Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #176 Skrevet 17. september 2013 Du er tøff HI. Mannen min var utro mot meg da det var 14 dager igjen til termin. Har aldri opplevd et lignende svik og sorg. Men det skal sies at jeg faktisk er sammen med mannen enda. De hadde ikke et forhold, noe jeg kan tenke meg er et enda større svik. Jeg var ikke like tøff som deg, noe jeg nesten skulle ønske, det var, og er fortsatt vanskelig du gjør nok det rette. Lykke til, og hundre klemmer til deg. Forbanna drittmenn fortjener ikke noe Anonymous poster hash: 62b72...0be
Lillababy Skrevet 17. september 2013 #177 Skrevet 17. september 2013 Dette bør nominerast! HI du er eit forbilde for alle damer og små jenter. El har klasse! Stå på ditt, rett ryggen. Noko av Det viktigaste me gjer borna våre. Er eit forbilde på korleis det skal vera mellom mann og kone. Takk og lov at dattera di slepp å ha han i heimen. Masse masse lykke til. Hugs at det er han som må ta seg bryet med å finna ny leilighet om du ønsker heimen de har. Stor klem!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #178 Skrevet 17. september 2013 Hiver meg med her jeg og. Har fulgt tråden din. Og kjenner jeg blir så sint at det grøsser langt nedover ryggen. Utrulig sterkt gjort av deg at du har konfronter han med det,måten du gjorde det på, OG at du har fått han ut! Har vært i samme situasjon selv, men jeg kan nå i ettertid si at "jeg lot det skje" fordi jeg viste at han var utro med meg(Men flere damer), allerede tidlig i svangerskapet og flere år etter min datter kom til verden(2008). Dette er noen år siden nå, og har kommet meg videre med ny mann, som også har tatt over rollen som far til barnet mitt.(Den biologiske har alltid gitt seg F...) har aldri hatt det så godt før, som jeg har det nå. Så ta deg tiden med og komme over han, gjør ting med venner og familie. Dette vil jo selvklart ta sin tid, men hold hode høyt, og hver gang du savner han, så tenk på hva han har gjort mot deg og din ufødte datter... HAN FORTJENER DERE IKKE!!! Prøv og nyt tiden du har igjen av svangerskapet, og dersom du føler deg ensom og alene.... så prat med den lille i magen, tenk på at alt du trenger ligger å koser seg i magen din, og som du om noen måneder holder i armene dine! Barna er det som gjør livet verd å leve,de gjør deg STERK og som gir deg en så ufattelig styrke og livsglede som ikke kan måles med noe annet her i verden. Stå på kjære deg <3 Sender over stooore styrkeklemmer!!!! Anonymous poster hash: ea01f...876
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #179 Skrevet 17. september 2013 Jeg har nominert deg. Premien denne gangen vil være midt i blinken for deg også Det er noe riv ruskende galt hvis du ikke vinner Anonymous poster hash: 0238c...c86
Gjest Eilicic Skrevet 17. september 2013 #180 Skrevet 17. september 2013 Jeg har også lest hele tråden...og jeg må bare si at jeg sitter her nesten helt målløs. Men fy faen, for ei tøff dame du er! Jeg ønsker deg all lykke til i fremtiden og måtte all lykke bringes til deg fremover, det fortjener du! Sender deg en goood klem!
hønemor0408 Skrevet 17. september 2013 #181 Skrevet 17. september 2013 Jeg har nominert deg. Premien denne gangen vil være midt i blinken for deg også Det er noe riv ruskende galt hvis du ikke vinner Anonymous poster hash: 0238c...c86 jeg vil å nominere denne flotte sterke damen! hvor gjør jeg det??
Skylander Skrevet 17. september 2013 #183 Skrevet 17. september 2013 God varm klem til deg HI, du har gjort det rette ved å be han om å dra. Han fortjener deg ikke. Lykke til i fremtiden.
veslespire Skrevet 17. september 2013 #184 Skrevet 17. september 2013 Kjære Hi!! Satt med frysninger da jeg leste at du hadde satt pcen ved middagsbordet og sa du viste ALT, du er virkelig ei tøff dame! Sitter her selv (ikke gravid, men flere barn) og mistenker det samme, mannen kan ikke komme seg fort nok bort... Det må vere noen som venter på han Men du blir, du er sterk, og det samme skal jeg bli. Vi må tenke at vi har det viktigste igjen: barna våres!!! FORBANNA mannfolk!! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klare det! Iallefall ikke etter hvordan jeg hadde det i går. Må bare holde på mitt jeg nå, ikke vende når de svake øyeblikkene kommer! Det blir vanskelig, men jeg orker ikke tilbringe resten av mitt liv med en som har tråkket så grundig på meg, kommer jo aldri til å kunne stole på han igjen. Er mannen din også utro mener du?? Anonymous poster hash: bcb97...9f2 Han sa plutslig her en dag at han ville flytte, er ingen andre sier han, men har mine tvil... Går aldri fra tlf, pc ol. Jeg trodde vi hadde det bra, men nå føler jeg meg bare lurt hele veien... Alt har gått i berg og dalbane (litt som du forteller, dette med "nå er jeg sterk, for så å bli svak igjen"). Men nå føler jeg at jeg har bestemt meg, dette skal jeg klare!!! For meg og for barna mine! Vi er unge og skal vise desse "der ute" at vi er sterke, og gjett om vi blir det da??? Vi må tro på oss selv!! send gjerne pm
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #185 Skrevet 17. september 2013 Jeg har nominert deg. Premien denne gangen vil være midt i blinken for deg også Det er noe riv ruskende galt hvis du ikke vinner Anonymous poster hash: 0238c...c86 Nominert meg? Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #186 Skrevet 17. september 2013 Kjære Hi!! Satt med frysninger da jeg leste at du hadde satt pcen ved middagsbordet og sa du viste ALT, du er virkelig ei tøff dame! Sitter her selv (ikke gravid, men flere barn) og mistenker det samme, mannen kan ikke komme seg fort nok bort... Det må vere noen som venter på han Men du blir, du er sterk, og det samme skal jeg bli. Vi må tenke at vi har det viktigste igjen: barna våres!!! FORBANNA mannfolk!! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klare det! Iallefall ikke etter hvordan jeg hadde det i går. Må bare holde på mitt jeg nå, ikke vende når de svake øyeblikkene kommer! Det blir vanskelig, men jeg orker ikke tilbringe resten av mitt liv med en som har tråkket så grundig på meg, kommer jo aldri til å kunne stole på han igjen. Er mannen din også utro mener du?? Anonymous poster hash: bcb97...9f2 Han sa plutslig her en dag at han ville flytte, er ingen andre sier han, men har mine tvil... Går aldri fra tlf, pc ol. Jeg trodde vi hadde det bra, men nå føler jeg meg bare lurt hele veien... Alt har gått i berg og dalbane (litt som du forteller, dette med "nå er jeg sterk, for så å bli svak igjen"). Men nå føler jeg at jeg har bestemt meg, dette skal jeg klare!!! For meg og for barna mine! Vi er unge og skal vise desse "der ute" at vi er sterke, og gjett om vi blir det da??? Vi må tro på oss selv!! send gjerne pm Oj Hvis dere har hatt det fint sammen så er det jo veldig rart hvis han bare bråbestemmer seg for å flytte? Har du bedt om en forklaring da? Han må jo ha sagt noe? Fy faen altså...MANNFOLK!!!! Jeg får si som resten av høneflokken her inne skriver til meg da: DRIT I HAN, DU FORTJENER BEDRE! Men det mener jeg, du burde få en begrunnelse! Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #187 Skrevet 17. september 2013 Jeg har nominert deg. Premien denne gangen vil være midt i blinken for deg også Det er noe riv ruskende galt hvis du ikke vinner Anonymous poster hash: 0238c...c86 Nominert meg? Anonymous poster hash: bcb97...9f2 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144081247-vi-k%C3%A5rer-m%C3%A5nedens-bruker-og-m%C3%A5nedens-innlegg-for-september/ nominert deg til månedens bruker/månedens innlegg. Fordi det fremkommer gjennom denne tråden at du er en sterk og oppegående kvinne som fortjener noe ekstra i en vanskelig tid regner jeg med. (ikke jeg som har nominert deg, men jeg støtter forslaget) Jeg ønsker oppdatering på hvordan det går med deg når du har kommet over de første dagene. Syns du er tøff! Lykke til videre, du får en klem til fra meg for jeg syns du fortjener det bedre nå fremover. Anonymous poster hash: e05ff...24c
L'attente Skrevet 17. september 2013 #188 Skrevet 17. september 2013 Du er den sterkeste jenta jeg har lest om. Da min kjæreste var utro pepret jeg han med stygge meldinger, hang han ut for vennene våre,måtte gå til legen tre dager i uken pga selvmordstanker, og har til den dag i dag store problemer med å stole på folk (siden det var en av mine beste venninner som dolket meg i ryggen samtidig). Du kommer til å føle seg kjempeensom, og det er nok godt for deg å ha noen der. Og trøst deg med at det VIL bli bedre. Ikke la han vite at du er lei deg, den dagen jeg gikk videre kom han krypende tilbake desperat. Og et godt råd ang det, IKKE tilgi! Du er sterkere enn noen annen jeg vet om, du taklet dette på en fantastisk måte! Ønsker deg masse lykke til, nyt din datter når den tid kommeR og se fremover. Du er veletablert og kan leve livet som før!
Isola&Lille+julegave Skrevet 17. september 2013 #189 Skrevet 17. september 2013 Du er rå!! Heier veldig på deg. Jeg ble også bedratt. Hadde ikke barn, men fy, så jævelig det var! Bøyer meg i støvet for hvor tøff du er! Nå er det bare å få ryddet svikeren ut og starte ditt eget liv med din nydelige datter! All hell og lykke!!
liviol Skrevet 17. september 2013 #190 Skrevet 17. september 2013 Tusen takk igjen for all støtte dere har gitt. Jeg kjenner dere ikke, dere er alle fremmede..men det hjelper faktisk utrolig mye! Dere er helt fantastiske alle sammen! Blir vel ikke lenge til jeg må ta ringe-runden her og fortelle de nærmeste. Var så sint i stad at jeg vurderte og oppdatere statusen min på facebook!! Men da blir det vel bare enda mer leven rundt meg. Begynte å tenke at, fy fader-hva hvis noen ser mannen med denne dama og tror at jeg er helt dum! Men jeg får vel vente. Æsj, jeg er kvalm fremdeles..men lever enda! Jeg får rigge meg til litt her inne fremover tror jeg, så jeg har noen å syte til! Se om det er noe spennende lesestoff mens jeg tar inn sorgen her hjemme. Denne gangen skal jeg la anonymknappen få være i fred, ingen som vet hvem jeg er allikevel-men jeg vil gjerne at du med den (mistenkelige) utro mannen sender meg en pm! Så da ser du meg her! Trenger å tenke på noe annet
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #191 Skrevet 17. september 2013 Den eneste "glippen" her var vel den avslørende tekstmeldingen... Men samtidig er jeg ikke så sikker på om det var en glipp heller... Så lenge hun visste om deg så visste hun også at det var en sjanse for at du ville lese den..... Damer er utspekulerte sånn. Hadde hun ikke ønsket at han skulle bli fersket så hadde hun ALDRI turt å sende slike meldinger, det kan jeg nesten garantere! Syns du er ufattelig sterk, hi! Regner med du er i sjokk nå, men når alt kommer veltende over deg håper jeg du bruker alle rundt deg for det dem er verdt! Det er uvurderlig støtte i venner og familie! Ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: 6fdab...ff1
CaptainHindsight Skrevet 17. september 2013 #192 Skrevet 17. september 2013 Jeg mangler ord. Du er så sterk, og håndterte dette med en verdighet de fleste bare kan drømme om. Jeg gir deg det største komplimentet jeg kan gi noen når jeg sier du minner meg om min mor. Hun gikk igjennom noe av det samme, og den styrken hun viste gjennom den tiden er noe jeg alltid kommer til å ta med meg. Lykke til, kjære deg.
liviol Skrevet 17. september 2013 #193 Skrevet 17. september 2013 Det kan godt være at hun ville bli fersket, godt mulig mannen var med på dette også..mange muligheter her. Men det spiller egentlig ingen rolle!! Fremdeles skjelven og i sjokk her, regner egentlig med at det kommer til å være sånn en liten stund. Men jeg er 100% sikker på avgjørelsen min, pga det som har skjedd og måten det har blitt gjort på..jeg kommer ikke til å kunne glemme det der og leve i sammen med han. Familien tenkte jeg og ta en prat med de nærmeste dagene, er jo ingen vits i å utsette det. Vi har god kontakt og de kommer jo til å merke at noe ikke stemmer. Jeg må bare summe meg litt først!
liviol Skrevet 17. september 2013 #194 Skrevet 17. september 2013 Jeg mangler ord. Du er så sterk, og håndterte dette med en verdighet de fleste bare kan drømme om. Jeg gir deg det største komplimentet jeg kan gi noen når jeg sier du minner meg om min mor. Hun gikk igjennom noe av det samme, og den styrken hun viste gjennom den tiden er noe jeg alltid kommer til å ta med meg. Lykke til, kjære deg. Tusen takk for flotte ord, nesten overveldende er forberedt på å knekke et par ganger til før jeg kommer meg til topps, men er glad for at jeg klarte å ta avgjørelsen. Tror det er noe av det vanskeligste jeg noengang har gjort, så hvis moren din kom seg igjennom-så forstår jeg at dette er minne og beundringsverdig for deg.
FrkKværner Skrevet 17. september 2013 #195 Skrevet 17. september 2013 Du syntes det kanskje ikke selv, men gud så tøff du er *bøyer meg i støvet* stå på videre
liviol Skrevet 17. september 2013 #196 Skrevet 17. september 2013 Vel, jeg føler jeg går fordi jeg MÅ! det går jo ikke an å leve med en slik mann eller?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #197 Skrevet 17. september 2013 Vel, jeg føler jeg går fordi jeg MÅ! det går jo ikke an å leve med en slik mann eller? Ikke ta han tilbake, jeg gjorde det og det er kjempetøft. Selv om jeg er glad i ham så kan jeg aldri stole på ham og vil alltid være sint og såret. Jeg var kommet videre og var så "dum" å gå tilbake. :folk tror vi har det så flott, men det har vi egentlig ikke. Vi er bare veldig beleilig for hverandre. Høres nok dumt ut, jeg valgte letteste løsning på det praktiske og for jentungen min sin del. Men det er en følelsesmessig berg og dalbane. Det var lettere å være over kneiken og tenke fremover. Anonymous poster hash: 374b2...ebc
CaptainHindsight Skrevet 17. september 2013 #198 Skrevet 17. september 2013 Jeg mangler ord. Du er så sterk, og håndterte dette med en verdighet de fleste bare kan drømme om. Jeg gir deg det største komplimentet jeg kan gi noen når jeg sier du minner meg om min mor. Hun gikk igjennom noe av det samme, og den styrken hun viste gjennom den tiden er noe jeg alltid kommer til å ta med meg. Lykke til, kjære deg. Tusen takk for flotte ord, nesten overveldende er forberedt på å knekke et par ganger til før jeg kommer meg til topps, men er glad for at jeg klarte å ta avgjørelsen. Tror det er noe av det vanskeligste jeg noengang har gjort, så hvis moren din kom seg igjennom-så forstår jeg at dette er minne og beundringsverdig for deg. Jeg tror det sterkeste jeg tok fra den opplevelsen var at man ikke skal miste sin egen integritet oppi det hele. Moren min beviste at selv om faren min krenket henne, så var hun selv ukrenkelig, og fant seg ikke i å bli behandlet slik. Det har hatt stor innvirkning på meg selv, merker jeg. Du kommer nok til å lære barnet ditt godt, det er jeg sikker på
liviol Skrevet 17. september 2013 #199 Skrevet 17. september 2013 Vel, jeg føler jeg går fordi jeg MÅ! det går jo ikke an å leve med en slik mann eller? Ikke ta han tilbake, jeg gjorde det og det er kjempetøft. Selv om jeg er glad i ham så kan jeg aldri stole på ham og vil alltid være sint og såret. Jeg var kommet videre og var så "dum" å gå tilbake. :folk tror vi har det så flott, men det har vi egentlig ikke. Vi er bare veldig beleilig for hverandre. Høres nok dumt ut, jeg valgte letteste løsning på det praktiske og for jentungen min sin del. Men det er en følelsesmessig berg og dalbane. Det var lettere å være over kneiken og tenke fremover. Anonymous poster hash: 374b2...ebc Men kjære deg, hvordan orker du å være sammen med en mann du ikke stoler på? Det høres helt forferdelig ut!! jeg ser hva du skrive vedr. dette med at det er praktisk og for barnets del...men altså, går du med maska på hele tiden da eller hva?
Super-woman Skrevet 17. september 2013 #200 Skrevet 17. september 2013 Jeg har nominert deg. Premien denne gangen vil være midt i blinken for deg også Det er noe riv ruskende galt hvis du ikke vinner Anonymous poster hash: 0238c...c86 jeg vil å nominere denne flotte sterke damen! hvor gjør jeg det?? hvordan gjør jeg det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå