Gå til innhold

Huff! Babyen i magen skvatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klappet meg selv oppå magen, øverst, ikke så hardt altså. Og da skvatt lille til! :P Traff visst rumpa hans! Uff. Fikk litt dårlig samvittighet nå jeg...

Anonymous poster hash: bd008...196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Jeg husker da jeg skulle brekke opp en plate melkesjokolade og brukte magen til å knekke den på.. Det ble med det første knekket, kan du si! Ungen hoppa jo veggemellom mellom ribbeina mine! ..det var til begges fordel at jeg heller brukte benken.. ;)

Anonymous poster hash: 074f3...7f5
Skrevet

Hehe! Jeg husker da jeg skulle brekke opp en plate melkesjokolade og brukte magen til å knekke den på.. Det ble med det første knekket, kan du si! Ungen hoppa jo veggemellom mellom ribbeina mine! ..det var til begges fordel at jeg heller brukte benken.. ;)Anonymous poster hash: 074f3...7f5

Haha! Huffda! Stakkars lille! ;) Må jo være fælt å ligge inni der å kose seg og ane fred og ingen fare, før noen plutselig (uten å tenke seg bedre om) skremmer en! Fikk litt vondt av lille jeg... ;)

Hi

Anonymous poster hash: bd008...196

Skrevet

Mini her skvatt hver gang jeg "knakk" ryggen. Hihi. fikk jo litt dårlig samvittighet, så prøvde å ikke gjøre det så mye :)

Anonymous poster hash: 7f18a...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...