Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg klappet meg selv oppå magen, øverst, ikke så hardt altså. Og da skvatt lille til! Traff visst rumpa hans! Uff. Fikk litt dårlig samvittighet nå jeg... Anonymous poster hash: bd008...196
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Hehe! Jeg husker da jeg skulle brekke opp en plate melkesjokolade og brukte magen til å knekke den på.. Det ble med det første knekket, kan du si! Ungen hoppa jo veggemellom mellom ribbeina mine! ..det var til begges fordel at jeg heller brukte benken.. Anonymous poster hash: 074f3...7f5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Hehe! Jeg husker da jeg skulle brekke opp en plate melkesjokolade og brukte magen til å knekke den på.. Det ble med det første knekket, kan du si! Ungen hoppa jo veggemellom mellom ribbeina mine! ..det var til begges fordel at jeg heller brukte benken.. Anonymous poster hash: 074f3...7f5 Haha! Huffda! Stakkars lille! Må jo være fælt å ligge inni der å kose seg og ane fred og ingen fare, før noen plutselig (uten å tenke seg bedre om) skremmer en! Fikk litt vondt av lille jeg... Hi Anonymous poster hash: bd008...196
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Mini her skvatt hver gang jeg "knakk" ryggen. Hihi. fikk jo litt dårlig samvittighet, så prøvde å ikke gjøre det så mye Anonymous poster hash: 7f18a...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå