Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg tror mannen min er utro, hvordan kan jeg finne ut av dette? Tør ikke spørre han, i frykt for at han skal gi meg et uærlig svar...jeg er nemlig rimelig sikker på at han treffer ei annen. I går lå iphonen hans på spisebordet..og det kommer alltid en sånn forhåndsvisning når han får meldinger. Det tikket inn en melding akkurat i det jeg satt gryta på bordet (han var på toalettet) Det sto noe jeg blir kvalm av å gjenta og meldingen var fra ei han jobber med. Han har ikke jobbet overtid eller noe, men han har derimot trent endel og hatt et par pokerkvelder hos kompisene denne, samt forrige uke. Dette er da noe jeg tror er oppspinn. (Jeg vet han trener, men han pleide å trene før jobb og nå trener han 2 kvelder i uken) Vi har det jeg føler er et greit sexliv, med kos 2-3 ganger i uken. Vi samarbeider bra hjemme og krangler sjeldent. Så jeg forstår virkelig ikke hvorfor han skulle ville være utro, forstår ikke hva han får ut av det! Dagene mine er virkelig tunge nå og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er 4 mnd på vei og vi har vært gift i 2 år, sammen i 3..og føler meg veldig dårlig behandlet hvis det jeg tror er tilfelle, men jeg elsker han så ufattelig høyt og vet ikke om jeg klarer å gå fra han på dette tidspunktet, eller i det hele tatt. Men jeg føler det er det jeg må. Hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon? Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Huff å huff... Dette høres ikke bra ut... Jeg vet ikke hva jeg ville gjort. Mest sannsynlig spionert på ham en periode. Ja, vet det høres sykt ut men jeg ville gjort det. Evt fått noen andre til å undersøke litt. Sett om han virkelig dro på pokerkveld/trening? Men hva sto det i mld som gjorde deg kvalm? Var det noe som ikke kan misforståes av deg? Noe alà "takk for en deilig natt"? DA er det jo ikke noe å lure på... Da hadde jeg konfrontert ham tvert! Og sagt det som det var, at du tilfeldigvis var ved bordet og så på tlf hans at han fikk den mld, og hva det skulle bety?? Anonymous poster hash: 5e81d...f03
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Har vurdert å sjekke om han faktisk gjør det han sier han gjør, men jeg tør ikke, er så redd han skal se meg! Og jeg har ikke fortalt dette til noen enda, ellers kunne jeg jo ha spurt om hjelp. Synes det er frytkelig ubehagelig og direkte flaut, så jeg har ikke engang fortalt mine nærmeste venninder om dette. Ja, altså..det sto: Jeg savner den harde, deilige p***** din! Det var alt jeg så iallefall, turte ikke klikke inn på den! Skulle ønske jeg var så tøff at jeg turte å si noe, men sånt sitter veldig langt inne hos meg. Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Har vurdert å sjekke om han faktisk gjør det han sier han gjør, men jeg tør ikke, er så redd han skal se meg! Og jeg har ikke fortalt dette til noen enda, ellers kunne jeg jo ha spurt om hjelp. Synes det er frytkelig ubehagelig og direkte flaut, så jeg har ikke engang fortalt mine nærmeste venninder om dette. Ja, altså..det sto: Jeg savner den harde, deilige p***** din! Det var alt jeg så iallefall, turte ikke klikke inn på den! Skulle ønske jeg var så tøff at jeg turte å si noe, men sånt sitter veldig langt inne hos meg. Anonymous poster hash: bcb97...9f2 Jeg er lei for å si det, men dersom den meldinga ikke var sendt feil, så kan den vel ikke misforståes...? Jeg vil råde deg til å psyke deg opp og konfrontere han, ved å si til han at du stod ved telefonen hans akkurat da meldinga kom, og at du derfor leste den. Si at det var en melding som ikke kunne misforståes (han forstår sikkert da, dersom den var sendttil ham, hvilken melding det kan ha vært), og si at du vil han skal forklare dette. Spør rett ut om han er utro med henne. Du vil da ssannsynligvis se på han om han svarer ærlig eller ikke da. Og om det stemmer at han har vært det, ville jeg pakka sakene og reist så fort som råd (evt kasta ut han). Ikke gå lenge og lur på dette, konfronter han så fott du får mulighet. Du har ikke godt av å gå slik på den måten og tenke og lure. Selv om det er sårt og vondt, mtp graviditeten osv. Men kom deg vekk fra han, om enn for en periode. Kanskje er han typen som kommer tilbake etter noen mnd når han har fått tenkt seg skikkelig om. Få uansett en avstand fra han og hele greia nå en periode. Kjenner jeg håper at mistankene dine ikke stemmer...!! Lykke til, uansett hvordan du tar tak i dette! Klem til deg! Anonymous poster hash: fbd51...998
hønemor0408 Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 dæven å forbanna jeg hadde blitt hadde jeg sett den meldingen.....jeg hadde antageligvis pælma hele tlf i huet på han... sjekk han litt ut da vel! eks si at du kunne tenke deg å være med på treningen og drive med litt gå trening på tredemølle for å holde deg i form i svangerskapet. tilby deg å kjøre han til pokerkveldene så kan kose seg med en øl og lignende. men han er jo tydeligvis utro....jeg hadde også fulgt etter han for å ta han på fersk gjerning. og ærlig talt...utroskap er en ting men å gjøre det når kona er gravid? lavmål!!! nei konfronter han eller forsøk å ta han på fersk gjerning!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Den meldingen er dessverre vanskelig å misforstå. Jeg hadde ikke klart å la være å konfrontere mannen min med en gang jeg så den meldingen om jeg hadde vært i samme situasjon og hadde nok lest resten av meldingen og kastet han ut på sekundet, men jeg er dårlig på å skjule at jeg er sint. Jeg ville nok enten konfrontert han (men han kommer nok til å nekte å si at hun hadde sendt feil), eller jeg ville prøvd å tatt han på fersken. Har ingen ting til overs for sånne mannfolk dessverre og gir ikke flere sjanser. Anonymous poster hash: b1254...d3e
hønemor0408 Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 jeg hadde gitt litt "stikk" også jeg da, men jeg kan være litt full av faen når jeg blir forbanna. spurt om vi ikke skulle hatt sex for jeg savner p**** hans. spurt og gravd om treningstudioet , hva han trener og hvor lenge og sånn, hvem som vinner på pokerkveldene. spurt om å låne tlf hans fordi du har glemt tlf hos ei venninne. du....er det noen pene jenter på jobben din eller? late som om du leser om en gravid dame på BIM med en utro mann og fortelle samboeren din at det er stygt gjort det! tenk å gjøre det mot en gravid dame? hadde du kunnet gjort noe så jævlig kjære?? gjøre han ukomfortabel og usikker, og bevisst på at du vet noe foregår og sett hvordan han reagerer.
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Det er jo ikke noe å lure på engang. Han ER utro. Hvis du ikke tør å følge etter selv, kan du jo få en god venninne du kan stole på til å gjøre det?! Lykke til!! Han der må du kvitte deg med! Åbehandle sin gravide samboer på den måten er utilgivelig!! Møkkamann!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Jeg har opplevd akkurat det samme som deg (jeg var ikke gravid, men vi prøvde å bli). X-mannen min var også utro med en kollega og jeg fant det ut pga en sms Meldingen var ikke til å misforstå. Håper at du / dere finner ut sv det. Jeg vil likevel anbefale deg å gå. Vi prøvde å finne ut av det i mange år, men det gikk ikke Klem til deg og babyen din. Anonymous poster hash: 6d097...52e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Æsj! Så jævlig! Kan nesten ikke begripe at noen holder på sånn. Så utrolig feig han er! Hva tenker sånne folk på? At de skal holde partneren sin på gress av praktiske årsaker, mens de lever et dobbeltliv selv? Sjekk deg for kjønnssykdommer asap. En person som savner pikken til en fyr har vel flere å knulle på. For noe patetisk å si. Det hadde kanskje vært verre om det sto at hu savner HAN. Han er sikkert bare en dum leke for henne. Tenk på deg selv, be the bigger person! Det er nesten umulig å tenke rasjonelt i en sånn situasjon, og objektive råd fra utenforstående høres bare så brutale ut når følelsene bare skriker i mot brudd osv. Vær glad i deg selv og baby, dere trenger ikke dette og fortjener det ikke. Hvilket liv skal dette bli da? Anonymous poster hash: 0238c...c86
*Lissi* Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Hva er det med folk? Hadde åpnet meldingen og lest den, og trampen inn på badet til han. Hadde krevd svar NÅ! At du faktisk så meldingen er det minste problemet her.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Been there, done that selv.. og det er helt forjævlig å bli bedratt. Jeg fant også ut av eksens forhold via meldinger på tlf/Facebook. Dersom du føler at du trenger mer å gå på i forhold til en konfrontasjon, så kan du laste ned Edmondo for eksempel og legge den i bilen før han kjører avgårde. Sett den på lydløs og meld fra til mannen din om at du har glemt din egen tlf på jobb etc og vil derfor ikke være tilgjengelig på tlf den aktuelle kvelden.. ..så kan du hente telefonen din i bilen når mannen kommer hjem og da vil det komme tydelig frem hvor han har vært.. og jeg er lei meg for å si det, men han har neppe vært der han sier han har vært.. Det gjør meg vondt i hjertet å høre om flere i samme situasjon.. Stor klem til deg, HI.. lykke til.. Anonymous poster hash: 2deac...907
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 Off, nå fikk jeg vondt av deg Hi! Jeg har nettopp vært i dine sko... Fant det ut når minsten var 5 uker gammel. Og jeg sjekket tlf hans. Det meste var slettet, men de var nok til en konfrontasjon. Det viste seg at de ikke har hatt et fysisk forhold men på fb og sms var det skikkelig grisete meldinger og bilder. Det var en del lyving osv til meg i denne perioden hvor de styrte på, så her ble det skikkelig oppvask. Og han fikk beskjed om å finne ut hva han ville for jeg finner meg ikke i slikt. Det er laaangt over grensen min! Jeg stoler ikke på ham nå og han jobber skikkelig for å komme inn i varmen igjen. Vi har også vært til samtale på fvk for å finne ut av ting. Endelig har han forstått at jeg mener alvor og at han har en del å jobbe med hvis jeg skal fortsette sammen med ham. Akkurat nå går det bedre enn det har gjort på lenge mellom oss. Vi prater mer, tilbringer mer tid sammen og har det mer gøy hjemme. For min del hadde det ikke vært noen forskjell om de hadde knullet eller ikke, så såret ble jeg av det de hadde mellom seg. Og den usikkerheten man får, er jeg nok for deg? Hvordan kunne du? Hva fikk deg til å gjøre noe slikt? Er jeg ikke god nok? Pen nok? Alle disse følelsene og tankene som går på meg er forferdelige å ha. Og ALDRI om jeg orker å oppleve dette en gang til. Trenger han bekreftelse eller hva faen det er han trenger så får han søke det hos meg eller pelle seg til helvete ut! Et brudd er bedre enn å ha det slik. Mitt råd er å sjekke loggen på pc, tlf og fb. Når du vet nok til å vite svaret spør du. Så kan du reagere i forhold til svaret hans. Og si det som det er st du luktet lunta da den meldingen kom uten at hqn kommenterte noe om det etterpå. Det er ikke du som gjør noe galt. Det er ham! Anonymous poster hash: ca47b...f76
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Har vurdert å sjekke om han faktisk gjør det han sier han gjør, men jeg tør ikke, er så redd han skal se meg! Og jeg har ikke fortalt dette til noen enda, ellers kunne jeg jo ha spurt om hjelp. Synes det er frytkelig ubehagelig og direkte flaut, så jeg har ikke engang fortalt mine nærmeste venninder om dette. Ja, altså..det sto: Jeg savner den harde, deilige p***** din! Det var alt jeg så iallefall, turte ikke klikke inn på den! Skulle ønske jeg var så tøff at jeg turte å si noe, men sånt sitter veldig langt inne hos meg. Anonymous poster hash: bcb97...9f2 Jeg er lei for å si det, men dersom den meldinga ikke var sendt feil, så kan den vel ikke misforståes...? Jeg vil råde deg til å psyke deg opp og konfrontere han, ved å si til han at du stod ved telefonen hans akkurat da meldinga kom, og at du derfor leste den. Si at det var en melding som ikke kunne misforståes (han forstår sikkert da, dersom den var sendttil ham, hvilken melding det kan ha vært), og si at du vil han skal forklare dette. Spør rett ut om han er utro med henne. Du vil da ssannsynligvis se på han om han svarer ærlig eller ikke da. Og om det stemmer at han har vært det, ville jeg pakka sakene og reist så fort som råd (evt kasta ut han). Ikke gå lenge og lur på dette, konfronter han så fott du får mulighet. Du har ikke godt av å gå slik på den måten og tenke og lure. Selv om det er sårt og vondt, mtp graviditeten osv. Men kom deg vekk fra han, om enn for en periode. Kanskje er han typen som kommer tilbake etter noen mnd når han har fått tenkt seg skikkelig om. Få uansett en avstand fra han og hele greia nå en periode. Kjenner jeg håper at mistankene dine ikke stemmer...!! Lykke til, uansett hvordan du tar tak i dette! Klem til deg! Anonymous poster hash: fbd51...998 Jeg tenker jo litt sånn at; hvis den meldingen feks var feilsendt, så hadde det vært veldig typisk han og bryte ut i latter forså å vise meg denne...i tillegg, så vet jeg jo at denne dama jobber med han, og han har jo lagret hennes nr med for og etternavn. Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 Har du pratet med han eller?? Skjønner meg ikke på de som klarer og holde på sånne ting i evigheter!! Jeg tror jeg hadde ..Jeg vet ikke engang hva jeg hadde gjort.. Jeg hadde KLIKKA! Se han dypt inn i øynene og spør han rett ut! Eller vent til han har lagt seg, og sekk de andre meldingene også. Kanskje for og være heeelt sikker? Anonymous poster hash: c192b...9fe
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 dæven å forbanna jeg hadde blitt hadde jeg sett den meldingen.....jeg hadde antageligvis pælma hele tlf i huet på han... sjekk han litt ut da vel! eks si at du kunne tenke deg å være med på treningen og drive med litt gå trening på tredemølle for å holde deg i form i svangerskapet. tilby deg å kjøre han til pokerkveldene så kan kose seg med en øl og lignende. men han er jo tydeligvis utro....jeg hadde også fulgt etter han for å ta han på fersk gjerning. og ærlig talt...utroskap er en ting men å gjøre det når kona er gravid? lavmål!!! nei konfronter han eller forsøk å ta han på fersk gjerning! Ble også mektig forbanna, paff og veldig lei meg. Han dro på "trening" etter middagen. Her ble det da sånn at jeg tok jeg meg en lang varm dusj, og ble bare sittende der og gråte. Holdt på å kaste opp! Normalt sett ser jeg på meg selv som en som ikke har problemer med å si i fra, men jeg er så svak for mannen min tydeligvis! Og jeg tar meg selv i og unnskylde han..tenker ut mulige grunner til hvorfor han drar dit han drar og gjør som han gjør. For å være helt ærlig så blir jeg også fysisk dårlig av tanken på å bli sittende alene samtidig som jeg går gravid. Jeg kjørte han nå på fredagen som var (til pokerkveld) faktisk, var litt dum da..for jeg kunne vel ha gått inn og sjekket om det faktisk var en guttekveld eller ikke. Anonymous poster hash: bcb97...9f2
monson Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 jeg hadde gitt litt "stikk" også jeg da, men jeg kan være litt full av faen når jeg blir forbanna. spurt om vi ikke skulle hatt sex for jeg savner p**** hans. spurt og gravd om treningstudioet , hva han trener og hvor lenge og sånn, hvem som vinner på pokerkveldene. spurt om å låne tlf hans fordi du har glemt tlf hos ei venninne. du....er det noen pene jenter på jobben din eller? late som om du leser om en gravid dame på BIM med en utro mann og fortelle samboeren din at det er stygt gjort det! tenk å gjøre det mot en gravid dame? hadde du kunnet gjort noe så jævlig kjære?? gjøre han ukomfortabel og usikker, og bevisst på at du vet noe foregår og sett hvordan han reagerer. Denn frammgangs maaten likte jeg!! Men,hadde jeg sett den meldinga, saa hadde jeg nokk desverre aldri rukket og faat provd den ut! Shiiiiit saa forbannendt jeg hadde blitt!! Kjenner jeg blir sint av aa tenke paa det! Han burde skamme vette av seg!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Off, nå fikk jeg vondt av deg Hi! Jeg har nettopp vært i dine sko... Fant det ut når minsten var 5 uker gammel. Og jeg sjekket tlf hans. Det meste var slettet, men de var nok til en konfrontasjon. Det viste seg at de ikke har hatt et fysisk forhold men på fb og sms var det skikkelig grisete meldinger og bilder. Det var en del lyving osv til meg i denne perioden hvor de styrte på, så her ble det skikkelig oppvask. Og han fikk beskjed om å finne ut hva han ville for jeg finner meg ikke i slikt. Det er laaangt over grensen min! Jeg stoler ikke på ham nå og han jobber skikkelig for å komme inn i varmen igjen. Vi har også vært til samtale på fvk for å finne ut av ting. Endelig har han forstått at jeg mener alvor og at han har en del å jobbe med hvis jeg skal fortsette sammen med ham. Akkurat nå går det bedre enn det har gjort på lenge mellom oss. Vi prater mer, tilbringer mer tid sammen og har det mer gøy hjemme. For min del hadde det ikke vært noen forskjell om de hadde knullet eller ikke, så såret ble jeg av det de hadde mellom seg. Og den usikkerheten man får, er jeg nok for deg? Hvordan kunne du? Hva fikk deg til å gjøre noe slikt? Er jeg ikke god nok? Pen nok? Alle disse følelsene og tankene som går på meg er forferdelige å ha. Og ALDRI om jeg orker å oppleve dette en gang til. Trenger han bekreftelse eller hva faen det er han trenger så får han søke det hos meg eller pelle seg til helvete ut! Et brudd er bedre enn å ha det slik. Mitt råd er å sjekke loggen på pc, tlf og fb. Når du vet nok til å vite svaret spør du. Så kan du reagere i forhold til svaret hans. Og si det som det er st du luktet lunta da den meldingen kom uten at hqn kommenterte noe om det etterpå. Det er ikke du som gjør noe galt. Det er ham! Anonymous poster hash: ca47b...f76 Føler med deg!! hvordan er det med dere nå da? Her er det da tydligvis snakk om sex (ikke at det du opplevde ikke var ille nok altså) Men jeg tror virkelig ikke jeg klarer å glemme det her, eller komme meg igjennom det. Har nesten ikke klart å se han inn i øynene og vi har heller ikke hatt sex siden den dagen jeg så denne meldingen. Problemet er vel at jeg er fryktelig såret og lei meg..ikke minst gravid, noe som gjør at jeg føler meg enda mer elendig (akkurat som at jeg ikke har noe å stille opp med!) Jeg har ikke kommet dit enda at jeg går rundt 24/7 og er dritforbanna, fordi jeg da sikkert er redd for å bli alene. Jeg trodde vi var lykkelige, har ønsket oss barn og er da endelig gravid, har gode jobber, et fint hjem...det gjør så forbanna vondt! Og som jeg skrev her tidligere, det er ingen tegn han har gitt meg som har fått meg til å tvile på forholdet vårt heller, så alt dette blir veldig vanskelig å ta inn. Nesten som om jeg lever i fornektelse Anonymous poster hash: bcb97...9f2
Sniksanne Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Hvis dere har et godt forhold, samarbeider godt, og sjelden krangler, kan kanskje forholdet tåle at du spør ham om hvorfor han får meldinger med innhold som tyder på at du ikke kan stole på ham. Ekstra ille er det jo for deg at du er gravid, og da trenger du at han støtter deg. Du kan jo spørre denne kameraten om pokerkvelden, men ikke fortell hva du mistenker. Du kan også høre med mannen din om hvem andre som var der, og spørre dem, hvis du kjenner noen av de andre bedre. Ja, det er sikkert fælt for ham å bli mistenkt for utroskap, men det er nå en gang slik at meldinger med snuskete innhold ikke bare dukker opp ut av det blå.
hønemor0408 Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 dæven å forbanna jeg hadde blitt hadde jeg sett den meldingen.....jeg hadde antageligvis pælma hele tlf i huet på han... sjekk han litt ut da vel! eks si at du kunne tenke deg å være med på treningen og drive med litt gå trening på tredemølle for å holde deg i form i svangerskapet. tilby deg å kjøre han til pokerkveldene så kan kose seg med en øl og lignende. men han er jo tydeligvis utro....jeg hadde også fulgt etter han for å ta han på fersk gjerning. og ærlig talt...utroskap er en ting men å gjøre det når kona er gravid? lavmål!!! nei konfronter han eller forsøk å ta han på fersk gjerning! Ble også mektig forbanna, paff og veldig lei meg. Han dro på "trening" etter middagen. Her ble det da sånn at jeg tok jeg meg en lang varm dusj, og ble bare sittende der og gråte. Holdt på å kaste opp! Normalt sett ser jeg på meg selv som en som ikke har problemer med å si i fra, men jeg er så svak for mannen min tydeligvis! Og jeg tar meg selv i og unnskylde han..tenker ut mulige grunner til hvorfor han drar dit han drar og gjør som han gjør. For å være helt ærlig så blir jeg også fysisk dårlig av tanken på å bli sittende alene samtidig som jeg går gravid. Jeg kjørte han nå på fredagen som var (til pokerkveld) faktisk, var litt dum da..for jeg kunne vel ha gått inn og sjekket om det faktisk var en guttekveld eller ikke. Anonymous poster hash: bcb97...9f2 off...skjønner at det er en vanskelig situasjon....snakket faktisk med samboeren min om dette her og veit du hva han sa? det er mange menn der ute som er utro fordi de veit dama ikke sier i fra fordi de er litt mer "svakeligstilte" enn andre...eks gravid, dårlig økonomi, dårlige på å ta opp diskusjoner og lignende. og veit du hva? jeg tror han har rett! off...føler med deg....bare tanken på å sett en slik ekkel og stygg melding på tlf til samboeren min da hadde jeg gått rett i kjelleren og når han drar på trening atpåtil... nei du må bare ta det opp med han! skjønner at du er glad i han men ta deg i nakken og si til deg selv at dette her er du for god til å finne deg i! kan du ikke skrive ett brev til han kanskje? neste gang han skal på "trening" etter middag så legg igjen ett brev der du så det den nasty meldingen fra den nasty kollegaen hans og at du har reist til ei venninne, foreldrene dine....
2barns mor Skrevet 16. september 2013 #21 Skrevet 16. september 2013 Huff, kjære deg.... jeg må si jeg VET hvordan det er å bli bedratt, så håper virkelig du finner mot og guts til å konfrontere han. Du kan ikke gå rundt å ha det så vondt, være så uvitende! Eller du kan gjøre som meg.... konfrontere kvinnemennesket!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #22 Skrevet 16. september 2013 Har vurdert å sjekke om han faktisk gjør det han sier han gjør, men jeg tør ikke, er så redd han skal se meg! Og jeg har ikke fortalt dette til noen enda, ellers kunne jeg jo ha spurt om hjelp. Synes det er frytkelig ubehagelig og direkte flaut, så jeg har ikke engang fortalt mine nærmeste venninder om dette. Ja, altså..det sto: Jeg savner den harde, deilige p***** din! Det var alt jeg så iallefall, turte ikke klikke inn på den! Skulle ønske jeg var så tøff at jeg turte å si noe, men sånt sitter veldig langt inne hos meg. Anonymous poster hash: bcb97...9f2 Å fyy faen! Nei det var lite å misforstå der... Hadde definitivt gjort ALT for å finne ut sannheten! Snakk med en god venninne om hun vil påta seg oppgaven som Nancy Drew? Stor klem til deg Hi... #2 Anonymous poster hash: 5e81d...f03
3 i april Skrevet 16. september 2013 #23 Skrevet 16. september 2013 Om du vet hvor denne kollegaen bor så er det jo bare til og kjøre en liten tur forbi huset hennes for og se om bilen hans står der. Om den er det hadde jeg satt kofferten hans på hennes trapp, ringt på og kjørt . Da skjønner han i vertfall at du vet....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #24 Skrevet 16. september 2013 Som ofte har man en følelse, er den følelsen rett. Min ubrukelig samboer dreiv å var utro mens jeg var ute på jobb rotasjoner. Hadde ikke noen som helst bevis på at han var utro, men hadde det på følelsen når han begynte å forandre være måte. Om det gir mening. Sannelig hadde jeg rett. Gjorde det slutt med han, og like etter på tikket det inn melding fra den andre dama sin mann som hadde blitt rund lurt hjemme hos de. Da hadde de holdt på over en god stund ifølge han. Noe som bekymrer meg, og kanskje jeg er rar som tenker sånn. Men er du gravid, og driver å har sex med han også driver han samtidig å har seg med en dame som man faktisk ikke vet om bærer på diverse sykdommer. Så ville jeg vært rimelig urolig for å få noe, og eventuelt at det skulle skadet barnet mitt! Folk som er utro og faktisk ikke tenker på at man ikke bare skader motparten psykisk, men faktisk også fysisk, skulle vært skrubba med stål-ull. Anonymous poster hash: 347e4...317
beibilykke Skrevet 16. september 2013 #25 Skrevet 16. september 2013 Om du ikke vil spørre direkte så må du rett og slett spionere litt!! Kan du ikke følge etter han en dag han skal på trening? Eller rett og slett spioner på tlf etter han har lagt seg!! Eller du kan plutselig ville være med på trening;) så får du se hva han sier og om han begynner å stresse med tlf for da må han jo eventuelt gi beskjed om at han ikke kan møte denne kollegaen om det er det han har tenkt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå