeg ble nominert (men var anonym, og da går det egentlig ikke an å nominere) OG fordi jeg muligens ønsker litt kontakt med noen av de som har vært engasjerte og gitt meg gode ord i denne tråden. Og jeg har ikke skrevet noe annet innlegg her inne som du sikter til. Takk for at du forsøker å ødelegge for meg. Du som er trollet her...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #241 Skrevet 18. september 2013 Kanskje hun opprettet en ny konto fordi hun ikke ønsker å dele dette under sitt vanlige nick? Det hadde ihvertfall jeg gjort. Anonymous poster hash: 13e1d...e18
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #242 Skrevet 18. september 2013 Var det ikke en venninnes konto da? Anonymous poster hash: e5169...04b
HvittHus Skrevet 18. september 2013 #243 Skrevet 18. september 2013 Det er alltid greit å få ting på det rene når noen undrer om en historie er sann eller ei. Jeg har derfor bedt moderator ta en kikk på begge trådene slik at man kan få av/bekreftet om det er samme bruker som står bak.
liviol Skrevet 18. september 2013 #244 Skrevet 18. september 2013 Det er alltid greit å få ting på det rene når noen undrer om en historie er sann eller ei. Jeg har derfor bedt moderator ta en kikk på begge trådene slik at man kan få av/bekreftet om det er samme bruker som står bak. Fint det! Men var nettopp inne og så på tråden også. Postet 2 svar der, et med nicket mitt og et rett under som anonym.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #245 Skrevet 18. september 2013 Man kan ikke skrive som anonym uten konto. Så du har en søster som har fått deg inn her, og en venninne som lar deg bruke hennes konto? Hvorfor det? Svært så engasjerte dine nærmeste er på DIB? Og så sitter dere og skravler om det etterpå da? Selvom du bare har vært gravid i 4 mnd? Dette er for sært. Og du er for proff. De fleste "nye" bruker forumet til å få svar på spørsmål... Anonymous poster hash: e5169...04b
Lillababy Skrevet 18. september 2013 #246 Skrevet 18. september 2013 Ikkje bry deg. Me ser alle at du er truverdig. Må ikkje ofra den kommentaren ein tanke! Kanskje moderator kunne gitt ein advarsel til den som skreiv det? Syns det er simpelt å påstå at nokon er troll når dei deler ein så personleg og sår. Situasjon. Skam deg du som skreiv det! smaklaust! Klem til liviol
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2013 #247 Skrevet 18. september 2013 Moderator ser jo nicket bak en anonym signatur, så de vil i tilfelle se om det er samme som har startet begge. Utover det kan det fint være at begge historier er sanne, slikt som dette skjer faktisk hele tiden. Dumt å spekulere i slikt, hva om det er sant? Da er det uansett bedre å ha svart hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #248 Skrevet 18. september 2013 Man kan vel ha flere konto? (Vil jeg tro?) Anonymous poster hash: e5169...04b
Gjest Anybody Skrevet 18. september 2013 #249 Skrevet 18. september 2013 Hvilke er den andre historien det siktes til? Skjønner nada jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #250 Skrevet 18. september 2013 Herregud, skjerp dere. Dårlig gjort å spekulere i andres vonde situasjon. Anonymous poster hash: ea497...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå